Goed idee!quote:Op maandag 8 september 2008 20:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
* geeft aspirine en glas water aan Yesse
ik heb zo af en toe nog wel eens een goed ideequote:
Moet je vaker doenquote:Op maandag 8 september 2008 20:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ik heb zo af en toe nog wel eens een goed idee
quote:Op maandag 8 september 2008 20:43 schreef Yesse het volgende:
De iphone ligt onder vuur op nederland..
Hoe bedoel je? Dat overschatte ding..quote:Op maandag 8 september 2008 20:43 schreef Yesse het volgende:
De iphone ligt onder vuur op nederland..
Leuk speelgoed hoor, maar zou 'm niet hoevenquote:Op maandag 8 september 2008 20:47 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Dat overschatte ding..
Als ik hem zou krijgen zou ik het niet erg vinden... maar ben blij zat mijn met good old SE W810iquote:Op maandag 8 september 2008 20:51 schreef Piles het volgende:
[..]
Leuk speelgoed hoor, maar zou 'm niet hoeven
Ja precies, ik heb ook voor een SE gekozen.. Dat radar is trouwens ook overdrevenquote:Op maandag 8 september 2008 20:52 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Als ik hem zou krijgen zou ik het niet erg vinden... maar ben blij zat mijn met good old SE W810i
Ja want dit was een goede tip, hoofdpijn trekt wegquote:Op maandag 8 september 2008 20:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
misschien maar eens doen dan![]()
quote:Op maandag 8 september 2008 21:02 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ja want dit was een goede tip, hoofdpijn trekt weg
Ik zit onderuit gezakt op de bank! Met tour d' amour aan het kijken.quote:Op maandag 8 september 2008 21:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
niet te veel gaan dansen nu, anders komt het wellicht weer terug
Dat is het altijd.. Kassa vind ik altijd net ff te links..quote:Op maandag 8 september 2008 20:54 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ja precies, ik heb ook voor een SE gekozen.. Dat radar is trouwens ook overdreven
Ja nu wel gelukkig! Hoofdpijn trekt weg en het is lekker rustig hier.quote:Op maandag 8 september 2008 21:27 schreef mash_ het volgende:
[..]
Ja best wel eigenlijk![]()
\met jou dan??
Kijk dat is mooiquote:Op maandag 8 september 2008 21:31 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ja nu wel gelukkig! Hoofdpijn trekt weg en het is lekker rustig hier.
Wachten duurt langquote:Op maandag 8 september 2008 21:35 schreef mash_ het volgende:
ik kijk naarme scherm wat aan het renderen ismaar schiet maar niet op
Uitzendinggemist.nlquote:
Net5gemist.nlquote:Op maandag 8 september 2008 21:38 schreef Yesse het volgende:
Die wilde ikook zien maar de familie wilde tour d'amour kijken
Ah, okquote:Op maandag 8 september 2008 21:38 schreef PieterBas het volgende:
Uitzendinggemist.nl
ik ook voor het eerstquote:
whaha dat heb ik ook wel isquote:Op maandag 8 september 2008 21:55 schreef PieterBas het volgende:
Ik maar f5-en... was er al een volgende pagina
ik weet wat ik allemaal ga kijken de komende week en wat absoluut nietquote:
tot morgenquote:Op maandag 8 september 2008 22:01 schreef PieterBas het volgende:
Ik ga denk tv kijken en dan naar bed toe
Tot morgen
Heldquote:Op maandag 8 september 2008 16:39 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Waar je op moet letten als je een gitaar koopt:
- Kijk goed naar de finish [de verf e.d.]. Krasjes en kleine deukjes is niet erg, maar [zware] scheuren in hout en verf wel. In dat geval mooi de gitaar laten staan waar hij staat.
- Kijk goed naar de achterkant van de nek, let op haarscheurtjes en breukverschijnselen [dingen die kunnen leiden tot, of een duidelijk gerepareerde nek/headstock].
- Kijk goed naar het fretboard. Oudere gitaren hebben misschien een versleten fretboard [dat waar je je vingers plaatst], maar zo lang de frets [die zilveren verdelingsstripjes] nog in orde zijn speelt hij vast prima. Afgesleten frets moeten vervangen/gerepareerd worden, wat redelijk duur is.
- Kijk goed langs de nek om te zien of hij goed recht is. Zo niet, dan moet hij gesteld worden, in dat geval de verkoper vragen dat te laten doen [uiteraard bij de prijs inbegrepen].
- Check de hardware. Verroeste en zwaar versleten onderdelen zullen vervangen moeten worden.
- Altijd inpluggen! Als het moet kan je een klein versterkertje meenemen. Je wil natuurlijk wel met een goed werkende gitaar naar huis, niet een met wegvallend geluid of krakende potmeters [die draaiknoppen]. Pickups [de elementen], controls, schakelaars en input zouden feilloos moeten werken.
Je kan natuurlijk wel wat dingetjes voor lief nemen, zeker als de prijs er naar is, maar laat je niet afschepen met een wrak. Laat je ook niks aanpraten, verkopers stellen het altijd mooier dan het is. Bij twijvel zou ik het gewoon niet doen, zeker niet omdat je eigenlijk niks van gitaren weet.
Meer vragen? Stel ze gerust
Ach welnee joh! Hou opquote:
Ik denk het welquote:
Om te beginnen een beetje standaard shit. Zat van het weekend bij een maat van me te klooien met een gitaar en dat was best leukquote:Op maandag 8 september 2008 22:18 schreef jna het volgende:
Wat ga je spelen Hou?
whahaquote:Op maandag 8 september 2008 22:23 schreef Piles het volgende:
[..]
Hoef je ook geen goede gitaar te kopen, klereherrie is het toch
Ik heb vandaag ook nog zitten spelen met m'n vader, die guitar hero best nog goed vond voor z'n rechterhand techniekquote:Op maandag 8 september 2008 22:23 schreef Houniet het volgende:
[..]
Om te beginnen een beetje standaard shit. Zat van het weekend bij een maat van me te klooien met een gitaar en dat was best leuk!
En ja, we hebben ook Guitar Heroes gespeeld![]()
!
TomTomquote:Op maandag 8 september 2008 22:35 schreef Yesse het volgende:
Ging nog helemaal fout met rijden. Ye moesten via Tilburg maar zijn via Eindhoven en daarna een foute weg ingeslagen.. omdat de tomtom het even niet meer wist
Jaja, maar toch wel handig. en ik ga een poging doen tot slapenquote:Op maandag 8 september 2008 22:36 schreef Piles het volgende:
[..]
TomTom![]()
Kaart en routebeschrijving bij je, en je rijdt er zo naartoe
quote:Op maandag 8 september 2008 22:37 schreef jna het volgende:
[..]
Is in Zeeland niet nodig met die 3 wegen nee
Juistquote:Op maandag 8 september 2008 22:42 schreef The_Dean het volgende:
Tomtom is voor pussies!
Trustequote:Op maandag 8 september 2008 22:42 schreef Yesse het volgende:
[..]
Jaja, maar toch wel handig. en ik ga een poging doen tot slapenslaap lekker allen
![]()
Hé!quote:Op maandag 8 september 2008 22:42 schreef The_Dean het volgende:
Tomtom is voor pussies!
Trage bende hé.quote:
Ik had zowaar wat te doen op m'n stagequote:
jij ook alquote:Op dinsdag 9 september 2008 09:50 schreef Battlefan het volgende:
[..]
Ik had zowaar wat te doen op m'n stage
Hehe, ik denk één keer. Ben je d'r maar vanaf.quote:Op dinsdag 9 september 2008 09:51 schreef Californium het volgende:
bij mij gaat ie elke maand een gedeelte doen.... tevens pijnlijk....mijn bankrekenig zal wel 166,5 in waarde verminderd zijn vandaag....
awwwwwquote:
Doe eens een foto danquote:Op dinsdag 9 september 2008 10:47 schreef Californium het volgende:
tis behoorlijk bewolkt hier....maar zelfs dat kan de schoonheid van mijn uitzicht niet minder mooi maken
heb camera niet bij mequote:
Dat is mooiquote:Op dinsdag 9 september 2008 11:55 schreef Californium het volgende:
primavandaag beetje rustig dagje... dus als me labjournaal af is ga ik vanmiddag lekker lezen..
hoe is het daar? weer college vandaag
ja maar maar! werk is anders dan school hequote:Op dinsdag 9 september 2008 12:02 schreef Californium het volgende:
tot 5 uur alweer...oja das voor jou nog maar 5 uur
oja en@ PM
![]()
achja colleges heb ik alleen op vrijdag 8uur langquote:Op dinsdag 9 september 2008 12:12 schreef Californium het volgende:
das waar.... stage is zoveel beter dan colleges volgen!!
Lief hoor
Waareh, train jij nou eigenlijk voor?quote:Op dinsdag 9 september 2008 13:06 schreef Dark_Angelus het volgende:
Zo! En training no. 4 deze week.
Vanavond weer
quote:
Hai Ceesquote:
OS2012 natuurlijkquote:Op dinsdag 9 september 2008 13:08 schreef Piles het volgende:
[..]
Waareh, train jij nou eigenlijk voor?
Welke sport bedoel ik slimmerdquote:Op dinsdag 9 september 2008 13:12 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
OS2012 natuurlijk
Maar goed, wedstrijdselectie bij Okeanos
Roeien lijkt me duidelijk na een bezoek op okeanos.nlquote:Op dinsdag 9 september 2008 13:13 schreef Piles het volgende:
[..]
Welke sport bedoel ik slimmerd
Maar roeien dus?
Dat zou saai wordenquote:Op dinsdag 9 september 2008 13:22 schreef Yesse het volgende:
Je maakt een complimentje, en dat maakt mensen blij. kon iedereen maar altijd vrolijk zijn!![]()
Kijk, daar gaat de vrolijkheid alquote:Jan Smit op de achtergrond
Leuk is dat hèquote:Op dinsdag 9 september 2008 13:44 schreef Battlefan het volgende:
Argh, weer iemand die naar ons telefoonnummer faxt, m'n oren wat doen ze
Graag gedaan.. ik rij naar kampen toe, dus daar zal je avst niet in de buurt komenquote:
O god, daar zijn de perenijsjes weerquote:
Ja hèquote:Op dinsdag 9 september 2008 14:32 schreef makkie88 het volgende:
saaai hierrrrr
Sorry, zat even overal bij te lezenquote:
Mijn berichtje sturenquote:Op dinsdag 9 september 2008 16:19 schreef Californium het volgende:
ik check me fobo eigenlijk nooitwat moet ik er verder mee doen dan.... ?
Hoe moet zij jouw berichtje sturenquote:
ja moest mij een zijn!quote:Op dinsdag 9 september 2008 16:25 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Hoe moet zij jouw berichtje sturen
quote:
quote:Op dinsdag 9 september 2008 16:31 schreef Californium het volgende:
denk dat ik er zo maar eens vandoor gaNaar huis wandelen enzo en naar postkantoor...
Nu al?!quote:Op dinsdag 9 september 2008 16:31 schreef Californium het volgende:
denk dat ik er zo maar eens vandoor gaNaar huis wandelen enzo en naar postkantoor...
zo, dat is knapquote:
Loop ik net de keuken om zo'n heerlijk glas superkrachten te halen, zie ik wat we gaan eten. Mag jij raden watquote:
Mazzelaarquote:
quote:Op dinsdag 9 september 2008 20:12 schreef Piles het volgende:
[..]
Idem
Niet dat het iets uitmaakt, tis toch uitgestorven hier
Zware dag gehad?quote:Op dinsdag 9 september 2008 21:08 schreef eer-ik het volgende:
pffff....
Net een BBQ gehad.quote:Op dinsdag 9 september 2008 21:11 schreef Piles het volgende:
[..]
Zware dag gehad?
Oh, en eenvoor de rest
Geniet er extra lang vanquote:Op dinsdag 9 september 2008 21:32 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Net een BBQ gehad.
Met de nodige drank.
Nou ik in de mand lig, voel ik het stiekem toch behoorlijk
quote:
Dat is een chick zei ik toch.quote:
Eh op msn gisteren ouwe.quote:
Nee niet diequote:Op dinsdag 9 september 2008 22:37 schreef Piles het volgende:
[..]
Gaat het dan wel om Milou__![]()
Want dat is de enige waar we iets over zeiden
dan zijn het geen chicks, maar vrouwen.quote:
Neh, vind van nietquote:Op dinsdag 9 september 2008 22:45 schreef mash_ het volgende:
chick is gewoon: meid, vrouw. meisje hoe je ze ook wilt noemendus niet alleen als ze knap zijn
jij woont in zeeland! daar snappen ze het gewoon niet zo goedquote:Op dinsdag 9 september 2008 22:45 schreef Piles het volgende:
[..]
Neh, vind van niet
Niet dat het veel boeit maar toch
Oi, hier in Gelderland geldt die aanname ook gewoon hoorquote:Op dinsdag 9 september 2008 22:46 schreef mash_ het volgende:
[..]
jij woont in zeeland! daar snappen ze het gewoon niet zo goed
Jij niet ouwequote:
zie post boven jequote:Op dinsdag 9 september 2008 22:47 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Oi, hier in Gelderland geldt die aanname ook gewoon hoor
Op straat zeg je gewoon "sma"quote:Op dinsdag 9 september 2008 22:47 schreef mash_ het volgende:
http://www.straatwoordenboek.nl/letter/C/chickzie je!
Hier hebben we ook geen chicks, alleen boerentrienen (wat een woord ookquote:Op dinsdag 9 september 2008 22:46 schreef mash_ het volgende:
[..]
jij woont in zeeland! daar snappen ze het gewoon niet zo goed
Alsof een internetpagina een geldige referentie isquote:
Oh die zijn ook leukquote:Op dinsdag 9 september 2008 22:48 schreef Piles het volgende:
[..]
Hier hebben we ook geen chicks, alleen boerentrienen (wat een woord ook)
wat jij wilt bijdehandjequote:Op dinsdag 9 september 2008 22:49 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Alsof een internetpagina een geldige referentie is
Hier op de straat is het hoe ik het zeg.
Straattaal is toch geen straattaal meer als het in een woordenboek staatquote:Op dinsdag 9 september 2008 22:49 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Alsof een internetpagina een geldige referentie is
Hier op de straat is het hoe ik het zeg.
Woon ik weer in de verkeerde regio zekerquote:Op dinsdag 9 september 2008 22:49 schreef mash_ het volgende:
[..]
Oh die zijn ook leukwie ik leuk vind undso komt ook niet uit de grote stad maar uit een boeren dorp
Pciesquote:Op dinsdag 9 september 2008 22:50 schreef Piles het volgende:
[..]
Straattaal is toch geen straattaal meer als het in een woordenboek staat![]()
weet nietquote:Op dinsdag 9 september 2008 22:50 schreef Piles het volgende:
[..]
Straattaal is toch geen straattaal meer als het in een woordenboek staat![]()
[..]
Woon ik weer in de verkeerde regio zeker![]()
quote:Op dinsdag 9 september 2008 22:51 schreef mash_ het volgende:
[..]
weet nietZijn vast ook wel leuke meisjes bij jou in de buurt
Ik voel een bepaalde mate van vijandigheid, heb ik je iets gedaan ofzo?quote:
Jawel, vast welquote:Op dinsdag 9 september 2008 22:51 schreef mash_ het volgende:
[..]
weet nietZijn vast ook wel leuke meisjes bij jou in de buurt
Net een verzopen olifant dan met die witte dingenquote:
Weltrusten jongenquote:
Haihaiquote:Op dinsdag 9 september 2008 23:17 schreef Yesse het volgende:
Avond!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |