das niet best dat er niets meer gebeurt... zal je vriendin blij mee zijnquote:Op dinsdag 9 september 2008 17:01 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Klopt maar het is ook als we nog wakker zijn en gewoon aan het kletsen zijn![]()
En sinds ik een vriendin heb gebeurt er niets meer, anders werd het nog wel eens gezellig
Whehehehe.. Paniek..! Lekker naïef overigens ook om jezelf er over te verbazen.. Ik bedoel, c'mon, we're all human.. Beetje hetzelfde als dat een dame zichzelf schaamt voor harde tepels als het koud is.. Gewoon een natuurlijke reaktie.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 09:54 schreef Breathtaking het volgende:
Bwhehe, ik moest vannacht aan dit topic denkenik was op de wc op een feest, zei het meisje dat naast me stond zo tegen een vriendin van haar:
'Ja ik vond het wel leuk om met m te sjansen enzo hoor.. maarja, nu met die stijve....'
Dat zal ze dan niet erg gevonden hebben, dat was zeker een hint van haar!quote:Op zondag 12 oktober 2008 20:52 schreef GPC. het volgende:
Een vriendin (als in platonisch) op mijn schoot ging zitten en een beetje lopen rijden...
Dansen?quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 12:13 schreef Luxuria het volgende:
Ik vind het lekker als ik tegen een man aan sta te dansen en als ik dan voel dat die een stijve heeft. Daar doe ik het toch ook wel een beetje voor. Als ik die man niks vind dan ga ik ook niet met hem dansen.
Afgesproken!quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |