en je bent 21 jaar oud?quote:Op dinsdag 9 september 2008 16:53 schreef afcajos het volgende:
Je word wakker met je odol en je moeder trekt de dekens van je af omdat het tijd is om op te staan.
quote:Op dinsdag 9 september 2008 16:55 schreef afcajos het volgende:
Vraagje aan de vrouwen, hebben jullie wel eens gemerkt dat iemand een stijve leuter had terwijl je met hem stond te dansen?
Ik zeg niet dat deze voorbeelden betrekking op mij hebbenquote:
Dat is echt klotequote:Op dinsdag 9 september 2008 16:55 schreef afcajos het volgende:
Vraagje aan de vrouwen, hebben jullie wel eens gemerkt dat iemand een stijve leuter had terwijl je met hem stond te dansen?
quote:
Misschien wel een betere plek, in KLB krijg je toch nooit serieuze reactiesquote:Op dinsdag 9 september 2008 16:57 schreef behangplakker het volgende:
AARRGH NU HEB IK IN SECKS GEPOST
ah niet zo erg eigenlijk
En hoe vond je dat, is mijn vraag danquote:
Herkenbaarquote:Op dinsdag 9 september 2008 16:58 schreef Noorsbloed het volgende:
Ik heb dat wel eens dat als vriendinnen ( gewoon vrienden dus ) blijven slapen.
We slapen dan ook gewoon in hetzelfde bed enzo.
Maar als ze dan tegen mij aan gaan liggen draaien, tja ik ben ook maar een mens
En dan ?quote:Op dinsdag 9 september 2008 16:58 schreef Noorsbloed het volgende:
Tijdens je slaap heb je sowieso een aantal keer een erectie.quote:Op dinsdag 9 september 2008 16:58 schreef Noorsbloed het volgende:
Klopt maar het is ook als we nog wakker zijn en gewoon aan het kletsen zijnquote:Op dinsdag 9 september 2008 17:00 schreef Lod het volgende:
[..]
Tijdens je slaap heb je sowieso een aantal keer een erectie.
Heb je soms geen ballen ?quote:Op dinsdag 9 september 2008 17:01 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Klopt maar het is ook als we nog wakker zijn en gewoon aan het kletsen zijn![]()
En sinds ik een vriendin heb gebeurt er niets meer, anders werd het nog wel eens gezellig
In een discotheek is dat nog wel eens kutquote:Op dinsdag 9 september 2008 17:02 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Als een lekker wijf tegen je aan schuurt is het toch juist de bedoeling dat je een stijve krijgt?
Jij denkt "hola" ?quote:Op dinsdag 9 september 2008 16:59 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hahahanouja, dat je opeens denkt van holaaaaa, wat prikt daar zo tegen mijn kont aan
!
Rot op kutbeest, en ontvoer flipper ook meequote:
Ballen genoeg.quote:
quote:Op dinsdag 9 september 2008 17:07 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Rot op kutbeest, en ontvoer flipper ook mee
Je gaat naar een disco om met de eerste de beste slet te droogneuken onder het genot van duivelse muziek en allerhande drugs, en dan ga je je schamen voor je stijve piem0ltje?quote:Op dinsdag 9 september 2008 17:05 schreef afcajos het volgende:
[..]
In een discotheek is dat nog wel eens kut![]()
Dan is 't geen odol meer he...quote:Op dinsdag 9 september 2008 16:53 schreef afcajos het volgende:
Je odol in het openbaar vervoer krijgen terwijl je op het punt staat uit te stappen.
Wel als je in de bus in slaap gevallen bentquote:
quote:Op dinsdag 9 september 2008 16:55 schreef afcajos het volgende:
In wat voor maagdelijke nerd-groep zit jij gek?quote:Op dinsdag 9 september 2008 17:39 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Wel als je in de bus in slaap gevallen bent![]()
Wel herkenbaar, groep met IT-nerds (waaronder ik) kreeg instructie van een wel erg lekkere instructrice. Toen de lunch begon stond niet iedereen even snel op, zal ik maar zeggen
Nou, dan mag het toch wel vrij indrukwekkend zijn hoorquote:Op dinsdag 9 september 2008 16:59 schreef placebeau het volgende:
of je kijkt zo met een groep vrienden naar een film, en plots een erotisch momentje in de film. Zie je gegarandeerd alle jongens de benen verplaatsen zodat het minder opvalt.
Hmm, volgens mij kicken de vrouwen hier juist opquote:Op dinsdag 9 september 2008 16:55 schreef afcajos het volgende:
Zeer herkenbaarquote:Op dinsdag 9 september 2008 16:58 schreef Noorsbloed het volgende:
Ik heb hem liever als je ergens anders bent dan op de dansvloerquote:Op dinsdag 9 september 2008 17:19 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Je gaat naar een disco om met de eerste de beste slet te droogneuken onder het genot van duivelse muziek en allerhande drugs, en dan ga je je schamen voor je stijve piem0ltje?
ehmmquote:Op donderdag 11 september 2008 14:25 schreef MichielPH het volgende:
Maar.. Als je aan het droogneuken bent met een mooi meisje, dan duw je hem er toch extra hard tegenaan? Is het gelijk duidelijk wil wat je wilt. Als ze weggaat, is het gelijk duidelijk dat zij dát niet wil.
Het spijt me, maar jongetjes zijn niet zo kritisch over wat nou sexy is..quote:Op donderdag 11 september 2008 14:37 schreef MarMar het volgende:
[..]
ehmm
Of ze knapt op je af omdat droogneuken zo ongeveer net zo sexy is als een humpende hond op je scheenbeen.
wtf boeit het mij nou dat ik voor lul sta op een forumquote:Op woensdag 10 september 2008 22:25 schreef MarMar het volgende:
* MarMar is er nog niet over uit of het een stoerheid is omdat jos het geen flikker interesseert wat men vindt van hem, of ongelovelijk dom dat hij a) blunders begaat, b) deze ALLEMAAL post op fok.
Dude.. zo onsexy!
uhuquote:Op donderdag 11 september 2008 17:05 schreef afcajos het volgende:
[..]
wtf boeit het mij nou dat ik voor lul sta op een forumIn het echte leven ben ik een baas!
quote:Op donderdag 11 september 2008 14:37 schreef MarMar het volgende:
[..]
ehmm
Of ze knapt op je af omdat droogneuken zo ongeveer net zo sexy is als een humpende hond op je scheenbeen.
Idd, mijn sadness alarm slaat uitquote:Op dinsdag 9 september 2008 19:31 schreef EricT het volgende:
[..]
In wat voor maagdelijke nerd-groep zit jij gek?
Geloof er geen zak van
Ja, dat is ook gewoon leuk om te doen!!quote:Op woensdag 10 september 2008 22:34 schreef patrickt37 het volgende:
Een ongewenste erectie heeft in veel gevallen niets te maken met opwinding.
Je kan een erectie krijgen op de vreemdste tijdstippen. BV tijdens je werk, zonder dat er aanleiding toe is.
Is er wel aanleiding, al of niet uitgedaagd door een vrouw, vind ik de erectie eigenlijk niet meer ongewenst. Wil de dame in kwestie een erectie bij je veroorzaken, op welke manier dan ook, mag ze gerust zien dat ik hem daadwerkelijk krijg.
Verder heeft mijn vrouw altijd voor het handje, wanneer we ergens in een zwembad liggen, om mijn lul stijf te maken. Eenmaal stijf zegt ze terug op haar plaats te gaan liggen, en of ik mee ga.
Na een extra baantje gezwommen te hebben, kan ik meestal het bad verlaten. Gemeen he?
Wanneer ze ook in het bad blijft, is de erectie niet ongewenstquote:Op vrijdag 12 september 2008 15:18 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Ja, dat is ook gewoon leuk om te doen!!Heerlijk!
Helaas heb je ook nog onderwater camera`s bij center parcsquote:Op vrijdag 12 september 2008 23:50 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Wanneer ze ook in het bad blijft, is de erectie niet ongewenst, echter, wanneer ze het bad verlaat, is ie wel ongewenst.
En omdat je erop gaat wachten tot "ie" zakt, kan dit nog weleens langer duren.
Dat is op jouw faculteit wel anders he xDquote:Op vrijdag 12 september 2008 13:07 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Idd, mijn sadness alarm slaat uit
Ja en?quote:Op zaterdag 13 september 2008 11:08 schreef Elckiebone het volgende:
[..]
Helaas heb je ook nog onderwater camera`s bij center parcs
inderdaad, dús? wat doen ze daar mee dan? Bekijken en alle mannen met een stijve van CP afschoppen??quote:
Of een nachtelijk bezoek van de badmeesteres aan je huisje.quote:Op maandag 15 september 2008 19:19 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
inderdaad, dús? wat doen ze daar mee dan? Bekijken en alle mannen met een stijve van CP afschoppen??
Hoezo? Seks onder de douche.quote:Op maandag 15 september 2008 23:29 schreef Florian_ het volgende:
Ik vind het altijd zo lomp om een stijve te krijgen als ik met mn vriendin onder de douche sta
Dan doe je 't na het douchenquote:Op maandag 15 september 2008 23:33 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Jaa maar dat hoeft ook niet altijd
Wat is dan het punt van samen douchen? Voor de rest is het alleen maar inefficiënt en onhandigquote:
Geen probleem om nu een harde te krijgen. Denk dat dat meisje het alleen maar als een compliment ziet. Misschien neemt ze je zelfs wel mee naar de wc.quote:Op dinsdag 9 september 2008 16:53 schreef afcajos het volgende:
Er staat een ontiegelijk geil wijf in een club tegen je leuter aan te schuren.
Kut iddquote:Op dinsdag 9 september 2008 @ 16:57 schreef behangplakker het volgende:
AARRGH NU HEB IK IN SECKS GEPOST
ah niet zo erg eigenlijk
Als dit bij je vriendin gebeurt, bedoel je?quote:Op maandag 22 september 2008 12:43 schreef delano.888 het volgende:
Zwaar kut als je een beetje knuffelig een film kijkt, en ze komt half op je schoot zitten/liggen en het gebeurt dan, ze zegt zelf dat t niet erg is, maar dan voel je je wel zwaaaar klote
Inderdaad, vergetenquote:Op maandag 22 september 2008 @ 13:16 schreef MichielPH het volgende:
[..]
Als dit bij je vriendin gebeurt, bedoel je?
Dat is toch echt niet erg?? Ik vind dat juist altijd wel leuk..quote:Op maandag 22 september 2008 12:43 schreef delano.888 het volgende:
Zwaar kut als je met je vriendin een beetje knuffelig een film kijkt, en ze komt half op je schoot zitten/liggen en het gebeurt dan, ze zegt zelf dat t niet erg is, maar dan voel je je wel zwaaaar klote
quote:Op donderdag 25 september 2008 17:32 schreef Dragonstube5 het volgende:
stont laast voor de klas (3/4 meisjes!)
moest afspraak maken voor SO toen kwam er een lkkr ding in de klas (neiuwe leerling)
en toen kreeg ik een stijve pikkievond wel chanant (of hoe je eht ook schrijft ;P )
Oh boy.quote:Op donderdag 25 september 2008 17:32 schreef Dragonstube5 het volgende:
moest afspraak maken voor SO toen kwam er een lkkr ding in de klas (neiuwe leerling)
en toen kreeg ik een stijve pikkievond wel chanant (of hoe je eht ook schrijft ;P )
Kutkloon (hoop ikquote:Op donderdag 25 september 2008 17:32 schreef Dragonstube5 het volgende:
quote:Op donderdag 25 september 2008 17:32 schreef Dragonstube5 het volgende:
Daar is het toch je vriendin voorquote:Op maandag 22 september 2008 12:43 schreef delano.888 het volgende:
Zwaar kut als je met je vriendin een beetje knuffelig een film kijkt, en ze komt half op je schoot zitten/liggen en het gebeurt dan, ze zegt zelf dat t niet erg is, maar dan voel je je wel zwaaaar klote
O mijn god, zo'n sauna waar jan en allemaal seks met elkaar heeft?quote:Op vrijdag 26 september 2008 02:07 schreef Asanovic het volgende:
Mijn ouders gingen vroeger vaak naar de sauna en vaak moest ik ook mee. Daar een erectie krijgen is ook erg genant (zoek t op.. dude!) moet ik zeggen. Ik was toen 10-13 jaar ofzo. Wel leuk meisje ontmoet een keer...
Je bent iig consequent met betrekking tot je fouten.quote:Op vrijdag 26 september 2008 14:56 schreef Dragonstube5 het volgende:
Ik weet ben niet goed in nederlands maar moet snel typen
...
stont...
Stond is met een d.quote:Op vrijdag 26 september 2008 14:56 schreef Dragonstube5 het volgende:
had ook een keer:
ik was een jaar of 12 toen ik na het gymen zat te douche en toen ging ik me aankleden (duhhh) toen ging de deur plots open en stont net met me blote pikie en een blouse open voor 8 dames , en je kan raden wat er gebeurde: er begon iets te groeien,
er werd nog 2 jaar over gepraat
(slechte genant verhaal maar het is wara gebeurt!)
quote:Op vrijdag 26 september 2008 14:56 schreef Dragonstube5 het volgende:
had ook een keer:
ik was een jaar of 12 toen ik na het gymen zat te douche en toen ging ik me aankleden (duhhh) toen ging de deur plots open en stont net met me blote pikie en een blouse open voor 8 dames , en je kan raden wat er gebeurde: er begon iets te groeien,
er werd nog 2 jaar over gepraat
(slechte genant verhaal maar het is wara gebeurt!)
Nee nee.. een gewone sauna hoor, maar waar ze wel allemaal naakt rondlopenquote:Op vrijdag 26 september 2008 14:57 schreef afcajos het volgende:
[..]
O mijn god, zo'n sauna waar jan en allemaal seks met elkaar heeft?
Mét je oudersquote:Op vrijdag 26 september 2008 14:57 schreef afcajos het volgende:
[..]
O mijn god, zo'n sauna waar jan en allemaal seks met elkaar heeft?
das niet best dat er niets meer gebeurt... zal je vriendin blij mee zijnquote:Op dinsdag 9 september 2008 17:01 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Klopt maar het is ook als we nog wakker zijn en gewoon aan het kletsen zijn![]()
En sinds ik een vriendin heb gebeurt er niets meer, anders werd het nog wel eens gezellig
Whehehehe.. Paniek..! Lekker naïef overigens ook om jezelf er over te verbazen.. Ik bedoel, c'mon, we're all human.. Beetje hetzelfde als dat een dame zichzelf schaamt voor harde tepels als het koud is.. Gewoon een natuurlijke reaktie.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 09:54 schreef Breathtaking het volgende:
Bwhehe, ik moest vannacht aan dit topic denkenik was op de wc op een feest, zei het meisje dat naast me stond zo tegen een vriendin van haar:
'Ja ik vond het wel leuk om met m te sjansen enzo hoor.. maarja, nu met die stijve....'
Dat zal ze dan niet erg gevonden hebben, dat was zeker een hint van haar!quote:Op zondag 12 oktober 2008 20:52 schreef GPC. het volgende:
Een vriendin (als in platonisch) op mijn schoot ging zitten en een beetje lopen rijden...
Dansen?quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 12:13 schreef Luxuria het volgende:
Ik vind het lekker als ik tegen een man aan sta te dansen en als ik dan voel dat die een stijve heeft. Daar doe ik het toch ook wel een beetje voor. Als ik die man niks vind dan ga ik ook niet met hem dansen.
Afgesproken!quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |