abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 11 september 2008 @ 12:25:47 #176
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_61547622
quote:
Op donderdag 11 september 2008 12:14 schreef Drugshond het volgende:
Nou de enigste die geen bronvermelding hoeft te doen is M_77. Dat kunnen we blind raden.
enigste? ga je schamen.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  † In Memoriam † donderdag 11 september 2008 @ 12:54:30 #177
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_61548293
quote:
Op donderdag 11 september 2008 11:32 schreef Dagonet het volgende:

en soms komen claims en klachten pas na een paar jaar binnen. De eis is dus harder geworden.
Welke claims dan?
Ik heb echt geen idee wat dit met NWS te maken heeft en heb nimmer iets van claims of waarschuwingen gezien, vandaar de vragen na die boete-posting van Paddy.
  donderdag 11 september 2008 @ 12:56:12 #178
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_61548342
ik begin ook razend benieuwd te worden naar claims/waarschuwingen of aanklagers. nu lijkt het net een zielig argument om niet gewenste meningen monddood te maken.
  donderdag 11 september 2008 @ 13:09:23 #179
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_61548651
Even een mailtje opgeduikeld ter illustratie:
quote:
In volgende topic wordt een tekst/afbeelding inzake xxxx letterlijk overgenomen in een topic, hierdoor wordt het auteursrecht verbroken met als gevolg dat wij verdere stapopen mogen ondernemen. Nu zien we dit niet graag gebeuren en willen we vriendelijk vragen het gedeelte van xxxx uit het topic te verwijderen of te vervangen door een link naar de locatie van de pagine.
Wel even wat dingen geblanked, geen zin om dat weer op te rakelen namelijk
Zo zijn er nog wel meer mails over berichten en als het om foto's gaat is het nog erger want daar heeft Danny al genoeg gezeik mee gehad qua vorderingen.

En ZHI, het gaat niet om niet gewenste meningen, het gaat om bronvermelding he, geen bron geen bericht.
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
pi_61551075
Ik noem altijd wel de bron, maar ik wist niet dat je ook een link moet geven. Misschien is het handig om bij het tekstvak een opmerking toe te voegen na de zin over de algemene voorwaarden en policy. Iets in de geest van: Bij het citeren van externe bronnen altijd een bronvermelding met link plaatsen.

Dat zou een boel incomplete openingsposts kunnen voorkomen en daarmee ook claims.
  donderdag 11 september 2008 @ 15:39:15 #181
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_61552425
Nah, de meeste users hebben het wel onder de knie tegenwoordig hoor, en dat kleine beetje plakken we er zelf wel bij.

Al zal ik persoonlijk niet snel nóg een bron bij de OP gooien, als ik meer vind dat het bijv. in een ander daglicht gooit dan doe ik dat later in het topic wel in een post.
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
  donderdag 11 september 2008 @ 16:57:37 #182
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_61554592
quote:
Op donderdag 11 september 2008 13:09 schreef Dagonet het volgende:
Even een mailtje opgeduikeld ter illustratie:
[..]

Wel even wat dingen geblanked, geen zin om dat weer op te rakelen namelijk
Zo zijn er nog wel meer mails over berichten en als het om foto's gaat is het nog erger want daar heeft Danny al genoeg gezeik mee gehad qua vorderingen.

En ZHI, het gaat niet om niet gewenste meningen, het gaat om bronvermelding he, geen bron geen bericht.
Ehmmmmm, was dat niet Jerney Kaagman AKA Christina Henriette die met haar Brabantse toeptafel in de playboy stond.
  donderdag 11 september 2008 @ 17:08:30 #183
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_61554912
wat me altijd het meest opvalt is dat de kanslozen der aarde het hardst om rechtzaken ed roepen.
  donderdag 11 september 2008 @ 17:08:39 #184
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_61554916
Nee hoor.
  donderdag 11 september 2008 @ 17:16:29 #185
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_61555132
quote:
Op donderdag 11 september 2008 17:08 schreef zoalshetis het volgende:
wat me altijd het meest opvalt is dat de kanslozen der aarde het hardst om rechtzaken ed roepen.
Och mên, je moest eens weten. Users die hun account willen opzeggen komen niet vragen om hulp maar sturen meteen een sommatie met hele lappen wetteksten uit het WBP en FOK! moet dit en FOK! moet zus en wel direkt en eis dit nu en eis dat zo.

Terwijl ik vandaag ook een mailtje kreeg van een user uit 2002 die z'n account wilde opheffen omdat hij er toch al jaren niets mee deed en of wij hem konden helpen. Meteen z'n profiel leeggehaald en al en nog wat mailtjes heen en weer op een vriendelijke toon.

Wordt er een foto verkeerd gequote dan hangt men meteen in de hoogste bomen en kirt men als Spong in een heren Korfbalteam. Compleet met verkeerd begrepen halve stukken auteursrecht. .

Maar even op een vriendelijke toon beginnen is er amper meer bij tegenwoordig.
  † In Memoriam † donderdag 11 september 2008 @ 17:55:47 #186
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_61556183
quote:
Op donderdag 11 september 2008 17:16 schreef Dagonet het volgende:

[..]

Och mên, je moest eens weten. Users die hun account willen opzeggen komen niet vragen om hulp maar sturen meteen een sommatie met hele lappen wetteksten uit het WBP en FOK! moet dit en FOK! moet zus en wel direkt en eis dit nu en eis dat zo.

Terwijl ik vandaag ook een mailtje kreeg van een user uit 2002 die z'n account wilde opheffen omdat hij er toch al jaren niets mee deed en of wij hem konden helpen. Meteen z'n profiel leeggehaald en al en nog wat mailtjes heen en weer op een vriendelijke toon.

Wordt er een foto verkeerd gequote dan hangt men meteen in de hoogste bomen en kirt men als Spong in een heren Korfbalteam. Compleet met verkeerd begrepen halve stukken auteursrecht. .

Dat heeft met vertrouwen te maken denk ik. Of streetwise reageren, terwijl dat misschien helemaal niet hoeft. Je ziet veel agressie. Ik denk wel dat je de echte advocaten en wannabe's snel van elkaar kunt onderscheiden.
Iconen verdwijnen, klonen verschijnen.
Dan ken jij de CDA aanhangers niet.
Fok = bruinhemdenforum, want smilies zijn kaal.
pi_61556726
quote:
Op donderdag 11 september 2008 17:16 schreef Dagonet het volgende:

[..]

Verharding?
Het is een wisselwerking eigenlijk, vaak worden mensen ook simpelweg niet serieus genomen als ze niet meteen de Blitzkrieg-methode toepassen.
  donderdag 11 september 2008 @ 18:44:55 #188
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_61557298
Nou ja, een en ander staat of valt met een gezonde wisselwerking.
Qua profilering bepalen/beheersen idd de users een beetje de onderwerpen (TT's of whatever). Of FOK! de benchmark van GS moet volgen is een veel diepere discussie.

Op het moment dat de TT's en bronvermeldingen volledig vrijgegeven worden is het easy om te gaan grinden om vanaf de eerste zin te gaan backstabben.

Ik geef grif toe dat e.e.a. samenhangt met de actualiteit van de dag. Er zijn enkele topics bij waarbij ik een bronvermelding achterwege laat (omdat er geen druk achter zit).

ff voor de goede orde.... ik sta (nog steeds) achter het beleid van fatsoenlijke TT's en bronvermeldingen. Het is leuk om semi-te-bluffen in een topic.... maar na 500x slaat zoiets echt wel dood.

Ergens moet de discussie de lading dekken en niet de TT of bron..Maar ik vrees dat dit een utopie is.

-- Nuance is hier wel een beetje op zijn plaats. --
pi_61576170
quote:
Op donderdag 11 september 2008 18:44 schreef Drugshond het volgende:

ff voor de goede orde.... ik sta (nog steeds) achter het beleid van fatsoenlijke TT's en bronvermeldingen. Het is leuk om semi-te-bluffen in een topic.... maar na 500x slaat zoiets echt wel dood.

Ergens moet de discussie de lading dekken en niet de TT of bron..Maar ik vrees dat dit een utopie is.

-- Nuance is hier wel een beetje op zijn plaats. --
Mee eens, maar iedere user wil natuurlijk de aandacht voor hun interesse trekken. Een pakkende TT vind ik nog steeds wel een kunst. En zolang die de inhoud van het bericht dekt ben ik alleen maar voor. Users dwalen wel vaker wat af van de OP, en zo streng is NWS daar niet op. Wanneer de TS het echt ontopic over de OP wil hebben, geeft hij dit ook wel aan en dan houden de mods daar wel rekening mee. Qua bronnen erbij zetten? Heb ik van jou geleerd, trouwens Je hebt het volgens mij in het begin van mijn komst ook wel eens in de OP gezet (net als Dagonet de laatste keren). Op de FP moet het nog een graadje strenger.

En zie dat de vraag van Loedertje al is beantwoord door Dagonet.(waarvoor dank) Lijkt me wel duidelijk zo
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
pi_61576436
quote:
Op donderdag 11 september 2008 14:51 schreef Elfletterig het volgende:
Ik noem altijd wel de bron, maar ik wist niet dat je ook een link moet geven. Misschien is het handig om bij het tekstvak een opmerking toe te voegen na de zin over de algemene voorwaarden en policy. Iets in de geest van: Bij het citeren van externe bronnen altijd een bronvermelding met link plaatsen.

Dat zou een boel incomplete openingsposts kunnen voorkomen en daarmee ook claims.
Wat mij betreft is de bronvermelding ook wel goed hoor, maar een enkele bron neemt daar geen genoegen mee. Ik kan dan zelf ook wel even zoeken en de link erbij zetten van de bewuste bron. Ik maak daar geen probleem van, want weet dan waar je het bericht weg hebt

En Dagonet heeft in een paar feedback NWS topics al vermeld dat het wenselijk is: [NWS FB] Al bijna 24 uur geen FB
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')