Goed idee!quote:Op maandag 8 september 2008 20:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
* geeft aspirine en glas water aan Yesse
ik heb zo af en toe nog wel eens een goed ideequote:
Moet je vaker doenquote:Op maandag 8 september 2008 20:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ik heb zo af en toe nog wel eens een goed idee
quote:Op maandag 8 september 2008 20:43 schreef Yesse het volgende:
De iphone ligt onder vuur op nederland..
Hoe bedoel je? Dat overschatte ding..quote:Op maandag 8 september 2008 20:43 schreef Yesse het volgende:
De iphone ligt onder vuur op nederland..
Leuk speelgoed hoor, maar zou 'm niet hoevenquote:Op maandag 8 september 2008 20:47 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Dat overschatte ding..
Als ik hem zou krijgen zou ik het niet erg vinden... maar ben blij zat mijn met good old SE W810iquote:Op maandag 8 september 2008 20:51 schreef Piles het volgende:
[..]
Leuk speelgoed hoor, maar zou 'm niet hoeven
Ja precies, ik heb ook voor een SE gekozen.. Dat radar is trouwens ook overdrevenquote:Op maandag 8 september 2008 20:52 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Als ik hem zou krijgen zou ik het niet erg vinden... maar ben blij zat mijn met good old SE W810i
Ja want dit was een goede tip, hoofdpijn trekt wegquote:Op maandag 8 september 2008 20:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
misschien maar eens doen dan![]()
quote:Op maandag 8 september 2008 21:02 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ja want dit was een goede tip, hoofdpijn trekt weg
Ik zit onderuit gezakt op de bank! Met tour d' amour aan het kijken.quote:Op maandag 8 september 2008 21:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
niet te veel gaan dansen nu, anders komt het wellicht weer terug
Dat is het altijd.. Kassa vind ik altijd net ff te links..quote:Op maandag 8 september 2008 20:54 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ja precies, ik heb ook voor een SE gekozen.. Dat radar is trouwens ook overdreven
Ja nu wel gelukkig! Hoofdpijn trekt weg en het is lekker rustig hier.quote:Op maandag 8 september 2008 21:27 schreef mash_ het volgende:
[..]
Ja best wel eigenlijk![]()
\met jou dan??
Kijk dat is mooiquote:Op maandag 8 september 2008 21:31 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ja nu wel gelukkig! Hoofdpijn trekt weg en het is lekker rustig hier.
Wachten duurt langquote:Op maandag 8 september 2008 21:35 schreef mash_ het volgende:
ik kijk naarme scherm wat aan het renderen ismaar schiet maar niet op
Uitzendinggemist.nlquote:
Net5gemist.nlquote:Op maandag 8 september 2008 21:38 schreef Yesse het volgende:
Die wilde ikook zien maar de familie wilde tour d'amour kijken
Ah, okquote:Op maandag 8 september 2008 21:38 schreef PieterBas het volgende:
Uitzendinggemist.nl
ik ook voor het eerstquote:
whaha dat heb ik ook wel isquote:Op maandag 8 september 2008 21:55 schreef PieterBas het volgende:
Ik maar f5-en... was er al een volgende pagina
ik weet wat ik allemaal ga kijken de komende week en wat absoluut nietquote:
tot morgenquote:Op maandag 8 september 2008 22:01 schreef PieterBas het volgende:
Ik ga denk tv kijken en dan naar bed toe
Tot morgen
Heldquote:Op maandag 8 september 2008 16:39 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Waar je op moet letten als je een gitaar koopt:
- Kijk goed naar de finish [de verf e.d.]. Krasjes en kleine deukjes is niet erg, maar [zware] scheuren in hout en verf wel. In dat geval mooi de gitaar laten staan waar hij staat.
- Kijk goed naar de achterkant van de nek, let op haarscheurtjes en breukverschijnselen [dingen die kunnen leiden tot, of een duidelijk gerepareerde nek/headstock].
- Kijk goed naar het fretboard. Oudere gitaren hebben misschien een versleten fretboard [dat waar je je vingers plaatst], maar zo lang de frets [die zilveren verdelingsstripjes] nog in orde zijn speelt hij vast prima. Afgesleten frets moeten vervangen/gerepareerd worden, wat redelijk duur is.
- Kijk goed langs de nek om te zien of hij goed recht is. Zo niet, dan moet hij gesteld worden, in dat geval de verkoper vragen dat te laten doen [uiteraard bij de prijs inbegrepen].
- Check de hardware. Verroeste en zwaar versleten onderdelen zullen vervangen moeten worden.
- Altijd inpluggen! Als het moet kan je een klein versterkertje meenemen. Je wil natuurlijk wel met een goed werkende gitaar naar huis, niet een met wegvallend geluid of krakende potmeters [die draaiknoppen]. Pickups [de elementen], controls, schakelaars en input zouden feilloos moeten werken.
Je kan natuurlijk wel wat dingetjes voor lief nemen, zeker als de prijs er naar is, maar laat je niet afschepen met een wrak. Laat je ook niks aanpraten, verkopers stellen het altijd mooier dan het is. Bij twijvel zou ik het gewoon niet doen, zeker niet omdat je eigenlijk niks van gitaren weet.
Meer vragen? Stel ze gerust
Ach welnee joh! Hou opquote:
Ik denk het welquote:
Om te beginnen een beetje standaard shit. Zat van het weekend bij een maat van me te klooien met een gitaar en dat was best leukquote:Op maandag 8 september 2008 22:18 schreef jna het volgende:
Wat ga je spelen Hou?
whahaquote:Op maandag 8 september 2008 22:23 schreef Piles het volgende:
[..]
Hoef je ook geen goede gitaar te kopen, klereherrie is het toch
Ik heb vandaag ook nog zitten spelen met m'n vader, die guitar hero best nog goed vond voor z'n rechterhand techniekquote:Op maandag 8 september 2008 22:23 schreef Houniet het volgende:
[..]
Om te beginnen een beetje standaard shit. Zat van het weekend bij een maat van me te klooien met een gitaar en dat was best leuk!
En ja, we hebben ook Guitar Heroes gespeeld![]()
!
TomTomquote:Op maandag 8 september 2008 22:35 schreef Yesse het volgende:
Ging nog helemaal fout met rijden. Ye moesten via Tilburg maar zijn via Eindhoven en daarna een foute weg ingeslagen.. omdat de tomtom het even niet meer wist
Jaja, maar toch wel handig. en ik ga een poging doen tot slapenquote:Op maandag 8 september 2008 22:36 schreef Piles het volgende:
[..]
TomTom![]()
Kaart en routebeschrijving bij je, en je rijdt er zo naartoe
quote:Op maandag 8 september 2008 22:37 schreef jna het volgende:
[..]
Is in Zeeland niet nodig met die 3 wegen nee
Juistquote:Op maandag 8 september 2008 22:42 schreef The_Dean het volgende:
Tomtom is voor pussies!
Trustequote:Op maandag 8 september 2008 22:42 schreef Yesse het volgende:
[..]
Jaja, maar toch wel handig. en ik ga een poging doen tot slapenslaap lekker allen
![]()
Hé!quote:Op maandag 8 september 2008 22:42 schreef The_Dean het volgende:
Tomtom is voor pussies!
Trage bende hé.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |