Werk jij 's nachts?quote:Op maandag 8 september 2008 14:50 schreef DuvelDuvel het volgende:
Ontbijtgewoon om 14:00 je bed uit en chil tosti's bakken.
Engels ontbijt.quote:Op maandag 8 september 2008 14:55 schreef Oldbie het volgende:
Twee geroosterde boterhammen, twee gebakken eieren, gebakken spek, een aantal worstjes, wat witte bonen in tomatensaus en een paar plakken bloedworst
[ afbeelding ]
Die lucht alleen al.quote:
Vette kleffe hapquote:
Engels ontbijtquote:Op maandag 8 september 2008 14:55 schreef Oldbie het volgende:
Twee geroosterde boterhammen, twee gebakken eieren, gebakken spek, een aantal worstjes, wat witte bonen in tomatensaus en een paar plakken bloedworst
[ afbeelding ]
Eerst zwemmen en dan met veel honger aan het worstebrood.quote:Op maandag 8 september 2008 15:39 schreef Agiath het volgende:
Ik eet altijd brood bij ontbijt. Zoals het hoort.
What he said.quote:Op maandag 8 september 2008 15:53 schreef Beauregard het volgende:
Mannen die 's ochtends geen brood wegkrijgen horen in de categorie van zittende plassers thuis. Tering, wat ben je dan een fag.
Deze held hier eet elke ochtend 4 boterhammen met pindakaas en tankt 0,5l melk weg alvorens de deur uit te gaan. Dan heb je tenminste een goeie bodem en begin je niet als een halfslappe zak hooi aan je dag.
En het niet-wegkrijgen is ook gelul overigens. Het is een kwestie van wennen, mietjes.
Ah, dar hebben we de opperkneus ook.quote:Op maandag 8 september 2008 15:55 schreef de_boswachter het volgende:
Eens met Beauregard. Die mensen die zeiken dat ze een boterham niet wegkrijgen omdat het morgen isEcht waar, wat een gays.
Lemminggedrag is het. -> De ruige jongen met trendy kapsel en GSUS kleren zegt dat hij geen boterham weg krijgt, dan moeten wij dat ook vinden !
Drink je een pakje Frusti. Misschien dat dat helptquote:Op maandag 8 september 2008 16:00 schreef cheqy het volgende:
[..]
Ah, dar hebben we de opperkneus ook.
Precies. Je bent gewoon een fuckin` moron als je niet eens fatsoenlijk brood weg kan krijgen. Dan kan je net zo goed stumpert op je voorhoofd zetten. Je weet gewoon dat je dan een EPIC FAIL bent, je wil het alleen nog niet toegeven.quote:Op maandag 8 september 2008 15:53 schreef Beauregard het volgende:
Mannen die 's ochtends geen brood wegkrijgen horen in de categorie van zittende plassers thuis. Tering, wat ben je dan een fag.
Deze held hier eet elke ochtend 4 boterhammen met pindakaas en tankt 0,5l melk weg alvorens de deur uit te gaan. Dan heb je tenminste een goeie bodem en begin je niet als een halfslappe zak hooi aan je dag.
En het niet-wegkrijgen is ook gelul overigens. Het is een kwestie van wennen, mietjes.
Opperkneus, zegt ze.quote:Op maandag 8 september 2008 16:00 schreef cheqy het volgende:
[..]
Zegt degene die niet eens fatsoenlijk een boterham door zijn strot heen kan krijgen s`ochtends vroeg.quote:Op maandag 8 september 2008 16:00 schreef cheqy het volgende:
[..]
Joh, iemand die als beroep stratemaker heeft een ander een opperkneus noemt, daar ga je toch niet eens meer op in?quote:Op maandag 8 september 2008 16:33 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Opperkneus, zegt ze.
Ga je drinkontbijt consumeren, trut.
Daar spreekt iemand met verstand van zaken.quote:Op maandag 8 september 2008 16:03 schreef Vork het volgende:
Dan is het ook helemaal niet gek dat al die lui zichzelf uiteindelijk meer een 'nachtmens' vinden. Als je pas 's middags op gang komt, omdat er dan voldoende energie in je lijf zit om een beetje fatsoenlijk vooruit te kunnen komen, dan is het helemaal niet gek dat je ritme zich daarop aanpast.
Het verschil tussen niet en goed ontbijten, betreft je fit en alert voelen om 's ochtends aan het werk te gaan of wat je ook moet doen 's ochtends, vind ik dermate groot dat ik mijn dag begin met eten en drinken.
Volgens mij heeft ze het tegen mij hoorquote:Op maandag 8 september 2008 16:37 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Joh, iemand die als beroep stratemaker heeft een ander een opperkneus noemt, daar ga je toch niet eens meer op in?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |