Idd voorderest niks tegen Harmen Siezen, maar die reclame is echt verschrikkelijk. Net als die crackhoer die DRIEEEEEEEE NUUUUUUUUUUUUL VIIIIIIIIIEEEERRR NUUUUUHUUUULLL zo vals mogelijk schreeuwt. Het doet gewoon pijn aan den orenquote:Op maandag 20 april 2009 12:13 schreef Agiath het volgende:
[..]
Is dat die stem ,die is vreselijk inderdaad
Maar die is toch van die oude nieuwslezer?
Het meest ergelijke vind ik nog dat er op de radio vaak hele series Frank Lammers achter elkaar zittenquote:Op dinsdag 21 april 2009 23:01 schreef Zuunigerd het volgende:
Wat een kustem. Awwwke punt ennel, dacht het wel!
Je bedoelt Joost Prinsenquote:Op woensdag 22 april 2009 11:38 schreef RickoKun het volgende:die ene vent dan, van klokhuis en die ook zo'n "poker" spel heeft en dan ook nog gaat meezingen soms als ie naar de piano loopt
Joost Prinsen is tof, die mag van mij onbeperkt schnabbelen...quote:Op woensdag 22 april 2009 11:38 schreef RickoKun het volgende:die ene vent dan, van klokhuis en die ook zo'n "poker" spel heeft en dan ook nog gaat meezingen soms als ie naar de piano loopt
Jack Wouterse zat vandaag ook inbegrepen.quote:Op zondag 14 maart 2010 16:19 schreef kikoooooo het volgende:
Je kunt nu op Eredivisie live kiezen of je normaal commentaar wilt, of commentaar van iemand met een mongolenstem![]()
![]()
Wie kiest er nou gvd voor om vrijwillig te luisteren naar Frank Lammers ?![]()
Ook al zo een mongool ja.quote:Op zondag 14 maart 2010 17:29 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Jack Wouterse zat vandaag ook inbegrepen.
Ik ook, valt alleen wel op dat Wouterse een stuk meer objectiviteit heeft dan Lammersquote:
Was dat weer gisteren?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 18:24 schreef honda1990 het volgende:
Heerlijk hoe hij door Derksen werd afgezeken in VI
Terechte aanvulling op een zeer terechte klachtquote:Op zondag 9 maart 2014 16:48 schreef WhineAndShine het volgende:
Cees Geel, McDonalds, RTL5!!! EEERR TEEE ELLLL VAAAIFFFFF!!!! OOHVEERDREEFUN ARTIEKULATIE!![]()
![]()
quote:
Hi ha hoquote:Op zondag 9 maart 2014 19:25 schreef vogeltjesdans het volgende:
Bescheten kut? TS heeft rare fetisches
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |