Poezen zijn geen dingenquote:Op maandag 8 september 2008 11:17 schreef Vork het volgende:
Goed punt.
Helaas hebben sommige mensen hier het niet zo op die dingen.
dakkapellenquote:
Ik ook, maar dat gaat qua gebit voorlopig even niet lukken.quote:Ik wil drop, geen chocola mag dat
Nog 1 plek te vullen dus?quote:Op maandag 8 september 2008 12:01 schreef Vork het volgende:
Zo, na het relatiedebakel tussen twee bandleden die beiden niet meer verder wilde met de band, wilde ik een van beide nog proberen om te lullen om toch te blijven. Dat is nu nietmeer nodig, dat heeft ze zelf al gedaan. Oftwel, de zo goed als uitelkaar gevallen band is weer bijna compleet.
Ik zoek nog techneuten voor CRM implementaties die kunnen programmeren in een .net omgeving.quote:Op maandag 8 september 2008 12:37 schreef Anthraxx het volgende:
Wat zoek je nog voor persoon Vork?.
Monsterboard?quote:Op maandag 8 september 2008 12:43 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Ik zoek nog techneuten voor CRM implementaties die kunnen programmeren in een .net omgeving.
Alleen waar vind ik die?!
Probeer het eens bij net afgestudeerde Technisch Informatici (HBO). Die willen nog wel eens .NET proggen. Ik blijf er ver van weg trouwens. Ik durf dat spul nog niet eens met een stok aan te raken. Laat staan te gebruikenquote:Op maandag 8 september 2008 12:43 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Ik zoek nog techneuten voor CRM implementaties die kunnen programmeren in een .net omgeving.
Alleen waar vind ik die?!
Op Fok in DIG vragen? Je hebt een uniek netwerk om je heenquote:Op maandag 8 september 2008 12:54 schreef Liejannuh het volgende:
Die zoek ik ook Annie, maar waar vind ik die?
Monsterboard ga ik ook al doorspitten.Maar daar zoeken volgens mij alle werkgevers van Nederland.
Ik heb besloten eerst maar wat anders te gaan doen en die paper later vandaag te lezen...quote:
Ik zoek een tof persoon, of twee. Hier uit de omgeving. Bier drinkend en in 't bezit van enig muzikaal gevoel, dat die persoon kan uiten middels een instrument dat geen accordeon is.quote:Op maandag 8 september 2008 12:37 schreef Anthraxx het volgende:
Wat zoek je nog voor persoon Vork?.
Is er nog een plekkie vrij?quote:Op maandag 8 september 2008 14:21 schreef AKnynke het volgende:
Jullie raden nooit wie er naast me zat in College vandaag: de kroonprinses van Zweden! Ze volgde nu alleen maar een college, maar gaat in de lente wat meer vakken bij ons volgen. Wel een bijzondere ervaring, moet ik zeggen.
[ afbeelding ]
Woeha! Victoria!quote:Op maandag 8 september 2008 14:21 schreef AKnynke het volgende:
Jullie raden nooit wie er naast me zat in College vandaag: de kroonprinses van Zweden! Ze volgde nu alleen maar een college, maar gaat in de lente wat meer vakken bij ons volgen. Wel een bijzondere ervaring, moet ik zeggen.
[ afbeelding ]
geen idee! Ze zag er erg plain uit, jeans en een blauw t-shirtje. En een knip in d'r haar. Plus, ze schreef met een simpele vier-kleuren pen, en niet met een hele dure parkervulpen, zoals ik verwachte.quote:
ik dus ook niet. Maar de professor stelde haar voor, en ze kwam met 3 man gemaal..quote:Op maandag 8 september 2008 14:36 schreef Vork het volgende:
Ik zou zo iemand niet eens herkennen dan denk ik.
Hoe ben je met haar in gesprek gekomen? En gaan jullie ook nog wat drinken na de college's?quote:Op maandag 8 september 2008 14:21 schreef AKnynke het volgende:
[ afbeelding ]
...maar dat had je toch afgesproken zolang je daar nog niet woont? Wat was de goed gefundeerde reden?quote:Op maandag 8 september 2008 14:07 schreef Liejannuh het volgende:
Ik mag niet meer om half 11 beginnen.
Hmmmm.... dat maakt mijn baan minder tof. Spontaan.
niet. Ik heb me voorgesteld, maar toen begon de lecture. En in de pauze werd ze gelijk weg-geescoteerd, en hetzelfde voor het eind van het college.quote:Op maandag 8 september 2008 14:39 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Hoe ben je met haar in gesprek gekomen? En gaan jullie ook nog wat drinken na de college's?.
Hmpf, dat lijkt me het verschrikkelijkst van haar status, dat er altijd mensen meekomen waar je ook heen gaatquote:Op maandag 8 september 2008 14:38 schreef AKnynke het volgende:
ik dus ook niet. Maar de professor stelde haar voor, en ze kwam met 3 man gemaal..
quote:Op maandag 8 september 2008 14:40 schreef Isabeau het volgende:
Maar wel tof en leuk dat ze lekker normaal is
Jammer, bijna normaalquote:Op maandag 8 september 2008 14:40 schreef AKnynke het volgende:
En in de pauze werd ze gelijk weg-geescoteerd, en hetzelfde voor het eind van het college.
Lijkt me best vervelend, prinses zijn.
Ja, die bodyguards maken het toch nèt niet normaalquote:
Nee, het waren geen bodygards. Een hofdame, denk ik...en 2 mannen die ook gewoon aantekeningen zaten te maken tijdnes het college. En die waren ook niet zo groot en sterk...quote:Op maandag 8 september 2008 14:43 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, die bodyguards maken het toch nèt niet normaalIk zou niet uitgewoond willen worden met 3 man publiek
In een groep van 30 man gaat dat heeel moeilijk!quote:Op maandag 8 september 2008 14:48 schreef Vork het volgende:
Die halve zaal zit dus gewoon vol met personeel vermomd als studenten.
Waren die niet al lang begonnen?quote:Op maandag 8 september 2008 14:47 schreef AKnynke het volgende:
Vanavond ging ze naar de opening van de paralympics in Beijing.
quote:Van 6 tot en met 17 september vinden in Peking de Paralympische Spelen plaats
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |