dat niet maar ben je al eens bij een chiropractor geweest?quote:Op maandag 8 september 2008 21:47 schreef snoopy het volgende:
Ik kreeg een of ander foldertje in de bus over acupunctuur en shiatsu. Misschien moet ik zoiets toch eens gaan proberenIemand ervaring hiermee?
quote:Op maandag 8 september 2008 22:36 schreef E.T. het volgende:
Bij ons zat er 'iets' in de stabilisatiemat dat onwijs was gaan stinken.. Maar bon kwijt en geen idee meer hoe die toko heette waar we 4 jaar daarvoor het nieuwe matras vandaan hadden (was toen een spoedje ivm lekkage).
Nu liggen we sinds een jaar op een boxspring van Ikea
En je zat er net zo goedquote:Op maandag 8 september 2008 13:41 schreef Vicky het volgende:Lekker BE!
Heb vanmorgen te horen gekregen dat mijn contract dat 1 maart afloopt, niet verlengd wordt op de afdeling waar ik nu zit. Er is wel een functie binenn het bedrijf op een andere afdeling.... ga maandag eens kijken of dat wat is.
Ik zit nu ook te kijken. Mooi!quote:Op maandag 8 september 2008 22:30 schreef moussy het volgende:
Mag ik even spammen? Vast wel.. FOK!tv Portret: Buzzer - Mooie Dagen 1/4 Buzzer die ook wel eens in OUD voorbij komt vliegen.
quote:Op dinsdag 9 september 2008 00:44 schreef Macka66 het volgende:
Met dank aan Vicky voor de tip: een verkouden schaapje!
[ afbeelding ]
Leuk vooruitzicht!quote:Op dinsdag 9 september 2008 08:15 schreef miss_sly het volgende:
Wij gaan morgen verhuizen
Het gaat nu echt gebeuren, het huis is bewoonbaar! Tenminste, dat moet het na vandaag zijn
Het meest slechte nieuws vergat ik dus hè. Want het was ook gewoon les 1 die ik liep.quote:
Dan nog! Ik vind het knapquote:Op dinsdag 9 september 2008 09:50 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Het meest slechte nieuws vergat ik dus hè. Want het was ook gewoon les 1 die ik liep.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |