Poezen zijn geen dingenquote:Op maandag 8 september 2008 11:17 schreef Vork het volgende:
Goed punt.
Helaas hebben sommige mensen hier het niet zo op die dingen.
dakkapellenquote:
Ik ook, maar dat gaat qua gebit voorlopig even niet lukken.quote:Ik wil drop, geen chocola mag dat
Nog 1 plek te vullen dus?quote:Op maandag 8 september 2008 12:01 schreef Vork het volgende:
Zo, na het relatiedebakel tussen twee bandleden die beiden niet meer verder wilde met de band, wilde ik een van beide nog proberen om te lullen om toch te blijven. Dat is nu nietmeer nodig, dat heeft ze zelf al gedaan. Oftwel, de zo goed als uitelkaar gevallen band is weer bijna compleet.
Ik zoek nog techneuten voor CRM implementaties die kunnen programmeren in een .net omgeving.quote:Op maandag 8 september 2008 12:37 schreef Anthraxx het volgende:
Wat zoek je nog voor persoon Vork?.
Monsterboard?quote:Op maandag 8 september 2008 12:43 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Ik zoek nog techneuten voor CRM implementaties die kunnen programmeren in een .net omgeving.
Alleen waar vind ik die?!
Probeer het eens bij net afgestudeerde Technisch Informatici (HBO). Die willen nog wel eens .NET proggen. Ik blijf er ver van weg trouwens. Ik durf dat spul nog niet eens met een stok aan te raken. Laat staan te gebruikenquote:Op maandag 8 september 2008 12:43 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Ik zoek nog techneuten voor CRM implementaties die kunnen programmeren in een .net omgeving.
Alleen waar vind ik die?!
Op Fok in DIG vragen? Je hebt een uniek netwerk om je heenquote:Op maandag 8 september 2008 12:54 schreef Liejannuh het volgende:
Die zoek ik ook Annie, maar waar vind ik die?
Monsterboard ga ik ook al doorspitten.Maar daar zoeken volgens mij alle werkgevers van Nederland.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |