http://www.imdb.com/name/nm1594404/quote:Op zaterdag 20 september 2008 20:37 schreef pberends het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ja, who the fuck is dat? omfg...
quote:Before getting the part of T-Bag in "Prison Break" (2005), he considered becoming a park ranger to support his family, due to the 'phasing out of the middle-class actor'.
During filming of Hitman (2007), his Danish co-star Ulrich Thomsen jokingly confided in him that his last name, "knepper", is in fact a dirty word in Danish.
Nee natuurlijk niet. Hij gaat dood in een dramatische scene.quote:Op zaterdag 20 september 2008 20:39 schreef pberends het volgende:
[..]
Hij wil een afspraakje met mevrouw Tabak.
Maar even serieus: ik denk dat die hacker voor the Company gaat werken ofzo, omdat de rest van het team zo onaardig tegen hem doet.
Jammiequote:Op zaterdag 20 september 2008 20:40 schreef pberends het volgende:
[..]
http://www.imdb.com/name/nm1594404/
Zij dus.
Herkenbaar.quote:Op dinsdag 23 september 2008 13:35 schreef Nick-GizMo het volgende:
deze aflevering is totaal verdwenen in me hoofd, door de supersterke afleveringen van Heroes!
Daarom keek ik prison break voor Heroesquote:Op dinsdag 23 september 2008 13:35 schreef Nick-GizMo het volgende:
deze aflevering is totaal verdwenen in me hoofd, door de supersterke afleveringen van Heroes!
quote:Op dinsdag 23 september 2008 16:16 schreef DaggerNL het volgende:
[..]
Daarom keek ik prison break voor Heroes
Burn Notice: Mix van James Bond, MacGyver en A-Team.quote:Op dinsdag 23 september 2008 13:35 schreef Nick-GizMo het volgende:
Ja, dat heb ik echt met heel veel series. Zoals Superman (ik bedoel, mensen kunnen niet vliegen).quote:Op dinsdag 23 september 2008 13:29 schreef Rnnz het volgende:
Nou, ik heb hem nu volledig gezien en hoewel het weer spannend is wordt de geloofwaardigheid (ja, ik weet dat dat al duizend keer gezegd is) toch echt steeds minder met de aflevering. Hoe kunnen Michael en Lincoln zo simpel een gat boren in een zwaar beveiligde kluis en even een stuk van Scylla stelen? En natuurlijk lukt het ook altijd, met hier en daar een probleempje (zoals een secretaresse die even het kantoor in wil) of 'The General' die ineens Scylla wil zien, wat toevalligerwijs in de kluis ligt die Michael en Lincoln aan het boren zijn.
Dat is toch echt iets heel anders..quote:Op dinsdag 23 september 2008 18:20 schreef Joe. het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik echt met heel veel series. Zoals Superman (ik bedoel, mensen kunnen niet vliegen).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |