DATZO ! DATZO ! DATZO ! DATZO ! DATZO ! DATZO ! DATZO ! DATZO ! DATZO ! DATZO ! DATZO ! DATZO ! DATZO ! DATZO ! DATZO ! DATZO ! DATZO ! DATZO ! DATZO ! DATZO ! DATZO ! DATZO ! DATZO ! DATZO ! DATZO ! DATZO ! DATZO !quote:Op dinsdag 9 september 2008 22:06 schreef afcajos het volgende:
Waar hoor je em dan? Dat is toch die acteur van all stars en o.a nachtrit?
OVERAL!quote:Op dinsdag 9 september 2008 22:06 schreef afcajos het volgende:
ik ben naar de musical van Acda en de munnik geweest dan hoor je hem de hele musicalquote:Op dinsdag 9 september 2008 22:13 schreef Teteteterek het volgende:
irritante stem wordt het inderdaad. alsof het dán opeens grappig moet zijn
musical?quote:Op dinsdag 9 september 2008 22:15 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
ik ben naar de musical van Acda en de munnik geweest dan hoor je hem de hele musical
[ afbeelding ]
Onterechte klacht, want: stem klinkt op die van Joost Prinsen.quote:Op dinsdag 9 september 2008 21:53 schreef kikoooooo het volgende:
OVERAL! Overal de terreur van die tyfusstem...
Waarom eigenlijk? Want het is echt een grafstem.
Jij was toch doof?quote:Op dinsdag 9 september 2008 22:21 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Onterechte klacht, want: stem klinkt op die van Joost Prinsen.
Rockopera Ren lenny Renquote:Op dinsdag 9 september 2008 22:17 schreef Teteteterek het volgende:
[..]
musical?welke is dat precies?
quote:Op dinsdag 9 september 2008 22:06 schreef afcajos het volgende:
Zet je tv en radio dan maar gauw uit.quote:Op woensdag 10 september 2008 11:42 schreef Ruiseart het volgende:
Gortige klotestem die precies past bij zijn gortige klotekop.
En ik wil graag met geen van beiden geconfronteerd worden.
En een echte Brabander ! uit Mierloquote:Op woensdag 10 september 2008 13:55 schreef Bramg het volgende:
Omdat Frank Lammers een fucking koning is, daarom
quote:Op woensdag 10 september 2008 20:14 schreef Roei het volgende:
Mensen die weten van wie de stem van de reclames is
Vreemd he, stemmen herkennen...quote:Op woensdag 10 september 2008 20:14 schreef Roei het volgende:
Mensen die weten van wie de stem van de reclames is
Die heb ik gezien en dat was toch wel erg jammerlijk suf. Carice van Houten was wél heel lekkerquote:Op dinsdag 9 september 2008 22:23 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Rockopera Ren lenny Ren
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het is gewoon een commerciele hoer.quote:Op dinsdag 9 september 2008 21:53 schreef kikoooooo het volgende:
Is dat die stem ,die is vreselijk inderdaadquote:Op maandag 20 april 2009 11:39 schreef honda1990 het volgende:
Ieder uur, ieder uur, ieder uur...........
HOEST HOEST HOEST HOEST HOEST HOEST
Idd voorderest niks tegen Harmen Siezen, maar die reclame is echt verschrikkelijk. Net als die crackhoer die DRIEEEEEEEE NUUUUUUUUUUUUL VIIIIIIIIIEEEERRR NUUUUUHUUUULLL zo vals mogelijk schreeuwt. Het doet gewoon pijn aan den orenquote:Op maandag 20 april 2009 12:13 schreef Agiath het volgende:
[..]
Is dat die stem ,die is vreselijk inderdaad
Maar die is toch van die oude nieuwslezer?
Het meest ergelijke vind ik nog dat er op de radio vaak hele series Frank Lammers achter elkaar zittenquote:Op dinsdag 21 april 2009 23:01 schreef Zuunigerd het volgende:
Wat een kustem. Awwwke punt ennel, dacht het wel!
Je bedoelt Joost Prinsenquote:Op woensdag 22 april 2009 11:38 schreef RickoKun het volgende:die ene vent dan, van klokhuis en die ook zo'n "poker" spel heeft en dan ook nog gaat meezingen soms als ie naar de piano loopt
Joost Prinsen is tof, die mag van mij onbeperkt schnabbelen...quote:Op woensdag 22 april 2009 11:38 schreef RickoKun het volgende:die ene vent dan, van klokhuis en die ook zo'n "poker" spel heeft en dan ook nog gaat meezingen soms als ie naar de piano loopt
Jack Wouterse zat vandaag ook inbegrepen.quote:Op zondag 14 maart 2010 16:19 schreef kikoooooo het volgende:
Je kunt nu op Eredivisie live kiezen of je normaal commentaar wilt, of commentaar van iemand met een mongolenstem![]()
![]()
Wie kiest er nou gvd voor om vrijwillig te luisteren naar Frank Lammers ?![]()
Ook al zo een mongool ja.quote:Op zondag 14 maart 2010 17:29 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Jack Wouterse zat vandaag ook inbegrepen.
Ik ook, valt alleen wel op dat Wouterse een stuk meer objectiviteit heeft dan Lammersquote:
Was dat weer gisteren?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 18:24 schreef honda1990 het volgende:
Heerlijk hoe hij door Derksen werd afgezeken in VI
Terechte aanvulling op een zeer terechte klachtquote:Op zondag 9 maart 2014 16:48 schreef WhineAndShine het volgende:
Cees Geel, McDonalds, RTL5!!! EEERR TEEE ELLLL VAAAIFFFFF!!!! OOHVEERDREEFUN ARTIEKULATIE!![]()
![]()
quote:
Hi ha hoquote:Op zondag 9 maart 2014 19:25 schreef vogeltjesdans het volgende:
Bescheten kut? TS heeft rare fetisches
TS 4 president want hij heeft gelijk.quote:Op dinsdag 9 september 2008 21:53 schreef kikoooooo het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |