Je bent te vroeg.quote:
Zie je welquote:Op maandag 8 september 2008 14:42 schreef Ladylike het volgende:
Dat mn baas ff opschiet...
ik moet een akte opsturen (voor morgen!) naar de rechtbank maar die lul kijkt hem nieteens na..
zie weer dat ik rond 4 uur weer kan gaan stressen om alles in orde te krijgen
Nou, val ik ff in de prijzenquote:Op maandag 8 september 2008 15:54 schreef Fha het volgende:
[..]
Die kunnen ook postbode zijn.. dat scheelt.
Koetsiekoetsiekoequote:Op maandag 8 september 2008 16:43 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Zie je wel
Ik krijg altijd gelijk
quote:
Je wint een suikerspin met oliebollensmaakquote:
gatverdammequote:Op maandag 8 september 2008 16:58 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je wint een suikerspin met oliebollensmaak
Dat zeg je nu, maar heb je ze ooit al geprobeerd?quote:
Beter dan vanille-ijs met stukjes gebakken ui en spekquote:Op maandag 8 september 2008 16:58 schreef marcb1974 het volgende:
Nee, maar ik hou niet van suikerspin en niet van oliebollen..quote:Op maandag 8 september 2008 17:02 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat zeg je nu, maar heb je ze ooit al geprobeerd?
Flesquote:Op maandag 8 september 2008 17:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Beter dan vanille-ijs met stukjes gebakken ui en spek
Oh ja, en geen vis ook tochquote:Op maandag 8 september 2008 17:04 schreef Fha het volgende:
[..]
Nee, maar ik hou niet van suikerspin en niet van oliebollen..
Wel tonijn, en kabeljauwquote:
Geen vis dusquote:Op maandag 8 september 2008 17:13 schreef Fha het volgende:
[..]
Wel tonijn, en kabeljauwmaar verder niet echt nee (oja en gamba's).
![]()
Jummmquote:
Je lijkt papier welquote:
Waar!?quote:
quote:
Ik heb gisteren al oliebollen met oliebollensmaak gehadquote:Op maandag 8 september 2008 16:58 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Stoofpeertjesquote:
Gij heiden!quote:
Daar links, achter de plantquote:
Alleen als je een plaatje aan vraagt.quote:Op maandag 8 september 2008 17:30 schreef Pheno het volgende:
Mag ik de groetjes doen?
Ja hoorquote:Op maandag 8 september 2008 17:13 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Heeft je knie het ook uitgehouden?
Ik heb gisteren Vis gegetenquote:
Op de kast?quote:
quote:Op maandag 8 september 2008 17:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb gisteren Vis gegetenEen grote salade met flinke stukken gebakken Zanderfilet. Dat is duits voor een soort vis. Welke? Zoeken we op
quote:Op maandag 8 september 2008 17:50 schreef Dr_Flash het volgende:
Pheno ga weg met je vervelende plaatjes
Hier, een treintje voor jou![]()
[ afbeelding ]
Ah, die had ik vrijdagavond al gezien. Die leugenaar. Wel een grappige aflevering, hij is echt heeeel erg.quote:Op maandag 8 september 2008 17:58 schreef Fha het volgende:
Dr phil is vermoeiend vandaag. Nouja, de man bij dr phil is vermoeiend.
Mja ik kijk net vijf minuten en ik wil hem nu al wat aan doenquote:Op maandag 8 september 2008 18:00 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ah, die had ik vrijdagavond al gezien. Die leugenaar. Wel een grappige aflevering, hij is echt heeeel erg.
Het wordt nog veeel erger. Echt, vooral het laatste stuk. Zo lomp.quote:Op maandag 8 september 2008 18:01 schreef Fha het volgende:
[..]
Mja ik kijk net vijf minuten en ik wil hem nu al wat aan doenDe botten van mijn spareribs naar zn hoofd gooien lijkt me een goe dbegin
O meen.. dan kan ik het vast niet aan hahaquote:Op maandag 8 september 2008 18:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het wordt nog veeel erger. Echt, vooral het laatste stuk. Zo lomp.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |