Gedaan en werkt gewoon. Je hoeft niet eens rechten te studeren, een emailadres van de uni is voldoendequote:Op vrijdag 26 september 2008 15:49 schreef fulco- het volgende:
[..]
Kijk hier eens: http://www.recht.nl/members/index.html?st=1&av=2
En anders heb je ook nog de kluwer plaza of de kluwer navigator.![]()
Kan de TS van het huidige of het volgende topic me trouwens toevoegen als student aan de Radboud Universiteit?
O jee, de provincialen gaan onderling kibbelenquote:Op woensdag 1 oktober 2008 20:37 schreef Sessy het volgende:
Aw komop iedereen weet toch dat dat achterwinkeltje van jullie nauwelijks een faculteit te noemen valt, laat staan dat de lessen die jullie krijgen college te noemen zijn
yayquote:Dames en heren,
Zoals aangekondigd tijdens het HC goederenrecht, zal een ingelast college goederenrecht worden gegeven met als onderwerp de kredietcrisis. Het college vindt plaats op dinsdag 7 oktober, 8.45-10.30 uur in WZ 1 en wordt verzorgd door prof. mr. R.D. Vriesendorp. Het College staat tevens open voor studenten die het vak O&I op dit moment volgen.
De in dit extra college behandelde stof maakt GEEN deel uit van de tentamenstof, noch bij goederenrecht, noch bij O&I.
Met vriendelijke groet,
De sectie goederenrecht
Tijdstip is jammer ja, maar ik ga proberen maandagavond op tijd naar bed te gaan en er gewoon bij te zijnquote:Op woensdag 1 oktober 2008 21:44 schreef hmmmz het volgende:
Ze vroegen bij ons tijdens het college goederenrecht of er animo voor was. Ik denk dat als ze de tijd erbij hadden gezegd dat het dan een stuk minder was![]()
Je moet wat na je überuppersuperieurissimo-ULC hequote:Op donderdag 2 oktober 2008 09:41 schreef Pool het volgende:
Ik lees net een reclame van de Universiteit Utrecht. Blijkbaar noemen ze hun onderzoeksmaster nu de Prestigemaster Legal Research.
"Prestigemaster".![]()
Zodra er binnenkort een universiteit komt met een SuperMegaPowerEliteToppieJoppieMaster, dan meld ik me wel aan voor een extra LLM. [ afbeelding ]
Ik heb het in mijn 3e jaar ook gedaan, bij de NMa, was wel echt heel leuk, zeker een aanrader!quote:Op donderdag 2 oktober 2008 12:22 schreef cinnamongirl het volgende:
Gaat er hier nog iemand naar de Step in-house dagen? Ik denk dat ik me in ga schrijven, ben pas derdejaars maar wie weet...ik ben NU op zoek naar een juridische baan voor 4 dagen p/w, misschien krijg ik wel ergens een voetje tussen de deur!
Ja hierquote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:06 schreef Leonoor het volgende:
[..]
Zijn hier nog UvT'ers die ondernemings- en insolventierecht doen
In je derde jaar inhousedagen doen is sowieso slim. Die kun je dan in je masterjaar op je cv zetten als je gaat solliciteren voor business courses en masterclasses enzo. Een nog groter voordeel is dat je dan op die dagen kunt oefenen voor straks als het echt moet. Hoe je je op zo'n dag moet presenteren en wat voor oefencases je krijgt e.d.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 12:22 schreef cinnamongirl het volgende:
Gaat er hier nog iemand naar de Step in-house dagen? Ik denk dat ik me in ga schrijven, ben pas derdejaars maar wie weet...ik ben NU op zoek naar een juridische baan voor 4 dagen p/w, misschien krijg ik wel ergens een voetje tussen de deur!
'De' tentamentraining? Ik heb wat gemist zekerquote:Op donderdag 2 oktober 2008 17:00 schreef Leonoor het volgende:
[..]
Ga je de 21e november naar de tentamentraining of niet?
Oh, kennelijk is dat nog niet helemaal gecommuniceerd op de UvT dan... Anyway, er gaat ergens (en de locatie wordt in Tilburg vast bekend maar hoeft van mij hier niet genoemd te worden) een tentamentraining gegeven worden door ehm, mensen die er wel verstand van hebben zeg maarquote:Op donderdag 2 oktober 2008 17:57 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
'De' tentamentraining? Ik heb wat gemist zeker
Is daar te weinig plek voor? Komt zeker door de aansluitende borrel?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 18:45 schreef GlowMouse het volgende:
Aha, daar is altijd te weinig plek. Heb jij er toevallig verstand van hoe je verzekerd raakt van zo'n plek?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |