abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 9 september 2008 @ 11:43:11 #151
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_61494911
quote:
Op dinsdag 9 september 2008 11:29 schreef The_End het volgende:

[..]

Sterker nog; gastjes zoals Chewie en Papierversnipperaar zijn de oorzaak van het rookverbod. Door dit soort aso's is er van het hele 'we komen er samen wel uit' niks terecht gekomen.
Voor 1 juli rookte ik niet. Het zijn de anti-rook fascisten die persé hun zielige willetje voor de rest van de wereld willen doordrukken die mij aan de sigaret hebben gekregen.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_61494943
quote:
Op dinsdag 9 september 2008 11:38 schreef Chewie het volgende:
Als ik in de buurt van veel andere auto's zit zou ik het ook niet in mijn hoofd halen om zo hard te gaan rijden maar dat had je al kunnen lezen maar dat was je waarschijnlijk te veel moeite.
Begrijpend lezen is best lastig voor mensen zoals jij. Je gebruikt dezelfde slappe argumentatie als al die petjes in wegmisbruikers

"Huhuhuhuh, ja uh ik kan heus wel autorijden hoor, huhuhuhuhuhu. Ik bepaal wel wanneer het veilig is, huhuhuhuhuh"
"Ja huhuhuhuhu, ik zie geen auto huhuhuhuh, dus is het veilig huhuhuhu"

quote:
Vreemd dat je het niet teveel moeite vind om jezelf elke keer weer belachelijker weg te zetten.
Jouw onvermogen om begrijpend te leren lezen moet je niet op mij afschuiven, stumperd van de 1e klasse
quote:
Ach ik probeer in iedergeval eerst de hele reactie te lezen voordat ik reageer
En je faalt er nog hopeloos in ook. Moet je nagaan wat dat roken met je hersenen doen; minimaal de helft is al afgestorven.
pi_61494963
quote:
Op dinsdag 9 september 2008 11:43 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Voor 1 juli rookte ik niet. Het zijn de anti-rook fascisten die persé hun zielige willetje voor de rest van de wereld willen doordrukken die mij aan de sigaret hebben gekregen.
Ben je vergeten dat alleen Chewie geloofde dat je voor 1 juli niet rookte?
  dinsdag 9 september 2008 @ 11:46:24 #154
109065 sungaMsunitraM
Fancybox is not a function
pi_61494966
quote:

[..]

Riep jij vroeger ook altijd heel hard 'POEP!!!!!!!!!!111111111111eins!!!1' in de klas als de juf even weg was?
Op donderdag 28 augustus 2008 14:34 schreef Breathtaking het volgende:
:9~
pi_61494981
quote:
Op dinsdag 9 september 2008 11:39 schreef sungaMsunitraM het volgende:

[..]

Dat lijkt me inderdaad ongezellig, mensen die hun verslaving belangrijker vinden dan hun vrienden
Maar dat schijnt een typisch kenmerk van verslavingen te zijn
Houden ze zich netjes aan het rookverbod. Zijn ze ineens ongezellig. Zeg nou gewoon dat je wil dat elke roker stopt. Want daar komt het op neer. Daar is een prima oplossing voor, gewoon het roken geheel verbieden. Dan zijn we ineen keer van al het gezeur af. Altijd beter dan roken aan 1 kant verbieden en in europees verband subsidie geven aan tabak boeren.
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
  dinsdag 9 september 2008 @ 11:47:33 #156
pi_61494998
quote:
Op dinsdag 9 september 2008 11:33 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Hij heeft natuurlijk wel gelijk; ventjes zoals jij met hun burgelijke ongehoorzaamheid omdat ze thuis onder de plak zitten roepen wel lekker digitaal op tot relluhhhhhhhh, maar in de praktijk doe je natuurlijk geen flikker.
Organiseer gewoon een protest actie in Den Haag en ga daar je lef laten zien ipv hier op een forum de stoere bink uit te hangen
Ik ga sigaretten uitdelen op Qlimax. s kijken of ze 25.000 kettingrokende pillenslikkers naar buiten trappen.
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
  dinsdag 9 september 2008 @ 11:47:34 #157
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_61494999
quote:

[..]

Dat lijkt me inderdaad ongezellig, mensen die hun verslaving belangrijker vinden dan hun vrienden
Tsja en andere mensen vinden een Fok abonnement belangrijker
pi_61495031
quote:
Op dinsdag 9 september 2008 11:42 schreef sungaMsunitraM het volgende:

[..]

Lijkt me grappig om in dat café eens lekker heroïne te gaan zitten spuiten aan de bar, kijken of 'ie er wat van zegt.

Zo ja: dikke hypocriete FAIL
Hoezo? De verglijking tussen een legaal gebruksproduct en een illegale gaat al mank en zou je dus alleen een punt hebben als beide producten legaal zouden zijn.

Nou zou ik graag hard-drug ook legaal willen zien, niet omdat ik het zo graag zou willen gebruiken maar omdat een verbod juist meer problemen oplevert en mensen ongeacht een verbod toch wel gebruiken, maar dan ben ik van mening dat het aan de uitbater is om te bepalen of je deze producten mag gebruiken of niet in zijn zaak.
pi_61495041
quote:
Op dinsdag 9 september 2008 11:40 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Ik gun iedereen dezelfde vrijheden, het zijn de anti-rokers die allee andermasn vrijheid willen inperken en hypocriet reagerenop de mogelijke gevolgen.
Hoezo? Je hoeft toch niet naar een rookvrij cafe te gaan? Organiseer lekker een feestje thuis waar je met zijn allen kan paffen Bier goedkoper, je hoeft geen Bob te hebben, ik zie alleen maar voordelen.

Ow maar wacht, alleen niet-rokers zijn zure mensen die thuis moeten blijven, wij rokers heul niet natuurlijk!
quote:
Waarom ga je naar plekken waar je niet wilt zijn?
Wie zegt dat ik naar plekken ga waar ik niet wil zijn? Ik stoorde me niet aan het roken in cafe`s, zelfs terwijl ik astma heb. Moet je nagaan hoe verdraagzaam niet-rokers kunnen zijn!
quote:
Het was vroeger niet verboden om een horeca gelegenheid te hebben waar je niet mag roken en het was niet verboden om daar naartoe te gaan. Waarom maakte je niet gewoon de juiste keuze? Of kunnen alleen rokers dat?
Rokers die de juiste keuze willen maken stoppen met roken of kunnen hun verslaving in de hand houden. Niet-rokers hoeven daar niet de dupe van te worden. Maar omdat wat galbakjes per se hun eigen willetje willen doordrukken krijg je dit soort taferelen
quote:
Daar word ook gerookt.
Werd ja. Bij Armin van Buuren was het namelijk nog niet verboden. En verrek, toch ging ik. En wist ik ook wat de consequenties waren. Rokers weten dat ook als ze nu uitgaan, en toch zeiken ze. Wie is hier nou meer verdraagzaam; een roker die zeikt dat hij niet mag roken of een niet roker die niet zeikt omdat hij in de rook staat?
  dinsdag 9 september 2008 @ 11:49:10 #160
109065 sungaMsunitraM
pi_61495042
quote:
Op dinsdag 9 september 2008 11:46 schreef Boris_Karloff het volgende:
Houden ze zich netjes aan het rookverbod. Zijn ze ineens ongezellig.
Die 'gezelligheid' is toch het argument dat altijd tégen het rookverbod wordt gebruikt? Maar wie doet er nou eigenlijk ongezellig?
quote:
Zeg nou gewoon dat je wil dat elke roker stopt. Want daar komt het op neer. Daar is een prima oplossing voor, gewoon het roken geheel verbieden.
Zou ik niet eens zo'n slecht idee vinden.
quote:
Altijd beter dan roken aan 1 kant verbieden en in europees verband subsidie geven aan tabak boeren.
True.
pi_61495047
quote:
Op dinsdag 9 september 2008 11:47 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ik ga sigaretten uitdelen op Qlimax. s kijken of ze 25.000 kettingrokende pillenslikkers naar buiten trappen.
Kijken of jij 25.000 sigaretten mee naar binnen kan krijgen. Of had je dat onderdeel van je masterplan nog niet uitgedacht? Misschien komt batman je wel tegen houden.
pi_61495050
quote:
Op dinsdag 9 september 2008 11:45 schreef The_End het volgende:

[..]

Ben je vergeten dat alleen Chewie geloofde dat je voor 1 juli niet rookte?
Nee dat maak jij ervan, het maakt mij niet uit of hij nu wel of niet rookte voor 1 juli, iets wat jij ook al had kunnen lezen.
  dinsdag 9 september 2008 @ 11:49:36 #163
pi_61495053
quote:

[..]

Toch vreemd dat niet-rokers massaal achter rokers aan hobbelen als er gestapt moet worden.
pi_61495073
quote:

[..]

Afgezien of je hier nu de waarheid spreekt of niet (ik betwijfel het), vind ik je wel een enorme droeftoeter als je om die reden jezelf letterlijk en figuurlijk naar de kanker rookt
  dinsdag 9 september 2008 @ 11:50:27 #165
pi_61495075
quote:
Op dinsdag 9 september 2008 11:46 schreef sungaMsunitraM het volgende:

[..]

Riep jij vroeger ook altijd heel hard 'POEP!!!!!!!!!!111111111111eins!!!1' in de klas als de juf even weg was?
Nee ik riep heel hard door de klas: "Juffrouw, [insert klasghenoot] zegt dat u grote tieten hebt! " toen de juf zwanger was.
pi_61495076
Eigenlijk moet ik eerlijk zeggen dat ik me nu buiten de kroeg altijd wel vermaak. Je hebt meestal sneller contact met anderen als wanneer je binnen verspreid aan verschillende tafeltjes zit.

Alleen de aankomende winter wordt een crime, dan maar een tijdje niet naar de kroeg.
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
  dinsdag 9 september 2008 @ 11:51:09 #167
109065 sungaMsunitraM
pi_61495090
quote:
Op dinsdag 9 september 2008 11:48 schreef Chewie het volgende:

[..]

Hoezo? De verglijking tussen een legaal gebruksproduct en een illegale gaat al mank en zou je dus alleen een punt hebben als beide producten legaal zouden zijn.
Roken in de kroeg is ook illegaal
quote:
Op dinsdag 9 september 2008 11:47 schreef Grimm het volgende:

[..]

Tsja en andere mensen vinden een Fok abonnement belangrijker
Je hóeft mijn ondertitel niet te lezen als je er last van hebt hoor

Heerlijk, dit soort topics trouwens
pi_61495110
quote:
Op dinsdag 9 september 2008 11:44 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Begrijpend lezen is best lastig voor mensen zoals jij. Je gebruikt dezelfde slappe argumentatie als al die petjes in wegmisbruikers

"Huhuhuhuh, ja uh ik kan heus wel autorijden hoor, huhuhuhuhuhu. Ik bepaal wel wanneer het veilig is, huhuhuhuhuh"
"Ja huhuhuhuhu, ik zie geen auto huhuhuhuh, dus is het veilig huhuhuhu"

[..]

Jouw onvermogen om begrijpend te leren lezen moet je niet op mij afschuiven, stumperd van de 1e klasse
[..]

En je faalt er nog hopeloos in ook. Moet je nagaan wat dat roken met je hersenen doen; minimaal de helft is al afgestorven.
Mijn god zeg en dan mij beschuldigen van niet begrijpend lezen

Goed ik ga wel verder discusieren met users die nog wel in staat zijn om eerst te lezen en dan pas reageren, iets waar jij gezien deze reactie van je niet toe in staat bent.
  dinsdag 9 september 2008 @ 11:52:08 #169
pi_61495115
quote:
Op dinsdag 9 september 2008 11:50 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Afgezien of je hier nu de waarheid spreekt of niet (ik betwijfel het), vind ik je wel een enorme droeftoeter als je om die reden jezelf letterlijk en figuurlijk naar de kanker rookt
Sommige mensen hechten wél waarde aan (keuze) vrijheid.
  dinsdag 9 september 2008 @ 11:52:28 #170
109065 sungaMsunitraM
pi_61495122
quote:
Op dinsdag 9 september 2008 11:50 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Nee ik riep heel hard door de klas: "Juffrouw, [insert klasghenoot] zegt dat u grote tieten hebt! " toen de juf zwanger was.
Tieten
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_61495127
quote:
Vrijwillige kwelling.
pi_61495130
quote:
Op dinsdag 9 september 2008 11:51 schreef sungaMsunitraM het volgende:

[..]

Roken in de kroeg is ook illegaal
Nee hoor, je mag het alleen volgens de wet niet doen in ruimte's waar ook personeel komt.
pi_61495135
quote:
Op dinsdag 9 september 2008 11:49 schreef sungaMsunitraM het volgende:

[..]

Die 'gezelligheid' is toch het argument dat altijd tégen het rookverbod wordt gebruikt? Maar wie doet er nou eigenlijk ongezellig?
Ik ben nog net zo gezellig als voor de tijd alleen ga ik af en toe naar buiten voor een sigaret. Ik kan er toch niets aan doen dat anderen dat als ongezellig ervaren?
quote:
Zou ik niet eens zo'n slecht idee vinden.
1 woord: drooglegging
pi_61495139
quote:
Op dinsdag 9 september 2008 11:51 schreef Chewie het volgende:
Ik ben uitgeluld, dus ik ga niet verder op je in.
Zeg dat dan gewoon, niet iedereen kan zo goed lezen als Papierversnipperaar kan. Hij kan iig de discussie bijhouden.
pi_61495152
quote:
Op dinsdag 9 september 2008 11:52 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Sommige mensen hechten wél waarde aan (keuze) vrijheid.
Ja, jammer dat die wordt afgenomen door rokers die de effecten van hun verslaving aan anderen opdringen.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 09-09-2008 11:54:09 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')