Herkenbaar.quote:Op dinsdag 23 september 2008 13:35 schreef Nick-GizMo het volgende:
deze aflevering is totaal verdwenen in me hoofd, door de supersterke afleveringen van Heroes!
Daarom keek ik prison break voor Heroesquote:Op dinsdag 23 september 2008 13:35 schreef Nick-GizMo het volgende:
deze aflevering is totaal verdwenen in me hoofd, door de supersterke afleveringen van Heroes!
quote:Op dinsdag 23 september 2008 16:16 schreef DaggerNL het volgende:
[..]
Daarom keek ik prison break voor Heroes
Burn Notice: Mix van James Bond, MacGyver en A-Team.quote:Op dinsdag 23 september 2008 13:35 schreef Nick-GizMo het volgende:
Ja, dat heb ik echt met heel veel series. Zoals Superman (ik bedoel, mensen kunnen niet vliegen).quote:Op dinsdag 23 september 2008 13:29 schreef Rnnz het volgende:
Nou, ik heb hem nu volledig gezien en hoewel het weer spannend is wordt de geloofwaardigheid (ja, ik weet dat dat al duizend keer gezegd is) toch echt steeds minder met de aflevering. Hoe kunnen Michael en Lincoln zo simpel een gat boren in een zwaar beveiligde kluis en even een stuk van Scylla stelen? En natuurlijk lukt het ook altijd, met hier en daar een probleempje (zoals een secretaresse die even het kantoor in wil) of 'The General' die ineens Scylla wil zien, wat toevalligerwijs in de kluis ligt die Michael en Lincoln aan het boren zijn.
Dat is toch echt iets heel anders..quote:Op dinsdag 23 september 2008 18:20 schreef Joe. het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik echt met heel veel series. Zoals Superman (ik bedoel, mensen kunnen niet vliegen).
Ik herkende hem ook ergens van, maar niet Starcraftquote:Op dinsdag 23 september 2008 18:46 schreef Devrim_ het volgende:
Die SFX van die man die werd dood gestoken door Gretchen zit ook in Starcraft
Ik heb het even opgezocht en die SFX heet "The Howie Scream"quote:Op dinsdag 23 september 2008 21:44 schreef unaco het volgende:
Zeker wel Starcraft, iets met een Firebat. Of een research (academy) of als je hem aanklikt of als ie doodgaat iets in die geest
OT: Sterke aflevering die bij mij in ieder geval voor veel kijk plezier zorgde
Wat een superbabe is het toch ookquote:Op dinsdag 23 september 2008 22:01 schreef Xurk het volgende:
Michael heeft dus geen hersentumor, aangezien het iets is waar hij in zijn jeugd al eens last van heeft gehad... en Mahone is nog steeds bad-ass.
Voor degenen die nog willen kwijlen over de secretaresse:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Damn, heeft ze maar één outfit ofzo?
quote:
Wat denk je dat ik heb gedaanquote:Op dinsdag 23 september 2008 16:16 schreef DaggerNL het volgende:
[..]
Daarom keek ik prison break voor Heroes
Hmm, MacGyverquote:Op dinsdag 23 september 2008 18:13 schreef pberends het volgende:
[..]
Burn Notice: Mix van James Bond, MacGyver en A-Team.
Kijk anders eens deze serie.
Thnx Xurk, you're the manquote:Op dinsdag 23 september 2008 22:01 schreef Xurk het volgende:
Voor degenen die nog willen kwijlen over de secretaresse:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Damn, heeft ze maar één outfit ofzo?
Dit is haar werkoutfit. Ben benieuwd wat ze als vrijetijd aan heeft...quote:
quote:Op dinsdag 23 september 2008 22:51 schreef pberends het volgende:
[..]
Wat een superbabe is het toch ook... dat pakje mag ze vaker aandoen hoor.
Goede reden trouwens om Prison Break in HDD-kwaliteit te bekijken...
HDD was een woordspeling, oetlul.quote:Op woensdag 24 september 2008 10:14 schreef northernlight81 het volgende:
[..]
Moet ik daarvoor een tv met HDD kopen :S. Ga dan uit ofzo, zie je vrouwen op zijn scherpst.
Previews are for wussiesquote:
Oh, echt supergrappig!quote:Op woensdag 24 september 2008 11:04 schreef pberends het volgende:
HDD was een woordspeling, oetlul.
Dat gaat snel komen denk ikquote:Op woensdag 24 september 2008 12:00 schreef ASroma het volgende:
ben benieuwd wat gretchen de komende afleveringen gaat doen![]()
voor de rest mogen ze t-bag wel iets meer in zijn oude element laten terugkomen
Ja dat is het manco van prison break...kun je beter niet op letten anders is het niet meer leuk om te kijken.Teveel toevalligheden...quote:Op woensdag 24 september 2008 12:17 schreef matthijst het volgende:
ff gemist schijnbaar, maarruh: ze hadden bij die neger door zn kantoormuur zitten boren. Dude komt terug, maar ziet er niks meer van?
Zelfde voor die kluis...
Idd, dat is mijn manier om "fan te blijven". Dat soort rare onlogische dingen "negeren" en genieten van de spanningquote:Op woensdag 24 september 2008 12:43 schreef Sethje het volgende:
[..]
Ja dat is het manco van prison break...kun je beter niet op letten anders is het niet meer leuk om te kijken.Teveel toevalligheden...
Net als stil gaan staan voor die villa met 30 securitys en dan ene half uur gaan zitten staren hoe het met de beveliging zit
Vond gisteren wel de minste aflevering tot nu toe, weinig actie.
ze hadden toch eerst een kast weggeschoven ofzo,quote:Op woensdag 24 september 2008 12:17 schreef matthijst het volgende:
ff gemist schijnbaar, maarruh: ze hadden bij die neger door zn kantoormuur zitten boren. Dude komt terug, maar ziet er niks meer van?
Zelfde voor die kluis...
Idd, toen had ik wel zo iets vanquote:Op woensdag 24 september 2008 13:08 schreef planethugo het volgende:
vooral dat boren in de kluis slaat nergens op, hij opent de kluis en je ziet he-le-maal niets
Nee, jij trekt volle zaken, mafketel.quote:
quote:Op woensdag 24 september 2008 13:27 schreef pberends het volgende:
[..]
Nee, jij trekt volle zaken, mafketel.
Dat was in seizoen 1 ook al, dat hoort gewoon bij Prison Break. Of vond jij het toen geloofwaardig dat Micheal elke keer net optijd weer terug was in zijn cel voordat de bewakers het door hadden en dat de executie van Lincoln op het laatste moment stopte? Snap niet waarom daar zoveel op afgegeven wordt, het blijft gewoon een leuke serie. En ondanks dat S03 best slecht was, vind ik dat ze nu juist wel weer de goeie kant op gaan.quote:Op dinsdag 23 september 2008 13:29 schreef Rnnz het volgende:
Nou, ik heb hem nu volledig gezien en hoewel het weer spannend is wordt de geloofwaardigheid (ja, ik weet dat dat al duizend keer gezegd is) toch echt steeds minder met de aflevering. Hoe kunnen Michael en Lincoln zo simpel een gat boren in een zwaar beveiligde kluis en even een stuk van Scylla stelen? En natuurlijk lukt het ook altijd, met hier en daar een probleempje (zoals een secretaresse die even het kantoor in wil) of 'The General' die ineens Scylla wil zien, wat toevalligerwijs in de kluis ligt die Michael en Lincoln aan het boren zijn.
je zou kunnen zeggen dat het bij prison break hoort idd, maar je zou ook kunnen stellen dat het misschien gemakzucht is van de makers om het allemaal net ff wat beter uit te werken, net als in seizoen 1 bijvoorbeeld....quote:Op woensdag 24 september 2008 15:33 schreef Riro het volgende:
[..]
Dat was in seizoen 1 ook al, dat hoort gewoon bij Prison Break. Of vond jij het toen geloofwaardig dat Micheal elke keer net optijd weer terug was in zijn cel voordat de bewakers het door hadden en dat de executie van Lincoln op het laatste moment stopte? Snap niet waarom daar zoveel op afgegeven wordt, het blijft gewoon een leuke serie. En ondanks dat S03 best slecht was, vind ik dat ze nu juist wel weer de goeie kant op gaan.
En dat gat dat ze boorden zat achter een kast idd.
Michael heeft vast het geboorde cirkel teruggeplaatst op z'n plek.quote:Op woensdag 24 september 2008 13:08 schreef planethugo het volgende:
vooral dat boren in de kluis slaat nergens op, hij opent de kluis en je ziet he-le-maal niets
Dat kan ook inderdaad. Maar veel hebben het er over dat het nu veel slechter is dan seizoen 1 omdat het te toevallig is enzo, terwijl ze vergeten dat dat toen eigenlijk ook zo was.quote:Op woensdag 24 september 2008 15:38 schreef ASroma het volgende:
[..]
je zou kunnen zeggen dat het bij prison break hoort idd, maar je zou ook kunnen stellen dat het misschien gemakzucht is van de makers om het allemaal net ff wat beter uit te werken, net als in seizoen 1 bijvoorbeeld....
Maar bij seizoen 1 zat het verhaal tenminste nog goed in elkaar. Bij seizoen 4 lijkt het inmiddels wel de bedoeling om elke aflevering een stuk van Scylla te veroveren, en dat daar dan heel wat ongeloofwaardige dingen bij komen boeit de makers niet.quote:Op woensdag 24 september 2008 15:33 schreef Riro het volgende:
[..]
Dat was in seizoen 1 ook al, dat hoort gewoon bij Prison Break. Of vond jij het toen geloofwaardig dat Micheal elke keer net optijd weer terug was in zijn cel voordat de bewakers het door hadden en dat de executie van Lincoln op het laatste moment stopte? Snap niet waarom daar zoveel op afgegeven wordt, het blijft gewoon een leuke serie. En ondanks dat S03 best slecht was, vind ik dat ze nu juist wel weer de goeie kant op gaan.
En dat gat dat ze boorden zat achter een kast idd.
Je bent een gevalletje moeilijk-doen. Misschien moet je niet elke post op fok bloedserieus nemen cq afwegen of het enige humorwaarde heeft. Who gives a flying fuck?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |