Poezen zijn geen dingenquote:Op maandag 8 september 2008 11:17 schreef Vork het volgende:
Goed punt.
Helaas hebben sommige mensen hier het niet zo op die dingen.
dakkapellenquote:
Ik ook, maar dat gaat qua gebit voorlopig even niet lukken.quote:Ik wil drop, geen chocola mag dat
Nog 1 plek te vullen dus?quote:Op maandag 8 september 2008 12:01 schreef Vork het volgende:
Zo, na het relatiedebakel tussen twee bandleden die beiden niet meer verder wilde met de band, wilde ik een van beide nog proberen om te lullen om toch te blijven. Dat is nu nietmeer nodig, dat heeft ze zelf al gedaan. Oftwel, de zo goed als uitelkaar gevallen band is weer bijna compleet.
Ik zoek nog techneuten voor CRM implementaties die kunnen programmeren in een .net omgeving.quote:Op maandag 8 september 2008 12:37 schreef Anthraxx het volgende:
Wat zoek je nog voor persoon Vork?.
Monsterboard?quote:Op maandag 8 september 2008 12:43 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Ik zoek nog techneuten voor CRM implementaties die kunnen programmeren in een .net omgeving.
Alleen waar vind ik die?!
Probeer het eens bij net afgestudeerde Technisch Informatici (HBO). Die willen nog wel eens .NET proggen. Ik blijf er ver van weg trouwens. Ik durf dat spul nog niet eens met een stok aan te raken. Laat staan te gebruikenquote:Op maandag 8 september 2008 12:43 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Ik zoek nog techneuten voor CRM implementaties die kunnen programmeren in een .net omgeving.
Alleen waar vind ik die?!
Op Fok in DIG vragen? Je hebt een uniek netwerk om je heenquote:Op maandag 8 september 2008 12:54 schreef Liejannuh het volgende:
Die zoek ik ook Annie, maar waar vind ik die?
Monsterboard ga ik ook al doorspitten.Maar daar zoeken volgens mij alle werkgevers van Nederland.
Ik heb besloten eerst maar wat anders te gaan doen en die paper later vandaag te lezen...quote:
Ik zoek een tof persoon, of twee. Hier uit de omgeving. Bier drinkend en in 't bezit van enig muzikaal gevoel, dat die persoon kan uiten middels een instrument dat geen accordeon is.quote:Op maandag 8 september 2008 12:37 schreef Anthraxx het volgende:
Wat zoek je nog voor persoon Vork?.
Is er nog een plekkie vrij?quote:Op maandag 8 september 2008 14:21 schreef AKnynke het volgende:
Jullie raden nooit wie er naast me zat in College vandaag: de kroonprinses van Zweden! Ze volgde nu alleen maar een college, maar gaat in de lente wat meer vakken bij ons volgen. Wel een bijzondere ervaring, moet ik zeggen.
[ afbeelding ]
Woeha! Victoria!quote:Op maandag 8 september 2008 14:21 schreef AKnynke het volgende:
Jullie raden nooit wie er naast me zat in College vandaag: de kroonprinses van Zweden! Ze volgde nu alleen maar een college, maar gaat in de lente wat meer vakken bij ons volgen. Wel een bijzondere ervaring, moet ik zeggen.
[ afbeelding ]
geen idee! Ze zag er erg plain uit, jeans en een blauw t-shirtje. En een knip in d'r haar. Plus, ze schreef met een simpele vier-kleuren pen, en niet met een hele dure parkervulpen, zoals ik verwachte.quote:
ik dus ook niet. Maar de professor stelde haar voor, en ze kwam met 3 man gemaal..quote:Op maandag 8 september 2008 14:36 schreef Vork het volgende:
Ik zou zo iemand niet eens herkennen dan denk ik.
Hoe ben je met haar in gesprek gekomen? En gaan jullie ook nog wat drinken na de college's?quote:Op maandag 8 september 2008 14:21 schreef AKnynke het volgende:
[ afbeelding ]
...maar dat had je toch afgesproken zolang je daar nog niet woont? Wat was de goed gefundeerde reden?quote:Op maandag 8 september 2008 14:07 schreef Liejannuh het volgende:
Ik mag niet meer om half 11 beginnen.
Hmmmm.... dat maakt mijn baan minder tof. Spontaan.
niet. Ik heb me voorgesteld, maar toen begon de lecture. En in de pauze werd ze gelijk weg-geescoteerd, en hetzelfde voor het eind van het college.quote:Op maandag 8 september 2008 14:39 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Hoe ben je met haar in gesprek gekomen? En gaan jullie ook nog wat drinken na de college's?.
Hmpf, dat lijkt me het verschrikkelijkst van haar status, dat er altijd mensen meekomen waar je ook heen gaatquote:Op maandag 8 september 2008 14:38 schreef AKnynke het volgende:
ik dus ook niet. Maar de professor stelde haar voor, en ze kwam met 3 man gemaal..
quote:Op maandag 8 september 2008 14:40 schreef Isabeau het volgende:
Maar wel tof en leuk dat ze lekker normaal is
Jammer, bijna normaalquote:Op maandag 8 september 2008 14:40 schreef AKnynke het volgende:
En in de pauze werd ze gelijk weg-geescoteerd, en hetzelfde voor het eind van het college.
Lijkt me best vervelend, prinses zijn.
Ja, die bodyguards maken het toch nèt niet normaalquote:
Nee, het waren geen bodygards. Een hofdame, denk ik...en 2 mannen die ook gewoon aantekeningen zaten te maken tijdnes het college. En die waren ook niet zo groot en sterk...quote:Op maandag 8 september 2008 14:43 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, die bodyguards maken het toch nèt niet normaalIk zou niet uitgewoond willen worden met 3 man publiek
In een groep van 30 man gaat dat heeel moeilijk!quote:Op maandag 8 september 2008 14:48 schreef Vork het volgende:
Die halve zaal zit dus gewoon vol met personeel vermomd als studenten.
Waren die niet al lang begonnen?quote:Op maandag 8 september 2008 14:47 schreef AKnynke het volgende:
Vanavond ging ze naar de opening van de paralympics in Beijing.
quote:Van 6 tot en met 17 september vinden in Peking de Paralympische Spelen plaats
Ik moet kantoortijden gaan aanhouden. Dus voor half 10 binnen zijn. En dan kan ik dus maar beter om half 7 de auto inspringen, want dan zijn mijn reistijden nog een beetje te overzien. Maar het is een stuk minder tof dan eerst een uurtje werken en dan eens na de spits gaan reizen.quote:Op maandag 8 september 2008 14:20 schreef octopussy het volgende:
Lianne, moet je dan vroeg beginnen?Nu is het zaak om je auto zo veel mogelijk file-geschikt te maken. Dus veel muziekjes en luisterboeken mee, een grote thermoskan voor thee en/of koffie, een beautycase (bwehehehe) en een headset voor je foon
![]()
Hoe bevalt het trouwens?
Wat voor commissie doe je?quote:Op maandag 8 september 2008 14:54 schreef motorbloempje het volgende:
nu nog een uurtje niets doen en dan vergadering van commissie van studievereniging
Ik heb nu dus ook mijn eerste dipje te pakken. Maar afijn, we komen er vast wel uit.quote:Op maandag 8 september 2008 15:04 schreef Anthraxx het volgende:
Maar, je had variabele werktijden toch? Klinkt niet echt als variabel zoals je het nu hebt.
Nou ja, apart.quote:Op maandag 8 september 2008 15:11 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Ik heb nu dus ook mijn eerste dipje te pakken. Maar afijn, we komen er vast wel uit.
Ik weet natuurlijk niet hoe het precies zit, maar ik vind het nogal idioot dat ze eerst akkoord gaan met later beginnen om dat even later weer in te trekkenquote:Op maandag 8 september 2008 15:11 schreef Liejannuh het volgende:
Ik heb nu dus ook mijn eerste dipje te pakken. Maar afijn, we komen er vast wel uit.
Dat is best wel hufterig te noemen en misschien alleen bedoeld om te lokken??quote:Op maandag 8 september 2008 15:40 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik weet natuurlijk niet hoe het precies zit, maar ik vind het nogal idioot dat ze eerst akkoord gaan met later beginnen om dat even later weer in te trekken
malt?quote:Op maandag 8 september 2008 15:51 schreef Vork het volgende:
Bah, nu moet ik de hele week rustig aan doen met drinken ivm antibiotica. Hoe ga ik in wiens naam dan ook deze week overleven?
Maar laten we wel wezen, dat wisten ze ook al toen je daar solliciteerdequote:Op maandag 8 september 2008 15:56 schreef Liejannuh het volgende:
Mensen, wat maken jullie er een probleem van!
Ik kom er vast wel uit hoor. En anders gaan ze maar wat anders regelen voor me.Maar ik ben het er wel mee eens dat het wel handig is om dezelfde werktijden aan te houden als degene die je moet inwerken.
quote:Op maandag 8 september 2008 15:55 schreef Vork het volgende:
[..]
Ben je nou helemaal bezopen?
Ik hou het gewoon bij 1 of 2 per dag denk ik. Dat moet kunnen.
Misschien is het een idee om gewoon een week geen alcohol te doen?quote:Op maandag 8 september 2008 15:55 schreef Vork het volgende:
[..]
Ben je nou helemaal bezopen?
Ik hou het gewoon bij 1 of 2 per dag denk ik. Dat moet kunnen.
Ja, en ik wist ook dat het in Amersfoort was en dat dat flink uit de richting is.quote:Op maandag 8 september 2008 15:57 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Maar laten we wel wezen, dat wisten ze ook al toen je daar solliciteerde
quote:Op maandag 8 september 2008 15:51 schreef Vork het volgende:
Bah, nu moet ik de hele week rustig aan doen met drinken ivm antibiotica. Hoe ga ik in wiens naam dan ook deze week overleven?
De meeste dagen zal dat ook geen probleem zijn, maarja ik kom ook nog wel eens in een kroeg met veel bier en wordt het toch wel wat lastiger.quote:Op maandag 8 september 2008 16:01 schreef Anthraxx het volgende:
Misschien is het een idee om gewoon een week geen alcohol te doen?.
Ik kijk nooit in de spiegel voor ik een paar wodka's op hebquote:
Wat de vliegende fuck?quote:Op maandag 8 september 2008 14:07 schreef Liejannuh het volgende:
Ik mag niet meer om half 11 beginnen.
Hmmmm.... dat maakt mijn baan minder tof. Spontaan.
Ik welquote:Op maandag 8 september 2008 16:14 schreef Isabeau het volgende:
Ik kijk nooit in de spiegel voor ik een paar wodka's op heb
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goed hoor. Mag meer mensen wassen 's ochtends dus ik verveel me een stuk minder. En ik ben er achter waarom oude mensen stinken. Omdat ze niet goed gewassen worden. Ik had vandaag een mevrouw die een tenenkaas-geur verspreidde. Het kwam van achter haar orenquote:Op maandag 8 september 2008 16:46 schreef AKnynke het volgende:
Goeiemiddag Lein!
Hoe is het op je stage?
quote:Op maandag 8 september 2008 12:00 schreef Liejannuh het volgende:
Ik heb gister hele lekkere koekjes gebakken.![]()
Helaas heb ik er geen foto van, dus jullie moeten mij op mn woord geloven.
Oh? Wat dan? Waaraan?quote:Op maandag 8 september 2008 17:39 schreef AKnynke het volgende:
blijkt dat m'n oma vandaag geopereerd is....had niemand wat van verteld..
Vooral die van mij, sorry.quote:Op maandag 8 september 2008 17:52 schreef Isabeau het volgende:
En ik vrees dat mijn rechtermiddelvinger zo blijftLelijk met een rare bobbel aan de top.
Paarden zijn stom.
Steerquote:Op maandag 8 september 2008 18:00 schreef Stereotomy het volgende:
Jeuh Nynke, sterkte
Ja Lein, beter dan jij middelvingert.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |