Goed idee, ff thee zetten!quote:
Ik heb m heel stoer opgedronkenquote:
94 posts of minuten?quote:Op maandag 8 september 2008 15:26 schreef OA het volgende:
Zo, weer klaar met de drukke werkzaamheden voor deze dag. Nu nog even de tijd uitzingen tot 1700. Nog 94
Klinkt echt misselijkmakend..quote:
Je kan altijd de hoogste score met Phenomeppen proberen te verbrekenquote:Op maandag 8 september 2008 15:26 schreef OA het volgende:
Zo, weer klaar met de drukke werkzaamheden voor deze dag. Nu nog even de tijd uitzingen tot 1700. Nog 94
Of tieten posten, maar ik zie dat ik alweer de enige was met een poging.quote:Op maandag 8 september 2008 15:34 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je kan altijd de hoogste score met Phenomeppen proberen te verbreken.
Kamille carameltheequote:
Ik en manboobs...quote:Op maandag 8 september 2008 15:34 schreef Pheno het volgende:
En nee, de manboobs van OA hoef ik niet te zien.
Nieuwe poging: 206,9quote:Op maandag 8 september 2008 15:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
Of tieten posten, maar ik zie dat ik alweer de enige was met een poging.
Nee, ik heb wel 1 met honing en kamille.quote:
Ik ben blij dat ik mijn oude scores niet meer weet.quote:Op maandag 8 september 2008 15:41 schreef OA het volgende:
320.3
Gij ambtenaar.quote:
quote:
Prikt in de keelquote:
Het zal wel morgen aankomen, wanneer ik niet thuis ben natuurlijk.quote:
Dan zorgt die postbode maar dat hij zijn prioriteiten juist heeft, en opschiet met je pakketje!quote:Op maandag 8 september 2008 15:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het zal wel morgen aankomen, wanneer ik niet thuis ben natuurlijk.
Stekelige situatiequote:
Het zijn hoeren, allemaal.quote:Op maandag 8 september 2008 15:52 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan zorgt die postbode maar dat hij zijn prioriteiten juist heeft, en opschiet met je pakketje!
Die kunnen ook postbode zijn.. dat scheelt.quote:Op maandag 8 september 2008 15:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het zijn hoeren, allemaal.
Oh nee, dat waren de vrouwen al.
Klopt. Heb het nl van Yvonnen afgekeken.quote:Op maandag 8 september 2008 16:11 schreef Pheno het volgende:
Of niet, natuurlijk.
Ik op de middelbare school ook niet, maar nu moet het wel hahaquote:
Oosterhuis?quote:
De verlepte?quote:
Je bent te vroeg.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |