quote:Op maandag 8 september 2008 09:31 schreef Lyzio het volgende:
Brood krijg je inderdaad niet af 's morgens. Droge troep. Vooral met pindakaas erop onmogelijk binnen te krijgen of laat staan te houden. Drinkontbijt ftw!
Wie maakt de lemming?quote:Op maandag 8 september 2008 09:38 schreef Antal het volgende:
Pindakaas !! hmm.. vooral in openbare ruimtes zoals de trein bijvoorbeeld..
Dat klinkt als oud brood. Bak wentelteefjes!quote:Op maandag 8 september 2008 09:27 schreef Knekwurst het volgende:
... "die droge teringzooi" ... "brood" ... "droog."
quote:Op maandag 8 september 2008 09:45 schreef schatje het volgende:
Corned beef op brood doen. Vervolgens een dikke laag Nutella erover. Weg spoelen met Yogi Drink.
Dat en een grote mok sterke koffie. Zwart uiteraard.quote:Op maandag 8 september 2008 10:14 schreef Scorpie het volgende:
Echte mannen ontbijten nog met bruin brood met een dikke plak kaas erop.
Echte mannen teren de hele dag op whiskey en zware shag. Al bomen omzagend in hun ongewassen kloffie en een baard van anderhalf jaar.quote:Op maandag 8 september 2008 10:14 schreef Scorpie het volgende:
Mietjes zitten aan de drinkontbijt en weet ik et wat allemaal.
Wat hij zegt.quote:Op maandag 8 september 2008 10:15 schreef Vork het volgende:
[..]
Dat en een grote mok sterke koffie. Zwart uiteraard.
Kom op man, ik sta symbool vvor het man zijn.quote:Op maandag 8 september 2008 10:14 schreef Scorpie het volgende:
Blijkbaar niet he.quote:Op maandag 8 september 2008 10:26 schreef cheqy het volgende:
[..]
Kom op man, ik sta symbool vvor het man zijn.
Als je het 's ochtends niet weg krijgt zoals ik dan houdt het op.quote:Op maandag 8 september 2008 10:51 schreef controlaltdelete het volgende:
snap niet wat er mis met een lekkere bruine volkoren boterham met goed beleg. Glas melk of karnemelk erbij is een goed begin van de dag. Lijkt mij beter dan een drinkontbijtje en stuk gezonder ook nog!
Amen!quote:Op maandag 8 september 2008 10:14 schreef Scorpie het volgende:
quote:Op maandag 8 september 2008 10:14 schreef Scorpie het volgende:
Ze zijn verwend.quote:Op maandag 8 september 2008 12:05 schreef Vork het volgende:
Vroeger begon iedereen de dag gewoon met een flinke stap rijkbelegde boterhammen, een goed glas melk en echte koffie. Tegenwoordig krijgen hele volksstammen geen hap meer door hun keel voor 12 uur 's ochtends. Wat is er mis gegaan?.
Vroeger gingen de mannen met speren op jacht voor vlees, tegenwoordig warmen we eten op in de magnetron. Tijden veranderen.quote:Op maandag 8 september 2008 12:05 schreef Vork het volgende:
Vroeger begon iedereen de dag gewoon met een flinke stap rijkbelegde boterhammen, een goed glas melk en echte koffie. Tegenwoordig krijgen hele volksstammen geen hap meer door hun keel voor 12 uur 's ochtends. Wat is er mis gegaan?.
quote:Op maandag 8 september 2008 12:43 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Vroeger gingen de mannen met speren op jacht voor vlees, tegenwoordig warmen we eten op in de magnetron. Tijden veranderen.
Kan dat wel als rasvegetariër die kaas?quote:Op maandag 8 september 2008 10:15 schreef Vork het volgende:
[..]
Dat en een grote mok sterke koffie. Zwart uiteraard.
Vegetarische kaas!quote:Op maandag 8 september 2008 12:47 schreef kraakvandaal het volgende:
Kan dat wel als rasvegetariër die kaas?
En maar lopen te zeiken als ze dik worden. Komt omdat ze niet GEZOND eten. Maar ja, leg dat de doorsnee kantoorlul met drinkontbijt in zijn koffertje maar eens uit. Lukt je niet, want die hersenen zijn helemaal verschrompeld omdat ze te weinig vreten.quote:Op maandag 8 september 2008 12:05 schreef Vork het volgende:
Vegetarisme != veganismequote:Op maandag 8 september 2008 12:51 schreef kraakvandaal het volgende:
Jamaar daar zitten dan weer dierlijke vetten in.
We beginnen steeds meer op Chinezen te lijken, met veel mensen op klein stukkie grond.quote:Op maandag 8 september 2008 12:50 schreef Scorpie het volgende:
[..]
En maar lopen te zeiken als ze dik worden. Komt omdat ze niet GEZOND eten. Maar ja, leg dat de doorsnee kantoorlul met drinkontbijt in zijn koffertje maar eens uit. Lukt je niet, want die hersenen zijn helemaal verschrompeld omdat ze te weinig vreten.
Waarom denken sommige simpelen toch dat iedereen op kantoor zit? Bestaat jullie bekrompen belevingswereldje alleen maar kantoorwerkzaamheden?quote:Op maandag 8 september 2008 12:50 schreef Scorpie het volgende:
[..]
En maar lopen te zeiken als ze dik worden. Komt omdat ze niet GEZOND eten. Maar ja, leg dat de doorsnee kantoorlul met drinkontbijt in zijn koffertje maar eens uit. Lukt je niet, want die hersenen zijn helemaal verschrompeld omdat ze te weinig vreten.
'Doorsnee kantoorlul' op FOK! is wel altijd een veilige aannamequote:Op maandag 8 september 2008 13:12 schreef cheqy het volgende:
[..]
Waarom denken sommige simpelen toch dat iedereen op kantoor zit? Bestaat jullie bekrompen belevingswereldje alleen maar kantoorwerkzaamheden?
En alsof de mensen die drinkontbijt drinken alleen maar daar op leven.![]()
Ik heb nieuws voor je, om 9 uur tijdens mijn eerste schaft neem ik genoeg voedingsstoffen tot me en om half één weer en jaaaa 's avonds weer. Sta je van te kijken he?
Als mensen alleen nog maar zulk eten wegkrijgen, dan is het wel een beetje sneu.quote:Op maandag 8 september 2008 13:12 schreef cheqy het volgende:
En alsof de mensen die drinkontbijt drinken alleen maar daar op leven.![]()
hmmm, turn-around bitchesquote:Op maandag 8 september 2008 09:53 schreef Vork het volgende:
[..]
Dat klinkt als oud brood. Bak wentelteefjes!
quote:Op maandag 8 september 2008 12:54 schreef Nikmans het volgende:
Vegetarische kaas wordt zeker van melkpoeder gemaakt
Ik hou niet van mensen die altijd op safe spelen.quote:Op maandag 8 september 2008 13:27 schreef Nikmans het volgende:
[..]
'Doorsnee kantoorlul' op FOK! is wel altijd een veilige aanname
Werk jij 's nachts?quote:Op maandag 8 september 2008 14:50 schreef DuvelDuvel het volgende:
Ontbijtgewoon om 14:00 je bed uit en chil tosti's bakken.
Engels ontbijt.quote:Op maandag 8 september 2008 14:55 schreef Oldbie het volgende:
Twee geroosterde boterhammen, twee gebakken eieren, gebakken spek, een aantal worstjes, wat witte bonen in tomatensaus en een paar plakken bloedworst
[ afbeelding ]
Die lucht alleen al.quote:
Vette kleffe hapquote:
Engels ontbijtquote:Op maandag 8 september 2008 14:55 schreef Oldbie het volgende:
Twee geroosterde boterhammen, twee gebakken eieren, gebakken spek, een aantal worstjes, wat witte bonen in tomatensaus en een paar plakken bloedworst
[ afbeelding ]
Eerst zwemmen en dan met veel honger aan het worstebrood.quote:Op maandag 8 september 2008 15:39 schreef Agiath het volgende:
Ik eet altijd brood bij ontbijt. Zoals het hoort.
What he said.quote:Op maandag 8 september 2008 15:53 schreef Beauregard het volgende:
Mannen die 's ochtends geen brood wegkrijgen horen in de categorie van zittende plassers thuis. Tering, wat ben je dan een fag.
Deze held hier eet elke ochtend 4 boterhammen met pindakaas en tankt 0,5l melk weg alvorens de deur uit te gaan. Dan heb je tenminste een goeie bodem en begin je niet als een halfslappe zak hooi aan je dag.
En het niet-wegkrijgen is ook gelul overigens. Het is een kwestie van wennen, mietjes.
Ah, dar hebben we de opperkneus ook.quote:Op maandag 8 september 2008 15:55 schreef de_boswachter het volgende:
Eens met Beauregard. Die mensen die zeiken dat ze een boterham niet wegkrijgen omdat het morgen isEcht waar, wat een gays.
Lemminggedrag is het. -> De ruige jongen met trendy kapsel en GSUS kleren zegt dat hij geen boterham weg krijgt, dan moeten wij dat ook vinden !
Drink je een pakje Frusti. Misschien dat dat helptquote:Op maandag 8 september 2008 16:00 schreef cheqy het volgende:
[..]
Ah, dar hebben we de opperkneus ook.
Precies. Je bent gewoon een fuckin` moron als je niet eens fatsoenlijk brood weg kan krijgen. Dan kan je net zo goed stumpert op je voorhoofd zetten. Je weet gewoon dat je dan een EPIC FAIL bent, je wil het alleen nog niet toegeven.quote:Op maandag 8 september 2008 15:53 schreef Beauregard het volgende:
Mannen die 's ochtends geen brood wegkrijgen horen in de categorie van zittende plassers thuis. Tering, wat ben je dan een fag.
Deze held hier eet elke ochtend 4 boterhammen met pindakaas en tankt 0,5l melk weg alvorens de deur uit te gaan. Dan heb je tenminste een goeie bodem en begin je niet als een halfslappe zak hooi aan je dag.
En het niet-wegkrijgen is ook gelul overigens. Het is een kwestie van wennen, mietjes.
Opperkneus, zegt ze.quote:Op maandag 8 september 2008 16:00 schreef cheqy het volgende:
[..]
Zegt degene die niet eens fatsoenlijk een boterham door zijn strot heen kan krijgen s`ochtends vroeg.quote:Op maandag 8 september 2008 16:00 schreef cheqy het volgende:
[..]
Joh, iemand die als beroep stratemaker heeft een ander een opperkneus noemt, daar ga je toch niet eens meer op in?quote:Op maandag 8 september 2008 16:33 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Opperkneus, zegt ze.
Ga je drinkontbijt consumeren, trut.
Daar spreekt iemand met verstand van zaken.quote:Op maandag 8 september 2008 16:03 schreef Vork het volgende:
Dan is het ook helemaal niet gek dat al die lui zichzelf uiteindelijk meer een 'nachtmens' vinden. Als je pas 's middags op gang komt, omdat er dan voldoende energie in je lijf zit om een beetje fatsoenlijk vooruit te kunnen komen, dan is het helemaal niet gek dat je ritme zich daarop aanpast.
Het verschil tussen niet en goed ontbijten, betreft je fit en alert voelen om 's ochtends aan het werk te gaan of wat je ook moet doen 's ochtends, vind ik dermate groot dat ik mijn dag begin met eten en drinken.
Volgens mij heeft ze het tegen mij hoorquote:Op maandag 8 september 2008 16:37 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Joh, iemand die als beroep stratemaker heeft een ander een opperkneus noemt, daar ga je toch niet eens meer op in?
Die opmerkingen van jullie slaan als een lul op een wasbord en jullie vinden jezelf zo geweldig. En stoer natuurlijk, want jullie eten 's ochtends braaf je broodje op.quote:Op maandag 8 september 2008 16:37 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Joh, iemand die als beroep stratemaker heeft een ander een opperkneus noemt, daar ga je toch niet eens meer op in?
Het was niet hatelijk bedoelt. Meer lollig maar dat lukte niet.quote:Op maandag 8 september 2008 16:44 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ze het tegen mij hoor![]()
quote:Op maandag 8 september 2008 16:44 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Wat een kankerhullie ben jij zeg.quote:Op maandag 8 september 2008 16:50 schreef cheqy het volgende:
[..]
Die opmerkingen van jullie slaan als een lul op een wasbord en jullie vinden jezelf zo geweldig. En stoer natuurlijk, want jullie eten 's ochtends braaf je broodje op.![]()
Nou grote jongens hoor, mammie zal trots op jullie zijn.![]()
En dan nog denigrerend proberen te doen over mijn vak, je weet niet eens waar je over lult, maar daar heb je wel vaker last van heb ik al bekeken. Als je je als kerel zo moet gedragen als dat jij doet en zulk soort onzin uitkraamt noem me dan maar een watje.
Ik lach me rot hier om al die misplaatste wijsheid.![]()
Na jah, zo lang jullie maar gelukkig zijn he.![]()
Ik ga even verder met lachen, semi bijdehandtje.
Ok dat is dan opgelost.quote:Op maandag 8 september 2008 16:44 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
dat dusquote:Op maandag 8 september 2008 17:02 schreef Noorsbloed het volgende:
Ontbijten met drink ontbijt..![]()
Slappe kleffe pap is het.
Gewoon 2 bruine boterhammen met vlees !
Kaas mag ook !
kopje koffie erbij !
KLAAR.
Stelletje homo's zonder haar op de borst
Ik mag tegenwoordig niemand meer een homo noemen?quote:
Mensen die om 9 uur al gaan klagen dat ze zo'n honger hebben, en die 's ochtends niet eens een paar boterhammen naar binnen krijgen.quote:Op maandag 8 september 2008 17:35 schreef Kopbal het volgende:
Een hoop falers hier zie ik alweer.
Echte mannen staan op met een Van Nelle zware, drinken een bak koffie en een halve pak melk om vervolgens op de bouw te werken en om een uurtje of 10 hun bammetjes naar binnen te werken.
Mensen die per se iets moeten eten 's ochtends omdat ze zich anders slap voelenwankers
Lekker leven heb je dan.quote:Op maandag 8 september 2008 10:20 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Echte mannen teren de hele dag op whiskey en zware shag. Al bomen omzagend in hun ongewassen kloffie en een baard van anderhalf jaar.
goed lijf, dus een goed levenquote:
Och meid toch.. Zet jij nu vast je vloeibare ontbijtje maar klaar voor morgenvroegquote:
i could not agree morequote:Op maandag 8 september 2008 19:35 schreef dubidub het volgende:Vers brood
met
vlees
en jonge kaas
![]()
![]()
Nu al weer zin in morgenochtend.
Het blijft een rare DJ....quote:Op dinsdag 9 september 2008 10:22 schreef Adelante het volgende:
tot aan de hagelslag kan ik met je mee, maar die banaan met mayo
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |