Die opmerkingen van jullie slaan als een lul op een wasbord en jullie vinden jezelf zo geweldig. En stoer natuurlijk, want jullie eten 's ochtends braaf je broodje op.quote:Op maandag 8 september 2008 16:37 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Joh, iemand die als beroep stratemaker heeft een ander een opperkneus noemt, daar ga je toch niet eens meer op in?
Het was niet hatelijk bedoelt. Meer lollig maar dat lukte niet.quote:Op maandag 8 september 2008 16:44 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ze het tegen mij hoor![]()
quote:Op maandag 8 september 2008 16:44 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Wat een kankerhullie ben jij zeg.quote:Op maandag 8 september 2008 16:50 schreef cheqy het volgende:
[..]
Die opmerkingen van jullie slaan als een lul op een wasbord en jullie vinden jezelf zo geweldig. En stoer natuurlijk, want jullie eten 's ochtends braaf je broodje op.![]()
Nou grote jongens hoor, mammie zal trots op jullie zijn.![]()
En dan nog denigrerend proberen te doen over mijn vak, je weet niet eens waar je over lult, maar daar heb je wel vaker last van heb ik al bekeken. Als je je als kerel zo moet gedragen als dat jij doet en zulk soort onzin uitkraamt noem me dan maar een watje.
Ik lach me rot hier om al die misplaatste wijsheid.![]()
Na jah, zo lang jullie maar gelukkig zijn he.![]()
Ik ga even verder met lachen, semi bijdehandtje.
Ok dat is dan opgelost.quote:Op maandag 8 september 2008 16:44 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
dat dusquote:Op maandag 8 september 2008 17:02 schreef Noorsbloed het volgende:
Ontbijten met drink ontbijt..![]()
Slappe kleffe pap is het.
Gewoon 2 bruine boterhammen met vlees !
Kaas mag ook !
kopje koffie erbij !
KLAAR.
Stelletje homo's zonder haar op de borst
Ik mag tegenwoordig niemand meer een homo noemen?quote:
Mensen die om 9 uur al gaan klagen dat ze zo'n honger hebben, en die 's ochtends niet eens een paar boterhammen naar binnen krijgen.quote:Op maandag 8 september 2008 17:35 schreef Kopbal het volgende:
Een hoop falers hier zie ik alweer.
Echte mannen staan op met een Van Nelle zware, drinken een bak koffie en een halve pak melk om vervolgens op de bouw te werken en om een uurtje of 10 hun bammetjes naar binnen te werken.
Mensen die per se iets moeten eten 's ochtends omdat ze zich anders slap voelenwankers
Lekker leven heb je dan.quote:Op maandag 8 september 2008 10:20 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Echte mannen teren de hele dag op whiskey en zware shag. Al bomen omzagend in hun ongewassen kloffie en een baard van anderhalf jaar.
goed lijf, dus een goed levenquote:
Och meid toch.. Zet jij nu vast je vloeibare ontbijtje maar klaar voor morgenvroegquote:
i could not agree morequote:Op maandag 8 september 2008 19:35 schreef dubidub het volgende:Vers brood
met
vlees
en jonge kaas
![]()
![]()
Nu al weer zin in morgenochtend.
Het blijft een rare DJ....quote:Op dinsdag 9 september 2008 10:22 schreef Adelante het volgende:
tot aan de hagelslag kan ik met je mee, maar die banaan met mayo
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |