enigste? ga je schamen.quote:Op donderdag 11 september 2008 12:14 schreef Drugshond het volgende:
Nou de enigste die geen bronvermelding hoeft te doen is M_77. Dat kunnen we blind raden.
Welke claims dan?quote:Op donderdag 11 september 2008 11:32 schreef Dagonet het volgende:
en soms komen claims en klachten pas na een paar jaar binnen. De eis is dus harder geworden.
Wel even wat dingen geblanked, geen zin om dat weer op te rakelen namelijkquote:In volgende topic wordt een tekst/afbeelding inzake xxxx letterlijk overgenomen in een topic, hierdoor wordt het auteursrecht verbroken met als gevolg dat wij verdere stapopen mogen ondernemen. Nu zien we dit niet graag gebeuren en willen we vriendelijk vragen het gedeelte van xxxx uit het topic te verwijderen of te vervangen door een link naar de locatie van de pagine.
Ehmmmmm, was dat niet Jerney Kaagman AKA Christina Henriette die met haar Brabantse toeptafel in de playboy stond.quote:Op donderdag 11 september 2008 13:09 schreef Dagonet het volgende:
Even een mailtje opgeduikeld ter illustratie:
[..]
Wel even wat dingen geblanked, geen zin om dat weer op te rakelen namelijk![]()
Zo zijn er nog wel meer mails over berichten en als het om foto's gaat is het nog erger want daar heeft Danny al genoeg gezeik mee gehad qua vorderingen.
En ZHI, het gaat niet om niet gewenste meningen, het gaat om bronvermelding he, geen bron geen bericht.
Och mên, je moest eens weten. Users die hun account willen opzeggen komen niet vragen om hulp maar sturen meteen een sommatie met hele lappen wetteksten uit het WBP en FOK! moet dit en FOK! moet zus en wel direkt en eis dit nu en eis dat zo.quote:Op donderdag 11 september 2008 17:08 schreef zoalshetis het volgende:
wat me altijd het meest opvalt is dat de kanslozen der aarde het hardst om rechtzaken ed roepen.
Dat heeft met vertrouwen te maken denk ik. Of streetwise reageren, terwijl dat misschien helemaal niet hoeft. Je ziet veel agressie. Ik denk wel dat je de echte advocaten en wannabe's snel van elkaar kunt onderscheiden.quote:Op donderdag 11 september 2008 17:16 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Och mên, je moest eens weten. Users die hun account willen opzeggen komen niet vragen om hulp maar sturen meteen een sommatie met hele lappen wetteksten uit het WBP en FOK! moet dit en FOK! moet zus en wel direkt en eis dit nu en eis dat zo.
Terwijl ik vandaag ook een mailtje kreeg van een user uit 2002 die z'n account wilde opheffen omdat hij er toch al jaren niets mee deed en of wij hem konden helpen. Meteen z'n profiel leeggehaald en al en nog wat mailtjes heen en weer op een vriendelijke toon.
Wordt er een foto verkeerd gequote dan hangt men meteen in de hoogste bomen en kirt men als Spong in een heren Korfbalteam. Compleet met verkeerd begrepen halve stukken auteursrecht..
Maar even op een vriendelijke toon beginnen is er amper meer bij tegenwoordig.
Verharding?quote:Op donderdag 11 september 2008 17:16 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Och mên, je moest eens weten. Users die hun account willen opzeggen komen niet vragen om hulp maar sturen meteen een sommatie met hele lappen wetteksten uit het WBP en FOK! moet dit en FOK! moet zus en wel direkt en eis dit nu en eis dat zo.
Terwijl ik vandaag ook een mailtje kreeg van een user uit 2002 die z'n account wilde opheffen omdat hij er toch al jaren niets mee deed en of wij hem konden helpen. Meteen z'n profiel leeggehaald en al en nog wat mailtjes heen en weer op een vriendelijke toon.
Wordt er een foto verkeerd gequote dan hangt men meteen in de hoogste bomen en kirt men als Spong in een heren Korfbalteam. Compleet met verkeerd begrepen halve stukken auteursrecht..
Maar even op een vriendelijke toon beginnen is er amper meer bij tegenwoordig.
Mee eens, maar iedere user wil natuurlijk de aandacht voor hun interesse trekken. Een pakkende TT vind ik nog steeds wel een kunst. En zolang die de inhoud van het bericht dekt ben ik alleen maar voor. Users dwalen wel vaker wat af van de OP, en zo streng is NWS daar niet op. Wanneer de TS het echt ontopic over de OP wil hebben, geeft hij dit ook wel aan en dan houden de mods daar wel rekening mee. Qua bronnen erbij zetten? Heb ik van jou geleerd, trouwensquote:Op donderdag 11 september 2008 18:44 schreef Drugshond het volgende:
ff voor de goede orde.... ik sta (nog steeds) achter het beleid van fatsoenlijke TT's en bronvermeldingen. Het is leuk om semi-te-bluffen in een topic.... maar na 500x slaat zoiets echt wel dood.
Ergens moet de discussie de lading dekken en niet de TT of bron..Maar ik vrees dat dit een utopie is.
-- Nuance is hier wel een beetje op zijn plaats. --
Wat mij betreft is de bronvermelding ook wel goed hoor, maar een enkele bron neemt daar geen genoegen mee. Ik kan dan zelf ook wel even zoeken en de link erbij zetten van de bewuste bron. Ik maak daar geen probleem van, want weet dan waar je het bericht weg hebtquote:Op donderdag 11 september 2008 14:51 schreef Elfletterig het volgende:
Ik noem altijd wel de bron, maar ik wist niet dat je ook een link moet geven. Misschien is het handig om bij het tekstvak een opmerking toe te voegen na de zin over de algemene voorwaarden en policy. Iets in de geest van: Bij het citeren van externe bronnen altijd een bronvermelding met link plaatsen.
Dat zou een boel incomplete openingsposts kunnen voorkomen en daarmee ook claims.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |