Echte bazen laten ánderen programmerenquote:Op donderdag 13 november 2008 10:44 schreef Roux het volgende:
Echte IT bazen programmeren in assembly.
Zodat jij het later zelf weer mag verbeteren, omdat de persoon die het gemaakt heeft hopeloos gefaald heeft...quote:Op donderdag 13 november 2008 11:04 schreef Walter81 het volgende:
[..]
Echte bazen laten ánderen programmeren
Juist.quote:Op donderdag 13 november 2008 11:53 schreef damsco het volgende:
Neen, dat noem je outsourcing. De nerd maakt het, jij hebt het commerciele succes. Iets wat veel nerds niet snappen, en waar wij dan weer blij mee zijn.
Die is wel goed.quote:Op donderdag 13 november 2008 15:41 schreef Frank-NL het volgende:
Ik moet altijd lachen om deze, treurig maar waar:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 13 november 2008 15:41 schreef Frank-NL het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik snap hem.quote:Op donderdag 13 november 2008 15:41 schreef Frank-NL het volgende:
[ afbeelding ]
Om daar maar op voort te borduren...quote:Op donderdag 13 november 2008 15:41 schreef Frank-NL het volgende:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It is impossible to live a pleasant life without living wisely and well and justly.
And it is impossible to live wisely and well and justly without living a pleasant life.
s/nul/nullquote:Op donderdag 13 november 2008 22:54 schreef MaGNeT het volgende:
Het gaat bij mij allemaal het ene oor in en mv * /dev/nul.
DAT DUS. Dit was serieus het eerste wat ik me opkwam.quote:Op dinsdag 9 september 2008 10:10 schreef NJ het volgende:
Dan ben je dus gewoon de übernerd van de afdeling.
Waarom wil die z'n vrouw gaan splitsenquote:Op zaterdag 13 september 2008 15:56 schreef Rocho het volgende:
[..]
fg && halt -p ?
Iemand verteld dat z'n vrouw gaat forken....
etc....
(verkapt "ik ben nerd, met nerdvriendjes en ben er trots op)
Omdat je dan een child-process hebt...quote:Op vrijdag 14 november 2008 08:32 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Waarom wil die z'n vrouw gaan splitsen
http://nl.wikipedia.org/wiki/Fork_(ontwikkeling)
dit dusquote:Op dinsdag 9 september 2008 10:42 schreef First het volgende:
Gast ik doe Een ICT opleiding op het niveau MBO, en ik snapte hem zelf en ik vond hem niet leuk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |