quote:Op dinsdag 9 september 2008 01:14 schreef -Vaduz- het volgende:
Zeker niet zijn mooiste titel dit, maar leuk voor hem.
Er zijn genoeg mooiere hoor, ik noem Wimbledon 2007.quote:Op dinsdag 9 september 2008 01:14 schreef TubewayDigital het volgende:
[..]
na al die tegenslagen dit jaar
Ik denk dat deze meer voor hem betekent dan om het even welke van zijn andere toernooi-overwinningen. Hij heeft ook nooit zo extatisch gereageerd als net.quote:Op dinsdag 9 september 2008 01:14 schreef -Vaduz- het volgende:
Zeker niet zijn mooiste titel dit, maar leuk voor hem.
Apart inderdaad. Gisteren zat de stiefmoeder (quote:Op dinsdag 9 september 2008 01:15 schreef Federer-fan het volgende:
Wat een wereldvreemde reactie van Mirka zeg, dat ze door haar camera'tje blijft kijken terwijl Roger wint.Ze kan die beelden overal terugzien. Dan wil je hem toch niet via een lens zien.
Da's ook stom.quote:Op dinsdag 9 september 2008 01:18 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Apart inderdaad. Gisteren zat de stiefmoeder (:D nauwelijks ouder dan zij volgens mij) van Serena op de baan ook al alles op te nemen met haar mobiel
Ben ik niet met je eens, hij reageert altijd superuitbundig, af en toe tot tranen toe. Dat laatste was nu iig absoluut niet het geval.quote:Op dinsdag 9 september 2008 01:16 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik denk dat deze meer voor hem betekent dan om het even welke van zijn andere toernooi-overwinningen. Hij heeft ook nooit zo extatisch gereageerd als net.
Ja, ik zag er net ook niet meer. Waarschijnlijk even naar de Mac.quote:Op dinsdag 9 september 2008 01:19 schreef -Vaduz- het volgende:
Mirka heeft gewoon zin in een double bagleburger.
Ik ben ervan overtuigd. Hij heeft nog nooit vanuit een dal zo'n prestatie neergezet. Mensen hadden hem al afgeschreven en hij heeft hiermee aardig wat mensen de mond gesnoerd.quote:Op dinsdag 9 september 2008 01:20 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Ben ik niet met je eens, hij reageert altijd superuitbundig, af en toe tot tranen toe. Dat laatste was nu iig absoluut niet het geval.
Stepanek, Andreev, Djokovic en Murray zijn toch aardige tegenstanders lijk me zo.quote:Op dinsdag 9 september 2008 01:21 schreef norich het volgende:
Federer had ook niet veel goede tegenstand. En hij had een gelukkige loting, dus logisch dat hij gewonnen heeft.
Helemaal mee eens, heel goed puntquote:Op dinsdag 9 september 2008 01:21 schreef norich het volgende:
Federer had ook niet veel goede tegenstand. En hij had een gelukkige loting, dus logisch dat hij gewonnen heeft.
Dat is sarcastisch bedoeld hoop ik?quote:Op dinsdag 9 september 2008 01:24 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, heel goed punt
okay, Verkerk deed niet mee, maar zijn tegenstanders konden toch ook wel een bal raken hoor.quote:Op dinsdag 9 september 2008 01:21 schreef norich het volgende:
Verkerk is behoorlijk teruggevallen hoor. Die heeft allemaal blessures gehad. Dus ik begrijp je opmerking niet helemaal.quote:Op dinsdag 9 september 2008 01:25 schreef TubewayDigital het volgende:
[..]
okay, Verkerk deed niet mee, maar zijn tegenstanders konden toch ook wel een bal raken hoor.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |