Wat heb je op?quote:Op dinsdag 9 september 2008 19:40 schreef Joesje het volgende:
Van alle hondendingen die die hond kan doen, gaat 'ie liever surfen dan naar Blof luisteren. Het verduidelijkt mijn punt.
quote:Op dinsdag 9 september 2008 19:52 schreef Joesje het volgende:
CantFazeMe, je begrijpt het punt niet helemaal, "Blof is een kutband" als topic is geen open uitnodiging om maar leuke clipjes te gaan posten. KutTroll.
quote:En ik vraag niet om je hand maar om je vingers die me wijzen op mezelf
Wie vroeg waarom?quote:Er is echt niets dat niet gebeuren kan vandaag
Deuren zwaaien open
Ramen klappen dicht
En hele werelden vergaan
Omdat ze daar om vroegen
Zonder het te weten
Ik vond Blof best te pruimen maar ik had er niet zo veel nummers vanquote:Op dinsdag 9 september 2008 19:49 schreef CantFazeMe het volgende:
"Aan de kust".
Ik vindt sommige liedjes van Blof opzich wel goed, lekker vlot. Maar de meeste nummers zijn wel kut.
Deze klinkt best wel oké vindt ik:
Nogal wiedes.quote:Op dinsdag 9 september 2008 20:32 schreef Thetallguy het volgende:
Goed topic
Ik had er vanochtend ook een geopend maar die werd gesloten
Nee inderdaad deze ĜP is goedquote:Op dinsdag 9 september 2008 21:12 schreef B.E.D het volgende:
[..]
Nogal wiedes.
Met zo'n bagger OP.
Blof - Oktober
quote:Op dinsdag 9 september 2008 21:44 schreef afcajos het volgende:
Ik ben ook geen fan van blof maar sommige zijn echt goed
zoals "aan de kust"
En natuurlijk een echte meezinger in de kroeg als je dronken bent:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ZOU JE LACHEEEEE
ZOU JE SCHELDEEEEE
ZOU JE ZEGGEN DAT IK EEN KLOOTZAK BEN!!!!!!!!!!!!11
Genieten altijd
Das met Engelstalige bands net zo goed zo maar dan merk je het nietquote:Op dinsdag 9 september 2008 21:55 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Leuk man 'echt te goed'
Ga eens goed naar de teksten luisteren van die achterlijke schijtband... Ik snap niet hoe je dat 'te goed' kan noemen
quote:k kan nergens heen
maar in het zuiden wacht een vrouw nog steeds op mij alleen
ze heeft flessen vol tequila en flessen vol gin
en dan neem ik mijn gitaar mee en een gouden ring
M’n schoenen zijn gejat
maar ik hoef niet meer naar buiten
want er is nog wel wat
Geef me de tijd om te redden wie ik ben
Dagen vertraging tot ze stoppen en stil staan
Geef me de tijd om mezelf terug te vinden
Ik maak alles goed met wat er over blijft
quote:De zoute zee slaakt een diepe zilte zucht
Boven het vlakke land trilt stil de warme lucht
He! iemand slaat soms onverwacht maar zeker
op de vlucht
Alarmfase Twee is hier nauwelijks nog berucht
Maar men weet het niet
En zwijgt van wat men hoort en ziet
Zou je lachen, zou je scheldenquote:Op dinsdag 9 september 2008 22:06 schreef kikoooooo het volgende:
Teksten met het rijmwoordenboek erbij geschreven zijn bij voorbaat al kansloos. En dat doet blofdus
The doors had vaak "diepe" teksen. Maar of dat nou geniaal of juist simpel is kun je je afvragenquote:Op dinsdag 9 september 2008 21:59 schreef Daantke het volgende:
[..]
Das met Engelstalige bands net zo goed zo maar dan merk je het niet
De eerste band met echt goede teksten moet nog geboren worden
En dan nog, wat is goed
Daarom is dit ook één van de weinige goede nummers van blofquote:Op dinsdag 9 september 2008 22:09 schreef Daantke het volgende:
[..]
Zou je lachen, zou je schelden
Zou je zeggen dat ik een klootzak ben
Zou je janken, zou je vloeken
Zou je zeggen dat je me niet meer kent
Zou je lachen, zou je schelden, van verdriet
klopt
We hebben een blof fan in ons midden mensenquote:Op dinsdag 9 september 2008 22:09 schreef Daantke het volgende:
[..]
Zou je lachen, zou je schelden
Zou je zeggen dat ik een klootzak ben
Zou je janken, zou je vloeken
Zou je zeggen dat je me niet meer kent
Zou je lachen, zou je schelden, van verdriet
klopt
Lees dan wat ik zei ik vind blof best klote maar sommige nummers kunnen welquote:Op dinsdag 9 september 2008 22:10 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
We hebben een blof fan in ons midden mensen
Net zoals spinvisquote:Op dinsdag 9 september 2008 22:12 schreef Heathen. het volgende:
Naast dat het grammaticaal een lachertje is, klopt de logica van blof ook totaal niet. En dan maar doen alsof het diep is terwijl het geen flikker voor stelt.
Daar gaat de vergelijking al direct mank. Want in tegenstelling tot blof is spinvis juist direct in zijn teksten. Het probleem is dat jij de teksten te diep analyseert. Grammaticaal klopt het allemaal en de logica is er.quote:Op dinsdag 9 september 2008 22:14 schreef Daantke het volgende:
[..]
Net zoals spinvisallemaal emo's denken er vet hip mee te zijn maar die teksten slaan echt nergens op
alhoewel het af en toe wel leuke muziek is als je maar niet naar de tekst luistert
Ik ben het gewoon met je eensquote:Op dinsdag 9 september 2008 21:44 schreef afcajos het volgende:
Ik ben ook geen fan van blof maar sommige zijn echt goed
zoals "aan de kust"
En natuurlijk een echte meezinger in de kroeg als je dronken bent:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ZOU JE LACHEEEEE
ZOU JE SCHELDEEEEE
ZOU JE ZEGGEN DAT IK EEN KLOOTZAK BEN!!!!!!!!!!!!11
Genieten altijd
Grammaticaal klopt het ook niet altijd. En logica is ook vaak ver te zoekenquote:Op dinsdag 9 september 2008 22:17 schreef Heathen. het volgende:
[..]
Daar gaat de vergelijking al direct mank. Want in tegenstelling tot blof is spinvis juist direct in zijn teksten. Het probleem is dat jij de teksten te diep analyseert. Grammaticaal klopt het allemaal en de logica is er.
Nee, dat was Bluf. En die was politiek incorrect en fout tegelijk.quote:Op dinsdag 9 september 2008 19:54 schreef Intxaurraga het volgende:
Dat is toch die band waar Wijnand Duijvendak vroeger in zat?
quote:Op dinsdag 9 september 2008 22:23 schreef Daantke het volgende:
[..]
Grammaticaal klopt het ook niet altijd. En logica is ook vaak ver te zoeken
alleen is het minder abstract dan blof en daarom begrijpelijker voor de simpele ziel
Oh noes!!quote:Op dinsdag 9 september 2008 22:19 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ik ben het gewoon met je eens
Ik bedoel Spinvis omschrijft dingen zoals ze zijn, het geeft allerlei fragmenten uit het levenquote:Op dinsdag 9 september 2008 22:26 schreef Heathen. het volgende:
[..]
Blof abstract? Laat me niet lachen...
Spinvis werkt fragmentarisch en ik zie graag een voorbeeld van je waaruit blijkt dat de logica ver is te zoeken of dat het grammaticaal niet echt lekker ligt.
Het punt is, is dat blof het niet eens in de klauwen heeft om dat goed te doen.quote:Op dinsdag 9 september 2008 22:41 schreef Daantke het volgende:
[..]
Ik bedoel Spinvis omschrijft dingen zoals ze zijn, het geeft allerlei fragmenten uit het leven
En blof (zoals in dat nummer hierboven) lult een liedje vol over 'wat zou je doen'. Niet materieel.
En voorbeelden geef ik niet want ik moet nog een beschouwing in elkaar draaien voor morgen
Dat maak ik zelf wel uit.quote:Op donderdag 11 september 2008 18:06 schreef Joesje het volgende:
Nee, nee, NEE!!! De hele bedoeling hiervan is vertellen hoe STOM je Blof vindt, niet stiekem wel leuk vinden, dan start je maar lekker een 'ik heb seks op Blof want man, oh, man, wat is die Pascal een geile donder'- topic. Daar.
quote:Op vrijdag 12 september 2008 00:17 schreef Ruiseart het volgende:
.deog si pizerK neellA .kur njiz sdnab esdnalredeN
3FM weet niet beter, waarom heet die zender niet Radio Giel?quote:Op donderdag 11 september 2008 20:34 schreef geelkuikentje het volgende:
Blof is kut, 3fm zit een nummer dat oktober heet te promoten. Da's toch een waardeloos klote nummer.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |