quote:Op dinsdag 9 september 2008 01:14 schreef -Vaduz- het volgende:
Zeker niet zijn mooiste titel dit, maar leuk voor hem.
Er zijn genoeg mooiere hoor, ik noem Wimbledon 2007.quote:Op dinsdag 9 september 2008 01:14 schreef TubewayDigital het volgende:
[..]
na al die tegenslagen dit jaar
Ik denk dat deze meer voor hem betekent dan om het even welke van zijn andere toernooi-overwinningen. Hij heeft ook nooit zo extatisch gereageerd als net.quote:Op dinsdag 9 september 2008 01:14 schreef -Vaduz- het volgende:
Zeker niet zijn mooiste titel dit, maar leuk voor hem.
Apart inderdaad. Gisteren zat de stiefmoeder (quote:Op dinsdag 9 september 2008 01:15 schreef Federer-fan het volgende:
Wat een wereldvreemde reactie van Mirka zeg, dat ze door haar camera'tje blijft kijken terwijl Roger wint.Ze kan die beelden overal terugzien. Dan wil je hem toch niet via een lens zien.
Da's ook stom.quote:Op dinsdag 9 september 2008 01:18 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Apart inderdaad. Gisteren zat de stiefmoeder (:D nauwelijks ouder dan zij volgens mij) van Serena op de baan ook al alles op te nemen met haar mobiel
Ben ik niet met je eens, hij reageert altijd superuitbundig, af en toe tot tranen toe. Dat laatste was nu iig absoluut niet het geval.quote:Op dinsdag 9 september 2008 01:16 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik denk dat deze meer voor hem betekent dan om het even welke van zijn andere toernooi-overwinningen. Hij heeft ook nooit zo extatisch gereageerd als net.
Ja, ik zag er net ook niet meer. Waarschijnlijk even naar de Mac.quote:Op dinsdag 9 september 2008 01:19 schreef -Vaduz- het volgende:
Mirka heeft gewoon zin in een double bagleburger.
Ik ben ervan overtuigd. Hij heeft nog nooit vanuit een dal zo'n prestatie neergezet. Mensen hadden hem al afgeschreven en hij heeft hiermee aardig wat mensen de mond gesnoerd.quote:Op dinsdag 9 september 2008 01:20 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Ben ik niet met je eens, hij reageert altijd superuitbundig, af en toe tot tranen toe. Dat laatste was nu iig absoluut niet het geval.
Stepanek, Andreev, Djokovic en Murray zijn toch aardige tegenstanders lijk me zo.quote:Op dinsdag 9 september 2008 01:21 schreef norich het volgende:
Federer had ook niet veel goede tegenstand. En hij had een gelukkige loting, dus logisch dat hij gewonnen heeft.
Helemaal mee eens, heel goed puntquote:Op dinsdag 9 september 2008 01:21 schreef norich het volgende:
Federer had ook niet veel goede tegenstand. En hij had een gelukkige loting, dus logisch dat hij gewonnen heeft.
Dat is sarcastisch bedoeld hoop ik?quote:Op dinsdag 9 september 2008 01:24 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, heel goed punt
okay, Verkerk deed niet mee, maar zijn tegenstanders konden toch ook wel een bal raken hoor.quote:Op dinsdag 9 september 2008 01:21 schreef norich het volgende:
Verkerk is behoorlijk teruggevallen hoor. Die heeft allemaal blessures gehad. Dus ik begrijp je opmerking niet helemaal.quote:Op dinsdag 9 september 2008 01:25 schreef TubewayDigital het volgende:
[..]
okay, Verkerk deed niet mee, maar zijn tegenstanders konden toch ook wel een bal raken hoor.
Wat een onzin. Die jongen is met afstand de beste tennisser van deze planeet. Hij kiest er alleen voor om niet zoveel aandacht op te eisen.quote:Op dinsdag 9 september 2008 01:26 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Verkerk is behoorlijk teruggevallen hoor. Die heeft allemaal blessures gehad. Dus ik begrijp je opmerking niet helemaal.
Dat is sarcastisch bedoeld hoop ik?quote:Op dinsdag 9 september 2008 01:26 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Verkerk is behoorlijk teruggevallen hoor. Die heeft allemaal blessures gehad. Dus ik begrijp je opmerking niet helemaal.
Nee bloedserieus. Ik snap niet dat ze deze jongen nog geen contract hebben aangeboden om McEnroe te vervangen als analistquote:Op dinsdag 9 september 2008 01:24 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Dat is sarcastisch bedoeld hoop ik?
Nou, ik zal nog eens wat zeggen zeg.quote:Op dinsdag 9 september 2008 01:29 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Wat een onzin. Die jongen is met afstand de beste tennisser van deze planeet. Hij kiest er alleen voor om niet zoveel aandacht op te eisen.
Lees dit eens, dan begrijp je het welquote:Op dinsdag 9 september 2008 01:31 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Nou, ik zal nog eens wat zeggen zeg.
Ja, dat snap ik. Het was een grap.quote:Op dinsdag 9 september 2008 01:32 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Lees dit eens, dan begrijp je het wel
[Martin Verkerk #15] Nu al een collectors item !
Zeer misplaatst en ongepast danquote:Op dinsdag 9 september 2008 01:32 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik. Het was een grap.
quote:Op dinsdag 9 september 2008 01:32 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik. Het was een grap.
dit is een open forum, elke kneus kan registreren en posts plaatsen. Snap jequote:Op dinsdag 9 september 2008 01:36 schreef NY_Giant het volgende:
Als Djokovic als nummer 3 zowel bij Federer als bij Nadal in het schema terecht kan komen en hij komt uiteindelijk bij Federer kan je toch niet van een makkelijke loting spreken!
De vorm bij z'n tegenstanders was er vaak niet zo, dus hoefde Federer ook minder diep te gaan.quote:Op dinsdag 9 september 2008 01:36 schreef TubewayDigital het volgende:
[..]
dit is een open forum, elke kneus kan registreren en posts plaatsen. Snap je
als je zelf erg goed bent heeft de tegenstander altijd minder vorm.quote:Op dinsdag 9 september 2008 01:40 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
De vorm bij z'n tegenstanders was er vaak niet zo, dus hoefde Federer ook minder diep te gaan.
En dan vannacht in de slaapkamer tegen Mirka:quote:Op dinsdag 9 september 2008 01:37 schreef TheGeneral het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het is maar wat je vroeg noemtquote:Op dinsdag 9 september 2008 01:33 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Ik ook, morgen vroeg op, kwart over 10 al
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, geen gezicht.quote:Op dinsdag 9 september 2008 02:06 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
En dan vannacht in de slaapkamer tegen Mirka:
"En schatje, heb je me gezien?"
"Wat? Eeeuh nee, zat even een filmpje van onze laatste vakantie te bekijken"
quote:Op dinsdag 9 september 2008 01:28 schreef TheGeneral het volgende:
Natalie Portman in het publiek vandaag![]()
![]()
![]()
Rossdale en Stefani zijn tennisliefhebbers( en getrouwd). Die zullen ze wel tegengekomen zijn op een feestje of zo. Met elkaar wat opgetrokken en Federer zal ze wel uitgenodigd hebben denk ik.quote:Op dinsdag 9 september 2008 21:50 schreef Leatherface het volgende:
Wat is dat toch met al die celebs die in Federer zijn skybox plaatsnemen?
Tiger Woods, Gavin Rossdale, Gwen Stefani.
Publiciteitsstunts?
Woods en Federer zijn toch gewoon goede vrienden? Niet zo raar dus dat ie eens op zijn tijd een wedstrijdje van hem bekijkt. Helemaal als het in zijn thuisland is.quote:Op dinsdag 9 september 2008 22:17 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Rossdale en Stefani zijn tennisliefhebbers( en getrouwd). Die zullen ze wel tegengekomen zijn op een feestje of zo. Met elkaar wat opgetrokken en Federer zal ze wel uitgenodigd hebben denk ik.
Tiger Woods zal hij natuurlijk kennen via Nike. Maar ik denk niet dat het een publiciteitsstunt is. Ik denk ook gewoon dat Woods het leuk vond om een keertje langs te komen. Federer is ook gaan kijken bij een golf wedstrijd van hem.
Ongegeneerd van hun status.quote:Op dinsdag 9 september 2008 21:50 schreef Leatherface het volgende:
Wat is dat toch met al die celebs die in Federer zijn skybox plaatsnemen?
Tiger Woods, Gavin Rossdale, Gwen Stefani.
Publiciteitsstunts?
Bij de US Open finale van twee jaar geleden.quote:Op dinsdag 9 september 2008 23:36 schreef suus21 het volgende:
zat tiger woods er gisteren ook? Ik vind het tennisseizoen nu niks meer aan..pff
Stefani tennisliefhebber?quote:Op dinsdag 9 september 2008 22:17 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Rossdale en Stefani zijn tennisliefhebbers( en getrouwd). Die zullen ze wel tegengekomen zijn op een feestje of zo. Met elkaar wat opgetrokken en Federer zal ze wel uitgenodigd hebben denk ik.
Tiger Woods zal hij natuurlijk kennen via Nike. Maar ik denk niet dat het een publiciteitsstunt is. Ik denk ook gewoon dat Woods het leuk vond om een keertje langs te komen. Federer is ook gaan kijken bij een golf wedstrijd van hem.
Niet zo erg als Mirka bij de finale van de US Open eergisteren.quote:
Dat was zo tenenkrommend.. ze zat op een plek waar miljoenen een moord voor willen doen bij een van de spannendste wedstrijden ooit en zat alleen maar met die chagrijnige bek om haar heen te kijkenquote:
En zal een daarvan Roland Garros zijn?quote:Op woensdag 10 september 2008 14:25 schreef suus21 het volgende:
ik denk dat Fed nog 4 GS gaat winnen...
Wie is die ballenjongen, dat jonge broertje van Djokovic ofzo?quote:
Whahaha, die ballenjongen heeft lef. En de groeten aan Murrayquote:
Heel dapper om het achter zijn rug te doen inderdaadquote:Op donderdag 11 september 2008 10:20 schreef robbydlr het volgende:
[..]
Whahaha, die ballenjongen heeft lef. En de groeten aan Murray
Ik ook.quote:Op donderdag 11 september 2008 14:45 schreef suus21 het volgende:
ik zat al naar die vent te kijken op de achtergrond die iemand probeert te kussen![]()
Bedankt voor het posten, maar wat een ongelooflijk slechte compilatiequote:Op donderdag 11 september 2008 16:57 schreef Bramaldo11 het volgende:
US Open 2008 Compilatie
[ afbeelding ]
Youtube Versie
Download Hoge Kwaliteit Versie (Rapidshare)
Zeg dat wel ja.quote:Op donderdag 11 september 2008 20:02 schreef kevin_ het volgende:
[..]
Bedankt voor het posten, maar wat een ongelooflijk slechte compilatie.
Idd, veel promotie voor de stad New York maar weinig spectaculaire tennismomenten.quote:
quote:Q. Obviously you came here for the trophy. You're going away at 21 with a check for a million dollars. Does it seem slightly unreal?
ANDY MURRAY: That's about 10 pounds, isn't it? (laughter.)
quote:Op vrijdag 12 september 2008 12:16 schreef InTrePidIvity het volgende:
Murray in de persconferentie:
[..]
had ik er wel achter gezocht maar dan is het geen goeie grap.quote:Op vrijdag 12 september 2008 12:31 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Echt niet? Heeft iets met de huidige dollarkoers te maken vermoed ik
Bij de NOS vonden ze hem zo goed dat ze de drie sportjournaals van maandag er mee afsloten.quote:Op vrijdag 12 september 2008 12:40 schreef TubewayDigital het volgende:
[..]
had ik er wel achter gezocht maar dan is het geen goeie grap.
Het was ook best grappig om te horen... Als je het alleen leest is het waarschijnlijk niet zo boeiend.quote:Op vrijdag 12 september 2008 12:56 schreef wimderon het volgende:
[..]
Bij de NOS vonden ze hem zo goed dat ze de drie sportjournaals van maandag er mee afsloten.
Brljante opmerking zeg.quote:Op vrijdag 12 september 2008 12:16 schreef InTrePidIvity het volgende:
Murray in de persconferentie:
[..]
Psst...de dollar is heel weinig waard op dit moment. Kusje.quote:
Ik kon me al niet meer herinneren waar ik het nou gezien hadquote:Op vrijdag 12 september 2008 13:08 schreef NY_Giant het volgende:
[..]
Het was ook best grappig om te horen... Als je het alleen leest is het waarschijnlijk niet zo boeiend.
quote:Op vrijdag 12 september 2008 15:08 schreef TubewayDigital het volgende:
$ per £ 1.7714 (bron financial times)
dus 1 000 000 $ wordt 564 525 pond en dan maakt murray er 10 pond van. Nou hilarisch gewoon
Eh, ja.quote:Op vrijdag 12 september 2008 15:08 schreef TubewayDigital het volgende:
dus 1 000 000 $ wordt 564 525 pond en dan maakt murray er 10 pond van. Nou hilarisch gewoon
Ja zo is geen enkele grap leuk...quote:Op vrijdag 12 september 2008 15:08 schreef TubewayDigital het volgende:
Precies, heel veel grappen zijn gebaseerd op overdrijving.quote:Op vrijdag 12 september 2008 15:34 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Ja zo is geen enkele grap leuk...
quote:Ik vond het wel een leuke opmerking
Autist.quote:Op vrijdag 12 september 2008 15:08 schreef TubewayDigital het volgende:
JIj bent het zonnetje in huis zeker?quote:Op vrijdag 12 september 2008 15:08 schreef TubewayDigital het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |