Gewoon ff googlen op een winkel, AH of zo en dan de route via google opzoekenquote:Op dinsdag 9 september 2008 15:31 schreef _Bar_ het volgende:
hehehhehe ik zit me te bedenken hoe ik gemakklijk de winkels hier ga vinden, kwam er achter dat er geen groentes in huis zijn, en nasi wil ik best maken geen probleem maar wel met groenten persoonlijk.
Maar goed klein meisje in vreemde stad is wat raar
Dan ben je mooi op tijd begonnenquote:Op dinsdag 9 september 2008 15:33 schreef moussy het volgende:
[..]
Een ehm sjaal, ik kan nml helemaal niet breien![]()
![]()
quote:Op dinsdag 9 september 2008 15:37 schreef Reinhilde het volgende:
Fijn is dat he Tico? (van de appie..)
Alkmaarquote:Op dinsdag 9 september 2008 15:40 schreef Reinhilde het volgende:
waar ben je dan Bar?
die c1000 met dat orgelding in de grond? Zo ja, die gaat ook appie worden heb ik begrepen van mn moeder.quote:Op dinsdag 9 september 2008 15:47 schreef Ticootje het volgende:
P-iglet, jij woont iets meer in den-haag. Wij hebben hier in de buurt "maar" 2 supermarkten. 1 AH en een c1000 die vaak leeg is. Verder hebben we wel supermarkten in Rijswijk, maar die zijn niet altijd op zondag open.
Ja geen idee, ik ben ooit eens bij een C1000 geweest met een ding in de grond en als je er op gaat staan gaat dat geluid maken. Op een plein was dat. Of is dat nou weer nét Den Haag?quote:Op dinsdag 9 september 2008 16:02 schreef Ticootje het volgende:
Orgelding?
De c1000 in de buurt van macka.
graag gedaanquote:Op dinsdag 9 september 2008 16:04 schreef _Bar_ het volgende:
Die naam zegt me idd wel wat, en volgens mij zijn we daar met auto ook nog geweest.... nou ik ga eens kijken hoor.
Dank je wel in elk geval Kaarr
Druk, druk, druk. Hij heeft wat last van krampjes en dat is zo zielig om te zien. Hij wordt dan heel wild en slaat dan met zijn armen om zich heen waarbij hij zichzelf ook nog eens raakt. Maar nu slaapt ie lekkerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |