Rembo & rembo?quote:Op woensdag 10 september 2008 14:45 schreef Lyzio het volgende:
[..]
* Hoeveel ga ik verdienen?
- ¤10,00 per uur. Maar dat wordt later meer.
* Dan kom ik wel later.EINZ!11
quote:
quote:Op woensdag 10 september 2008 18:37 schreef SpecialK het volgende:
[..]
probeer het eens met == voor de gein![]()
In .NET betekend dat gewoon 'is'.... dus ik begrijp hem niet.quote:Op woensdag 10 september 2008 18:37 schreef SpecialK het volgende:
[..]
probeer het eens met == voor de gein![]()
ik herken die grappen niet omdat ze zo verdomde matig zijnquote:Op woensdag 10 september 2008 19:01 schreef Core2 het volgende:
[..]
moet deze ook uitgelegd worden of was dat sarcasme
In .net? Leg uit, want in .net bestaat niet. In C#, en in vele andere talen moet het een dubbele = zijn.quote:Op woensdag 10 september 2008 19:09 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
In .NET betekend dat gewoon 'is'.... dus ik begrijp hem niet.
Nerd.quote:Op dinsdag 9 september 2008 10:08 schreef stbabylon het volgende:
Je zou toch zeggen dat als je programmeur bent, je de volgende grap wel snapt (of je hem grappig vindt is een tweede, dat doet er nu niet toe).
'Ik probeer altijd Strings naar NULL te krijgen'
(voor de niet IT-ers hier: Als een String NULL is, zit er niks in. Een lege String die eerst wel gevuld was, betekent dat datgene wat er in zat, geen String meer aan heeft... (en de rest mag je zelf bedenken))
Klacht: Programmeurs die programmeursgrapjes niet snappen
quote:
Waar is de grap... ?quote:Op dinsdag 9 september 2008 10:08 schreef stbabylon het volgende:
Je zou toch zeggen dat als je programmeur bent, je de volgende grap wel snapt (of je hem grappig vindt is een tweede, dat doet er nu niet toe).
(voor de niet IT-ers hier: Als een String NULL is, zit er niks in. Een lege String die eerst wel gevuld was, betekent dat datgene wat er in zat, geen String meer aan heeft... (en de rest mag je zelf bedenken))
Euh? Een string is een pointer, als je die naar null zet IS het helemaal niets meer. (nou ja, een nullpointer dus)quote:Op dinsdag 9 september 2008 10:08 schreef stbabylon het volgende:
Dit werkt vermoedelijk wel, maar het zal wat anders doen dan je verwacht...quote:
Ik weet niet hoe C# er over denkt, maar in C++ levert een geldige assignment een 'true' op.quote:Op woensdag 10 september 2008 21:22 schreef Tarabass het volgende:
[..]
In .net? Leg uit, want in .net bestaat niet. In C#, en in vele andere talen moet het een dubbele = zijn.
= is een Assignment
== is een Equality
bron voor de ongelovigen
In C is een 'string' ((const) char*) idd een pointer naar een array. Als je die op NULL zet blijft de string nog wel in geheugen mits gevuld, de pointer is alleen verdwenen.quote:Op woensdag 10 september 2008 22:48 schreef Beelzebufo het volgende:
[..]
Euh? Een string is een pointer, als je die naar null zet IS het helemaal niets meer. (nou ja, een nullpointer dus)
Gast..quote:Op woensdag 10 september 2008 22:50 schreef Beelzebufo het volgende:
[..]
Dit werkt vermoedelijk wel, maar het zal wat anders doen dan je verwacht...
[..]
quote:Ik weet niet hoe C# er over denkt, maar in C++ levert een geldige assignment een 'true' op.
fg && halt -p ?quote:Op donderdag 11 september 2008 23:37 schreef Maurari het volgende:
IT grappen moet je gewoon voor je houden als je nog een beetje waardig wilt sterven
Eensquote:Op dinsdag 9 september 2008 10:10 schreef BobbyB het volgende:
Ze snappen hem misschien wel, maar vinden hem niet grappig. Dat is het denk ik.
Echte bazen laten ánderen programmerenquote:Op donderdag 13 november 2008 10:44 schreef Roux het volgende:
Echte IT bazen programmeren in assembly.
Zodat jij het later zelf weer mag verbeteren, omdat de persoon die het gemaakt heeft hopeloos gefaald heeft...quote:Op donderdag 13 november 2008 11:04 schreef Walter81 het volgende:
[..]
Echte bazen laten ánderen programmeren
Juist.quote:Op donderdag 13 november 2008 11:53 schreef damsco het volgende:
Neen, dat noem je outsourcing. De nerd maakt het, jij hebt het commerciele succes. Iets wat veel nerds niet snappen, en waar wij dan weer blij mee zijn.
Die is wel goed.quote:Op donderdag 13 november 2008 15:41 schreef Frank-NL het volgende:
Ik moet altijd lachen om deze, treurig maar waar:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 13 november 2008 15:41 schreef Frank-NL het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik snap hem.quote:Op donderdag 13 november 2008 15:41 schreef Frank-NL het volgende:
[ afbeelding ]
Om daar maar op voort te borduren...quote:Op donderdag 13 november 2008 15:41 schreef Frank-NL het volgende:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It is impossible to live a pleasant life without living wisely and well and justly.
And it is impossible to live wisely and well and justly without living a pleasant life.
s/nul/nullquote:Op donderdag 13 november 2008 22:54 schreef MaGNeT het volgende:
Het gaat bij mij allemaal het ene oor in en mv * /dev/nul.
DAT DUS. Dit was serieus het eerste wat ik me opkwam.quote:Op dinsdag 9 september 2008 10:10 schreef NJ het volgende:
Dan ben je dus gewoon de übernerd van de afdeling.
Waarom wil die z'n vrouw gaan splitsenquote:Op zaterdag 13 september 2008 15:56 schreef Rocho het volgende:
[..]
fg && halt -p ?
Iemand verteld dat z'n vrouw gaat forken....
etc....
(verkapt "ik ben nerd, met nerdvriendjes en ben er trots op)
Omdat je dan een child-process hebt...quote:Op vrijdag 14 november 2008 08:32 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Waarom wil die z'n vrouw gaan splitsen
http://nl.wikipedia.org/wiki/Fork_(ontwikkeling)
dit dusquote:Op dinsdag 9 september 2008 10:42 schreef First het volgende:
Gast ik doe Een ICT opleiding op het niveau MBO, en ik snapte hem zelf en ik vond hem niet leuk.
Als ICT-er zou ik me sowieso al schamen.quote:Op dinsdag 9 september 2008 10:28 schreef makkie88 het volgende:
je bent een schande voor alle icters.
of ben ik de enige icter die zich voor jou schaamt?
[ afbeelding ]
ik snap hem niet.quote:Op donderdag 13 november 2008 15:41 schreef Frank-NL het volgende:
Wat? Wat, wat, wat, wat?!?!quote:Op dinsdag 9 september 2008 23:38 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Elke factie kan LVF bouwen, eens (Ik zei trouwens geeneens dat ze geen LVF konden bouwen)
Niet elke factie kan Trikes én Quads bouwen. Harkonnen kan geen Trikes bouwen, alleen Quads (Atreides en Ordos wel Trikes én Quads). Harkonnen kan wel trikes bestellen via Starport, maar niet zelf bouwen in LVF.
Dus nee, Harkonnen kan GEEN trikes bouwen, WEL bestellen.
Net zoals Harkonnen geen Barracks kan bouwen maar wel Soldies kan krijgen door eigen gebouwen in puin te schieten.![]()
Trouwens, Ordos kunnen ook geen Trikes bouwen, alleen Raider Trikes. Atreides is de enige met de echte Trikes.
[..]
We hebben het over Dune II, niet over de rest van de lore. En ga DosBox ff downloaden en Dune II nog een keer spelen voordat je jezelf nog meer voor lul zet.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |