idd. Mijn ervaring is echter wel dat de rode kleur er langzaam weer uitwast in de vaatwasser.quote:Op zaterdag 13 september 2008 15:58 schreef minilot het volgende:
[...]
Kijk uit met lichtgekleurd plastic en rode sauzen.
Ik heb een lichtgroen bakje en wit deksel verpest door er iets te lang tomatenchili in te laten zitten. Geeft vlekken die er haast niet uit te krijgen zijn
[...]
Idd, veel wassen, zelfs veel met de handwassen en de verkleuring vervaagd. Maar ik maak me er inmiddels niet zo druk meer om. Als ik geen zin heb om het ding gelijk af te wassen dan haal ik alles wat kan stainen eruit en gooi hem dan in de wasbakquote:Op zaterdag 13 september 2008 21:11 schreef Beelzebufo het volgende:
[..]
idd. Mijn ervaring is echter wel dat de rode kleur er langzaam weer uitwast in de vaatwasser.
Waar dan? Ik woon in Utrecht, maar zoek me een breuk aan yamswortel en okonomiyaki saus. Geen van de toko's hier heeft het.quote:Op vrijdag 12 september 2008 00:17 schreef missy_c het volgende:
Speknek.. Okonomiyaki spullen kan je ook in NL kopen.. is het niet beetje zonde om het te bestellen via de website?
nee, in het grootste bakjequote:Op maandag 15 september 2008 16:51 schreef MinderMutsig het volgende:
Whehehe goede maat hè, die aanstekers?![]()
Maar dat is inderdaad wel heel erg klein zeg.Ligt die aansteker in het kleinste bakje?
http://www.takuhai.nl/index.htmquote:Op maandag 15 september 2008 17:07 schreef speknek het volgende:
[..]
Waar dan? Ik woon in Utrecht, maar zoek me een breuk aan yamswortel en okonomiyaki saus. Geen van de toko's hier heeft het.
Het ziet er inderdaad niet erg smakelijk uit maar dat zit natuurlijk helemaal tussen de oren.quote:Op dinsdag 16 september 2008 17:39 schreef Innocence het volgende:
Haha!
Ik geloof dat ik die blauwe rijst nog het allerengst vind...
Ik ken 'm met 1 deel (zoete) snacks ipv zuivelquote:Op woensdag 17 september 2008 12:53 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik had trouwens ook al ergens de verhouding 4:3:2:1 gelezen. Als ik me niet vergis was dat 4 delen koolhydraten, 3 delen groente en/of fruit, 2 delen proteïne en 1 deel zuivel.
klopt inderdaad van dat lactose intolerant, ik kom maar heel weinig mensen tegen die melk drinken of kaas eten (aziatische dus hè), bij de meeste zou het simpelweg niet bij hen opkomen om een blokje kaas als snack in te pakken; Diegene die dat wel doen zijn vaak hier geboren en gewend aan de zuivel-gewoontes van hier. Ik zelf ben ook lactose-intolerant maar ik heb vooral problemen met melk. Kaas en yoghurt doen gelukkig een stuk minder bij mij. Als ik melk drink dan lig ik drie dagen op bed de wc met buikkramp enzo.quote:Op woensdag 17 september 2008 16:14 schreef missy_c het volgende:
Denk dat het zuivel gedeelte van het verhaal niet klopt..
Veel mensen in Azie zijn lactose intolerant. Ze gebruiken ook vaak geen zuivel, omdat het duur is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |