Tip: kijk eens hier: http://www.magisterjft.nl/?page=agendaquote:Op donderdag 2 oktober 2008 19:36 schreef GlowMouse het volgende:
De keren dat ik mij heb ingeschreven, zat het altijd al vol.
Door de borrel komt het denk ik niet. Er zijn ook wel eens extracurriculaire activiteiten met borrel, en bij het paar dat ik bijgewoond heb, was slechts een klein aantal studenten te bekennen.
Gefeliciteerd, en welkom in het illustere rijtjequote:Op zondag 5 oktober 2008 22:34 schreef flubub het volgende:
Kuch, ik mag in het rijtje erbij van de mensen die zijn afgestudeerd
quote:
Gefeliciteerd!quote:Op zondag 5 oktober 2008 22:34 schreef flubub het volgende:
Goed bezig !quote:Op zondag 5 oktober 2008 22:34 schreef flubub het volgende:
Weet ik toch, maar ik vond het bij nader inzien toch beter als niet iedereen het meer kon lezen, zogezegd, zeker niet na een niet nader te noemen post een stukje erboven, zeg maarquote:
Ja, ik werk nu als belastingadviseurquote:Op maandag 6 oktober 2008 17:33 schreef Leonoor het volgende:
[..]
Weet ik toch, maar ik vond het bij nader inzien toch beter als niet iedereen het meer kon lezen, zogezegd, zeker niet na een niet nader te noemen post een stukje erboven, zeg maar. Hoe dan ook, ontopic, flubub, kom eens vertellen!
Blauwtand? Ik was wel op de UvT, en ook op een borrel, maar die was niet van magister denk ik? Ik ben niet zo thuis op de UvTquote:Op woensdag 8 oktober 2008 03:58 schreef hmmmz het volgende:
Leonoor, jij was in brandpunt vandaag??? (magister borrel)
ik was zo een beetje op m'n blauwtand aan het kijken en scande ene Leonoor
Hmmm het was nog voor de koffie. Hoewel ik de associatie met bluetooth wel had gelegd, dacht ik toch dat Blauwtand een borrellocatie was...quote:
Dan was het in ieder geval niet de borrel waar ik wasquote:Op woensdag 8 oktober 2008 11:04 schreef bladibladibla het volgende:
Mooie naam voor een kroeg
Was trouwens een prima borrel
Waar als ik vragen mag?quote:Op maandag 6 oktober 2008 17:50 schreef flubub het volgende:
[..]
Ja, ik werk nu als belastingadviseur![]()
die van magister? Gratis bier is naar mijn idee altijd primaquote:Op woensdag 8 oktober 2008 11:04 schreef bladibladibla het volgende:
Mooie naam voor een kroeg
Was trouwens een prima borrel
wahahaha kut nurd!quote:Op woensdag 1 oktober 2008 20:37 schreef Sessy het volgende:
Aw komop iedereen weet toch dat dat achterwinkeltje van jullie nauwelijks een faculteit te noemen valt, laat staan dat de lessen die jullie krijgen college te noemen zijn
En wie zit er om 2.00 nog achter haar pc?quote:Op donderdag 9 oktober 2008 02:00 schreef Sessy het volgende:
Zegt iemand die zich, blijkens zijn onderschrijft, met zijn studie identificeert...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |