Oh, en Sjeen zoek nog rokjes!quote:Krnica lies in Istria's interior, about 25 km southeast of Pula, on the regional road towards Pula. The well-known holiday resort and tourist complex with first class tourist offer - Duga Uvala, is only 3 km from Krnica, making it a suitable holiday destination for those looking primarily for tranquility and beautiful landscapes and do not consider going to the beach by automobile a drawback.
Als je het over je taarten hebt, dan zou ik het idd ook daarbij houden. Veel lekkerder!quote:Op maandag 8 september 2008 14:27 schreef Maneki.Neko het volgende:
Ghehe BE, ik heb al teveel dure hobbies
nou heb ik gelukkig van juf of andere moeders gelukkig nog nooit gehoord dat ze makkelijk slaat ofzo, dus die twee meiden waar het wel bij gebeurde zullen vast ook niet brandschoon zijn .... (en wij vonden het al vervelende kinderenquote:Op maandag 8 september 2008 14:12 schreef dutchie het volgende:
Saskia
Je kijkt er zo lief op hè?
Bix, ik moest even slikken. Anna over een paar maandjes ook al naar school? Wie heeft de tijd vooruit gezet?
Ik zat net even op SHO te kijken op de onflateus op de kiek, kijk ik zo in de flamoes van Maxima..quote:Op maandag 8 september 2008 15:18 schreef moussy het volgende:ik was net een rondje hyves-vriendjes en vriendinnetjes aan het doen, kijk ik tegen de erhm hierodaaro van een moeder van een vriendinnetje van Cas aan
![]()
![]()
quote:Op maandag 8 september 2008 15:20 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik zat net even op SHO te kijken op de onflateus op de kiek, kijk ik zo in de flamoes van Maxima..
Over een operatie die Djeez moet hebben. En dan ook nog zsm.quote:Op maandag 8 september 2008 13:18 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik heb geen ervaring met Univé. Waar wil je een second opinion over?
Ieuwquote:Op maandag 8 september 2008 15:18 schreef moussy het volgende:ik was net een rondje hyves-vriendjes en vriendinnetjes aan het doen, kijk ik tegen de erhm hierodaaro van een moeder van een vriendinnetje van Cas aan
![]()
![]()
Het was mijn eerste keerquote:Op maandag 8 september 2008 17:40 schreef Reinhilde het volgende:
Mmmmm pompoensoep, een van mijn favorieten! Ik maak het wel 1x per 2 weken denk ik! Wat doe jij er allemaal bij?Ik krijg al weer helemaal zin er in. Maar vanavond ga ik prei-aardappelsoep maken,met blauwe kaas erdoor
(ik heb blauwe kaas bij de appie gevonden van gepasteuriseerde melk!
)
jeetje snoopquote:Op maandag 8 september 2008 21:05 schreef snoopy het volgende:
grmblgrmheb ik verdorie weer last van mijn rug. Score vandaag: 2 x ibuprofen, 2 x warm bad, oefeningen Midalgan en als toetje plat op bed
niet echtquote:Op maandag 8 september 2008 21:25 schreef snoopy het volgende:dat lijkt me ook niet best voor je rug
Hoe moeten jullie nou slapen vannacht?
Over twee minuten!quote:Op maandag 8 september 2008 21:05 schreef Brighteyes het volgende:
De Co-assistent? Nieuw seizoen?Dat wist ik niet!
dat niet maar ben je al eens bij een chiropractor geweest?quote:Op maandag 8 september 2008 21:47 schreef snoopy het volgende:
Ik kreeg een of ander foldertje in de bus over acupunctuur en shiatsu. Misschien moet ik zoiets toch eens gaan proberenIemand ervaring hiermee?
quote:Op maandag 8 september 2008 22:36 schreef E.T. het volgende:
Bij ons zat er 'iets' in de stabilisatiemat dat onwijs was gaan stinken.. Maar bon kwijt en geen idee meer hoe die toko heette waar we 4 jaar daarvoor het nieuwe matras vandaan hadden (was toen een spoedje ivm lekkage).
Nu liggen we sinds een jaar op een boxspring van Ikea
En je zat er net zo goedquote:Op maandag 8 september 2008 13:41 schreef Vicky het volgende:Lekker BE!
Heb vanmorgen te horen gekregen dat mijn contract dat 1 maart afloopt, niet verlengd wordt op de afdeling waar ik nu zit. Er is wel een functie binenn het bedrijf op een andere afdeling.... ga maandag eens kijken of dat wat is.
Ik zit nu ook te kijken. Mooi!quote:Op maandag 8 september 2008 22:30 schreef moussy het volgende:
Mag ik even spammen? Vast wel.. FOK!tv Portret: Buzzer - Mooie Dagen 1/4 Buzzer die ook wel eens in OUD voorbij komt vliegen.
quote:Op dinsdag 9 september 2008 00:44 schreef Macka66 het volgende:
Met dank aan Vicky voor de tip: een verkouden schaapje!
[ afbeelding ]
Leuk vooruitzicht!quote:Op dinsdag 9 september 2008 08:15 schreef miss_sly het volgende:
Wij gaan morgen verhuizen
Het gaat nu echt gebeuren, het huis is bewoonbaar! Tenminste, dat moet het na vandaag zijn
Het meest slechte nieuws vergat ik dus hè. Want het was ook gewoon les 1 die ik liep.quote:
Dan nog! Ik vind het knapquote:Op dinsdag 9 september 2008 09:50 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Het meest slechte nieuws vergat ik dus hè. Want het was ook gewoon les 1 die ik liep.![]()
Oh echt? dat wist ik niet...quote:Op dinsdag 9 september 2008 10:30 schreef bixister het volgende:
beterschap snoop!
reinhilde, paling!geniet er maar van, die zijn bijna uitgestorven...
(niet meer kopen hoor!! )
quote:Op dinsdag 9 september 2008 10:30 schreef bixister het volgende:
beterschap snoop!
reinhilde, paling!geniet er maar van, die zijn bijna uitgestorven...
(niet meer kopen hoor!! )
Gewoon ff googlen op een winkel, AH of zo en dan de route via google opzoekenquote:Op dinsdag 9 september 2008 15:31 schreef _Bar_ het volgende:
hehehhehe ik zit me te bedenken hoe ik gemakklijk de winkels hier ga vinden, kwam er achter dat er geen groentes in huis zijn, en nasi wil ik best maken geen probleem maar wel met groenten persoonlijk.
Maar goed klein meisje in vreemde stad is wat raar
Dan ben je mooi op tijd begonnenquote:Op dinsdag 9 september 2008 15:33 schreef moussy het volgende:
[..]
Een ehm sjaal, ik kan nml helemaal niet breien![]()
![]()
quote:Op dinsdag 9 september 2008 15:37 schreef Reinhilde het volgende:
Fijn is dat he Tico? (van de appie..)
Alkmaarquote:Op dinsdag 9 september 2008 15:40 schreef Reinhilde het volgende:
waar ben je dan Bar?
die c1000 met dat orgelding in de grond? Zo ja, die gaat ook appie worden heb ik begrepen van mn moeder.quote:Op dinsdag 9 september 2008 15:47 schreef Ticootje het volgende:
P-iglet, jij woont iets meer in den-haag. Wij hebben hier in de buurt "maar" 2 supermarkten. 1 AH en een c1000 die vaak leeg is. Verder hebben we wel supermarkten in Rijswijk, maar die zijn niet altijd op zondag open.
Ja geen idee, ik ben ooit eens bij een C1000 geweest met een ding in de grond en als je er op gaat staan gaat dat geluid maken. Op een plein was dat. Of is dat nou weer nét Den Haag?quote:Op dinsdag 9 september 2008 16:02 schreef Ticootje het volgende:
Orgelding?
De c1000 in de buurt van macka.
graag gedaanquote:Op dinsdag 9 september 2008 16:04 schreef _Bar_ het volgende:
Die naam zegt me idd wel wat, en volgens mij zijn we daar met auto ook nog geweest.... nou ik ga eens kijken hoor.
Dank je wel in elk geval Kaarr
Druk, druk, druk. Hij heeft wat last van krampjes en dat is zo zielig om te zien. Hij wordt dan heel wild en slaat dan met zijn armen om zich heen waarbij hij zichzelf ook nog eens raakt. Maar nu slaapt ie lekkerquote:
quote:Op dinsdag 9 september 2008 13:15 schreef dutchie het volgende:
MAAR...
Ik wil nog wel even zeggen dat M@X een lieve poeperd is.*Kuskroelknuffelplak*
Dus...
Ga rustig verder.
Belana, pas op hè; Marktplaats kan verslavend zijn.
Zo'n xylofoongeval in de grond bedoel je?quote:Op dinsdag 9 september 2008 16:03 schreef moussy het volgende:
[..]
Ja geen idee, ik ben ooit eens bij een C1000 geweest met een ding in de grond en als je er op gaat staan gaat dat geluid maken. Op een plein was dat. Of is dat nou weer nét Den Haag?
wat cool! van hartequote:Op dinsdag 9 september 2008 16:32 schreef _evenstar_ het volgende:
Jay mijn oom heeft goud met speerworpen en zijn wereldrecord verbroken bij de paralympics
De c1000 op het Goeverneurplein wordt ook al een Appiequote:Op dinsdag 9 september 2008 15:47 schreef Ticootje het volgende:
P-iglet, jij woont iets meer in den-haag. Wij hebben hier in de buurt "maar" 2 supermarkten. 1 AH en een c1000 die vaak leeg is. Verder hebben we wel supermarkten in Rijswijk, maar die zijn niet altijd op zondag open.
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 9 september 2008 16:32 schreef _evenstar_ het volgende:
Jay mijn oom heeft goud met speerworpen en zijn wereldrecord verbroken bij de paralympics
Wat grappig dat je bij Plaza Futura werktquote:Op dinsdag 9 september 2008 19:25 schreef Sugar het volgende:
Juno heb ik gezien inderdaad! Hebben we gedraaid op mijn werk (Plaza Futura dus inderdaad, zoals je laatst vroeg!). We hebben natuurlijk heel veel gedraaid wat ik zelf niet heb gezien, alleen weet ik ineens totaaaaaaaaaaaal niet meer welke van al die films (allemaal arthouse) ik écht wilde zien nog.![]()
Dus toch die c1000. Ach, ik haal eigenlijk alleen brood bij de appie. Af en toe wat sapjes of cola. En fruithapjes, maar inderdaad wel allemaal van het huismerk.quote:Op dinsdag 9 september 2008 19:13 schreef Macka66 het volgende:
[..]
De c1000 op het Goeverneurplein wordt ook al een Appie![]()
(* Macka66 gaat huismerk shampoo en pindakaas inslaan)
Volver(!!)quote:Op dinsdag 9 september 2008 18:34 schreef Sugar het volgende:
Iemand een goede dvd-tip? Van recent en heel leuk/goed/mooi?
mn rechter pink, precies onder het kootje ongeveer 3 cm gapende snee. Maar jeetje, ik snij me liever met een mes, als ik dan toch moet kiezenquote:
Neequote:Op woensdag 10 september 2008 11:25 schreef LadyS het volgende:
Hij heeft zich zeker versproken en bedoelde 8 maanden![]()
Gefeliciteerd
Wauw!quote:Op dinsdag 9 september 2008 16:32 schreef _evenstar_ het volgende:
Ik noem er een paar: Notes on a scandal, Snow cake, the Notebook, Walk the line, Volver. Deze films vind je vast prachtig Sugar!quote:Op dinsdag 9 september 2008 18:34 schreef Sugar het volgende:
Iemand een goede dvd-tip? Van recent en heel leuk/goed/mooi?
Je kan paracetamol en Ibuprofen afwisselen. Je zit namelijk zo op de maximale dosis van paracetamol, maar wil de de 24 uur per dag doorkomen kan de paracetamol en ibuprofen om en om gebruiken.quote:Op woensdag 10 september 2008 12:35 schreef Syrena het volgende:
Auwwwwwww Mous! Sterkte ermee![]()
Zo, hier ben ik uit bed, de paracetamollen beginnen te werken en mijn hoofd valt niet meer van mijn romp van de pijnZo eens kijken wanneer ik de volgende dosis mag hebben
en dan heeeeeeel voorzichtig eens kijken wat ik in huis kan doen. Waarschijnlijk een boekje lezen op de bank en meer slapen
Mijn nieuwe baas is idd leuk. Ze is in Juni al begonnen, dus we hebben rustig aan elkaar kunnen wennen voor ze echt 'de baas' was. Een australische. Lekker nuchtere vrouw.quote:Op woensdag 10 september 2008 12:02 schreef bixister het volgende:
BE, neem je Sasha mee naar de borrel? en heb je een leuke nieuwe baas?
quote:Op woensdag 10 september 2008 20:36 schreef Webkim het volgende:
Thomas en ik werden vandaag aangesproken: "Ben jij Kim van Fok?"![]()
Kwam ik op weetikhoeveel kilometer van huis gewoon Lishe tegen.
quote:Op woensdag 10 september 2008 20:43 schreef Webkim het volgende:
Ja, zeker leuk!
En dat van die Flying Doctors is geen schande. Ik heb ook van de avonturen van Jack Geoff en Kate gesmuld en heb afgelopen tijd zelfs nog nu en dan een herhaling meegepikt.Maar op dvd voor de eeuwige heb, dat hoeft voor mij dan weer net niet hoor.
En Carly en Jack wonen in Oakdale!quote:Op woensdag 10 september 2008 20:56 schreef Webkim het volgende:
Geoff! Kate en Geoff!
Kate en Jack wonen natuurlijk op het Lost eiland!
quote:Op woensdag 10 september 2008 21:48 schreef moussy het volgende:
Het is gelukt, en nog keurig ook vind ik zelf welIk vind het wel behoorlijk pijnlijk, niet alleen de snee, die doet alleen pijn bij stoten of per ongeluk knijpen van mn kind
maar het doet gewoon pijn tot in mn elleboog... nou klapper ik altijd hard met het dekbed, dus het heeft een flinke opsodemieter gehad, maar ja
Wij wel maar die is niet aangesloten, dus dat schiet ook niet opquote:Op woensdag 10 september 2008 21:55 schreef Ticootje het volgende:
Wij heben geen tv op de slaapkamer....
Ja, ik ook. 30 jaar geledenquote:Op donderdag 11 september 2008 10:00 schreef Spuuglokje het volgende:
Hee wat leuk Rewimo! Ik ben ooit in Berlijn geweest toen ik nog op de middelbare school zat. (lang, lang geleden). Toen was de muur er nog. Ik zou er nog wel een keer naar terug willen, om te beleven hoe het er nu is.
Oh dan valt 20 jaar geleden nog mee!quote:Op donderdag 11 september 2008 10:03 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ja, ik ook. 30 jaar geledenDus ik ben ook heel nieuwsgierig hoe het nu is
Je bent nog een jonge blom, jijquote:Op donderdag 11 september 2008 10:16 schreef Spuuglokje het volgende:
Oh dan valt 20 jaar geleden nog mee!![]()
ja die hoeft alleen de schade op te nemen...quote:Op donderdag 11 september 2008 12:45 schreef Noli. het volgende:
En VickyAllemachtig zeg! Met M verder alles oké?
van nu.nlquote:Man met bijl richt ravage aan in Werkplein Delft
Uitgegeven: 11 september 2008 11:53
DELFT - Een nog onbekende man is donderdag in het Werkplein Delft flink tekeergegaan met een bijl. In het publieke gedeelte van het gebouw van onder meer het Centrum voor Werk en Inkomen (CWI), vernielde hij een aantal deuren, meubels, printers en computers.
Dat liet de gemeente donderdag weten. Medewerkers van het Werkplein zorgden ervoor dat de aanwezige klanten in veiligheid werden gebracht. Twee medewerkers wisten de man tot kalmte te manen. Toen de politie arriveerde, gaf hij zijn bijl af. De man is aangehouden.
Het is niet bekend waarom de man zo boos was. Volgens een zegsvrouw was het geweld vooral gericht op dingen en niet op mensen. Er vielen dan ook geen gewonden.
Gesloten
Het Werkplein Delft is een organisatie waar het CWI, uitkeringsinstituut UWV Regio Delft en de sector Werk, Inkomen en Zorg (WIZ) van de gemeente Delft samenkomen. Het Werkplein blijft de rest van de dag gesloten.
(c) ANP
nee alleen als je vanuit het buitenland belt naar een 06 nummerquote:Op donderdag 11 september 2008 12:56 schreef _Ingrid_ het volgende:
als je naar een 06nr belt in spanje moet dan landcode er toch voor?
Ook als je vanuit Nederland belt naar een buitenlands mobiel nummer. Maar dat zal bij Ingrid wel niet het geval zijn. Sterkte Ingrid!quote:Op donderdag 11 september 2008 12:57 schreef Vicky het volgende:
[..]
nee alleen als je vanuit het buitenland belt naar een 06 nummer
Rewimo, Mar zie ik zoiezo ergens pas na de 19de ofzo.quote:Op donderdag 11 september 2008 13:23 schreef Rewimo het volgende:
Bar, dat was wel een heel plotseling vertrek dan. Hopelijk zie je Mar snel weer!
Ik heb blijkbaar het een en ander gemistquote:Op donderdag 11 september 2008 13:25 schreef _Bar_ het volgende:
Rewimo, Mar zie ik zoiezo ergens pas na de 19de ofzo.
En we zijn ook al niet meer samen.
Ik zat bij mijn nieuwe vriend.
Geeft niks zo een rooskleurig verhaal was het nu ook weer niet.quote:Op donderdag 11 september 2008 13:27 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ik heb blijkbaar het een en ander gemist
Ik werk dus ook op zo'n Werkplein (niet in Delft). Het is echt triest en vooral ook heel erg eng om te zien hoe de agressie richting de medewerkers daar steeds verder toeneemt. Mensen vergeten af en toe dat wij ook gewoon ons werk doen....quote:Op donderdag 11 september 2008 12:50 schreef Vicky het volgende:
nou ja zeg.. wat triest Noli...
[..]
van nu.nl
Nog helemaal niks gehoord verder. Mijn ouders zijn denk ik zometeen wel thuis. Als Djeez thuis is bel ik ze even. (ze hebben nu nog alleen gsm en hij heeft abo) En als er meer nieuws was, hadden ze zelf wel gebeld.quote:Op donderdag 11 september 2008 16:07 schreef debuurvrouw het volgende:
Heb je al wat meer duidelijkheid _ingrid_?
Ze was niet ziek. Erg plotseling dus.quote:Op donderdag 11 september 2008 17:17 schreef Spuuglokje het volgende:
Was ze al ziek dan, Ingrid? Of is dit allemaal heel plotseling?
Ingrid, ik weet niet of dat al gebeurd is, maar kunnen jullie de ANWB niet bellen? Die hebben overal steunpunten en ook hebben ze mensen ter plaatse zitten, die de taal spreken.quote:Op donderdag 11 september 2008 19:30 schreef _Ingrid_ het volgende:
Ze was niet ziek. Erg plotseling dus.
Haar reisgenote vond haar vanmorgen in bed. Ze hoorde rare geluiden en ging kijken. Toen direct alarm geslagen.
Ik hoorde dat ze hoogst waarschijnlijk hersendood is.![]()
Lastig is de taalbarriere, ze spreken daar niet zo best Engels. Zelfs de chirurgen niet.
Hoe het nu verder gaat, geen idee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |