Tja, wat kan ik er aan doen dat ik goed in bed ben en zodoende mijn vriendin herrie maaktquote:Ik wil je toch weer vragen of je nou ’s avonds bij het douchen eens rekening houden kan met mensen die al slapen of dit willen doen omdat ze vroeg op moeten?
Ook de dingen die je voor het douchen doet (knipoog) zou wat zachter kunnen, want je denkt dat niemand het hoort maar toch wel, ik vind dat niet zo erg, maar voor *zusjes naam* vind ik het wat minder hoor.
Dat ze veel geluid maakt betekent gewoon dat ze probeert te verdoezelen dat je er niks van kan.quote:Op maandag 8 september 2008 21:29 schreef BlackRhino het volgende:
Tja, wat kan ik er aan doen dat ik goed in bed ben en zodoende mijn vriendin herrie maakt![]()
![]()
Precies wat ik ook dacht ja.quote:Op maandag 8 september 2008 21:35 schreef Platina het volgende:
het is pas triest dat je moeder geen gesprek met je begint maar je een mailtje stuurt
quote:Op maandag 8 september 2008 21:38 schreef Florian_ het volgende:
't was nog erger geweest als ze een krabbeltje () had gestuurd op hyves met zo'n plaatje erbij van "PRETTIGE MAANDAG GEWENST"
Ze ligt gewoon met een glas aan de muur te luisterenquote:
quote:Op maandag 8 september 2008 21:35 schreef Fascination het volgende:Omg dat lijkt me genant zo'n mailtje te krijgen van je moeder.
Je bent haar toch niet anaal aan 't pijnigen of wel?
Jawel joh, maar we mailen elke dagquote:Op maandag 8 september 2008 21:35 schreef Platina het volgende:
het is pas triest dat je moeder geen gesprek met je begint maar je een mailtje stuurt
Ik praat iedere dag met me moederquote:Op maandag 8 september 2008 21:54 schreef BlackRhino het volgende:
[..]
Jawel joh, maar we mailen elke dag
Ik ook, maar het gebeurde dus 's avonds toen ze op bed lag, en ik sta eerder op dan haar... dus het eerste "spreekt moment" van de dag is via de mail omdat ik al weg ben als zij opstaatquote:Op maandag 8 september 2008 21:58 schreef Platina het volgende:
[..]
Ik praat iedere dag met me moeder
Ik denk dat TS dan een mailtje moet sturen naar haar, gezien de fantastische communicatie binnen de familie..quote:Op maandag 8 september 2008 21:46 schreef beertenderrr het volgende:
binnenkort maar eens aan je zusje vragen wat ze er van vind, ze zal toch wel een eigen mening hebben?
Hoppa, en mensen weten gelijk hoe de communicatie verloopt binnen een familiequote:Op maandag 8 september 2008 22:00 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik denk dat TS dan een mailtje moet sturen naar haar, gezien de fantastische communicatie binnen de familie..
quote:Op maandag 8 september 2008 @ 21:32 schreef Het_hupt het volgende:
lol, met peper aan je lul laat je elk wijf schreeuwen in bed
Als ik dit zo lees, kan ik er niet uit opmaken dat je een vriendin hebt. Er word enkel gesproken over JOU, en nergens een meervoud. Kortom, je hebt geen vriendin, en je moeder heeft het over je masturbatie-bezigheden.quote:
TS ligt schreeuwend in bed aan zijn pik te trekken om vervolgens tot rust te komen onder de douchequote:Op maandag 8 september 2008 22:14 schreef MoneyTalks het volgende:
[..]
Als ik dit zo lees, kan ik er niet uit opmaken dat je een vriendin hebt. Er word enkel gesproken over JOU, en nergens een meervoud. Kortom, je hebt geen vriendin, en je moeder heeft het over je masturbatie-bezigheden.
quote:Op maandag 8 september 2008 22:16 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
TS ligt schreeuwend in bed aan zijn pik te trekken om vervolgens tot rust te komen onder de douche.
quote:
Waar staat schreeuwend?quote:Op maandag 8 september 2008 22:16 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
TS ligt schreeuwend in bed aan zijn pik te trekken om vervolgens tot rust te komen onder de douche.
quote:Op maandag 8 september 2008 22:14 schreef MoneyTalks het volgende:
[..]
Als ik dit zo lees, kan ik er niet uit opmaken dat je een vriendin hebt. Er word enkel gesproken over JOU, en nergens een meervoud. Kortom, je hebt geen vriendin, en je moeder heeft het over je masturbatie-bezigheden.
Tot mails > tot je antwoord geeftquote:Op maandag 8 september 2008 22:20 schreef afcajos het volgende:
[..]
WTF tot mails?![]()
![]()
Jij en je moeder zijn zo fucking autistisch dat jullie enkel via de digitale snelweg contact hebben?![]()
royal sadness.
Wel een grappig topic
Ma > werkquote:Op maandag 8 september 2008 22:32 schreef BobbyB het volgende:
Mensen die emails naar elkaar versturen terwijl ze in hetzelfde huis wonen._!
quote:Op maandag 8 september 2008 22:32 schreef McFearless het volgende:
Pics van je wijf en je zusje aub.
Anders horen ze hem toch nietquote:
quote:Op maandag 8 september 2008 21:38 schreef Florian_ het volgende:
't was nog erger geweest als ze een krabbeltje () had gestuurd op hyves met zo'n plaatje erbij van "PRETTIGE MAANDAG GEWENST"
Ik lachte serieus hard op bij het me voorstellen van het hele gebeurenquote:Op maandag 8 september 2008 22:16 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
het beeld erbijquote:Op maandag 8 september 2008 22:16 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
[..]
Dan kan TS dus gewoon zijn zusje er bij uitnodigen, heeft ze er ook geen last van (en als ze nee zegt, moet ze daarna ook niet zeuren over het lawaai).quote:Op dinsdag 9 september 2008 07:24 schreef de_boswachter het volgende:
Een moeder die haar zoon een geile knipoog geeft wanneer ze praat over sex. Ik ruik incest.
Koffie om 2 uur 's nachts? Leuke opmerking (krijgt wel een beetje een baard), maar slecht getimed.quote:
Dude,quote:Op dinsdag 9 september 2008 07:36 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Koffie om 2 uur 's nachts? Leuke opmerking (krijgt wel een beetje een baard), maar slecht getimed.
[..]
* MarMar mompelt iets over verschil tussen een stoere zelfstandige man en een mama's kindjequote:Op dinsdag 9 september 2008 09:52 schreef BlackRhino het volgende:
Omdat ik nog op school zit (in de buurt). Waarom zou ik op mezelf gaan wonen? Dan betaal ik een hoop geld, en dan heb ik minder luxe dan dat ik nu heb... nogal onlogisch eigenlijk.
Maar je kunt wel ongestoord neuken.quote:Op dinsdag 9 september 2008 09:52 schreef BlackRhino het volgende:
Omdat ik nog op school zit (in de buurt). Waarom zou ik op mezelf gaan wonen? Dan betaal ik een hoop geld, en dan heb ik minder luxe dan dat ik nu heb... nogal onlogisch eigenlijk.
Verdomme, door jou moest ik keihard lachen en nu weten al mijn collega's hier dat ik niet aan het werk ben maar stiekem zit te Fokkenquote:Op maandag 8 september 2008 22:16 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
4 september is volgens mij niet hedenmorgen...quote:Op maandag 8 september 2008 21:29 schreef BlackRhino het volgende:
Krijg ik ineens een mailtje van m'n ma vanmorgen
!!!quote:Op maandag 8 september 2008 22:16 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
TS got bustedquote:Op dinsdag 9 september 2008 10:58 schreef Loedertje het volgende:
[..]
4 september is volgens mij niet hedenmorgen...
Lul!!! Nu weet iedereen hier dat ik zit te Fokken.quote:Op maandag 8 september 2008 22:16 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
4 dagen geleden was het zaterdag....quote:
quote:Op dinsdag 9 september 2008 07:24 schreef de_boswachter het volgende:
Een moeder die haar zoon een geile knipoog geeft wanneer ze praat over sex. Ik ruik incest.
open dat ze er wel wat tijd in steken om hem goed te maken.quote:
Daar ging m'n koffie.quote:Op maandag 8 september 2008 22:16 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
quote:
quote:Op maandag 8 september 2008 21:32 schreef Het_hupt het volgende:
lol, met peper aan je lul laat je elk wijf schreeuwen in bed
quote:
quote:Op dinsdag 9 september 2008 14:21 schreef Isabeau het volgende:
Vanavond aan tafel je zusje oordopjes cadeau doen en zeggen dat ma zich zorgen om haar maakt
Wat staat er in die bedekte bovenste zin?quote:
Zelfvereering/bevrediging is oke.quote:
Gisteren screenie gemaakt. Ik kreeg hem donderdag: toen was het 4 septemberquote:Op dinsdag 9 september 2008 12:04 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
4 dagen geleden was het zaterdag....faalhaas
als je had gezegd dat je moeder op zaterdag moest werken was het geloofwaardiger faalhaasquote:Op dinsdag 9 september 2008 15:23 schreef BlackRhino het volgende:
[..]
Gisteren screenie gemaakt. Ik kreeg hem donderdag: toen was het 4 septemberdinsdag > donderdag > 4 dagen geleden.
Ik loog inderdaad over dat "vanmorgen"Maar ik zag 't mailtje gisteren pas en besloot dat het wel een goed topic zou kunnen worden
quote:Op dinsdag 9 september 2008 16:28 schreef immortalsean het volgende:
[..]
dan moet je, je vader je kamer uitsturen...
Misschien toch wel een goed idee inderdaad om op jezelf te gaan wonen..quote:Op dinsdag 9 september 2008 09:55 schreef MarMar het volgende:
* MarMar mompelt iets over verschil tussen een stoere zelfstandige man en een mama's kindje
Waarom na het lezen van deze OP is dit het enigste waar ik aan kan denken *MOOOOOOOOOOOOOOO* *MOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO*quote:Op maandag 8 september 2008 21:29 schreef BlackRhino het volgende:
Krijg ik ineens een mailtje van m'n ma vanmorgen
[..]
Tja, wat kan ik er aan doen dat ik goed in bed ben en zodoende mijn vriendin herrie maakt![]()
![]()
Zegt misschien iets over jouw (ontbreken van) ervaring met seksquote:Op donderdag 11 september 2008 19:00 schreef deepart het volgende:
[..]
Waarom na het lezen van deze OP is dit het enigste waar ik aan kan denken *MOOOOOOOOOOOOOOO* *MOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO*
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |