http://en.wikipedia.org/wiki/Bystander_effectquote:Op maandag 8 september 2008 13:07 schreef RealZeus het volgende:
Wat ik het meest schokkend vind is dat geen hond een poot uitsteekt. Er staan daar een aantal kerels die ook even samen die gozer even van die meid af konden halen.
Ja inddquote:Op maandag 8 september 2008 18:38 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
als je niet strak van de coke of drank staat lijkt het me vrij lastig om dit soort vechtpartijen zonder k.o te eindigen.
Teveelquote:Op maandag 8 september 2008 18:37 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Na hoeveel jaar ben je bij hem weggegaan ?
nee zo gauw ga je niet knock outquote:Op maandag 8 september 2008 18:44 schreef Rondje het volgende:
[..]
Teveel
Maar zo gauw ga je niet knock out.
ALs ik knock out was gegaan, was ie misschien wel eerder opgehouden met slaan![]()
Op een gegeven moment weet je het wel en dan bescherm je je zo goed mogelijk.
Ik werd niet meer in mijn gezicht geslagen omdat ik op mijn knieën ging zitten met mijn armen om mijn hoofd.
Armen en rug helemaal blauw, dat wel, maar mijn gezicht was iig niet gehavend, dus kon ik gewoon gaan werken... Eigenlijk heel triest.
Als ik wel iets aan mijn gezicht had, verzon ik kutsmoesjes...
Gestruikeld over de hond en met mijn hoofd tegen de deurklink gekomen ofzo... Zo vergezocht, dat verzin je niet...
Ik heb meer dan eens zwart gezien voor mijn ogen, maar echt knockout ben ik nooit geweest.
Je kan kennelijk meer hebben dan je denkt.
Aangezien er van een sterretje een rondje wordt gemaakt is het idd een poepsnoepert.quote:Op maandag 8 september 2008 18:53 schreef Vodkadruppel het volgende:
Euh rondje, geslacht man?
Homostelletje?
Ja, was een feest van herkenning...quote:Op maandag 8 september 2008 18:46 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
nee zo gauw ga je niet knock outmaar je hebt het filmpje gezien?
als je hetzelfde pakslaag kreeg van je ex als deze vrouw, dan hulde voor je niet k.o gaan... ik waarschijnlijk wel, vandaar mijn verbazing.quote:Op maandag 8 september 2008 18:56 schreef Rondje het volgende:
[..]
Ja, was een feest van herkenning...
Ben vaak zat zo tegen mijn hoofd geslagen.
Ook zo uit het niets.
Maar vind het niet erg als je me niet gelooft hoor
Hij maakte het daarna altijd weer goed ?quote:Op maandag 8 september 2008 18:44 schreef Rondje het volgende:
[..]
Teveel
Maar zo gauw ga je niet knock out.
ALs ik knock out was gegaan, was ie misschien wel eerder opgehouden met slaan![]()
Op een gegeven moment weet je het wel en dan bescherm je je zo goed mogelijk.
Ik werd niet meer in mijn gezicht geslagen omdat ik op mijn knieën ging zitten met mijn armen om mijn hoofd.
Armen en rug helemaal blauw, dat wel, maar mijn gezicht was iig niet gehavend, dus kon ik gewoon gaan werken... Eigenlijk heel triest.
Als ik wel iets aan mijn gezicht had, verzon ik kutsmoesjes...
Gestruikeld over de hond en met mijn hoofd tegen de deurklink gekomen ofzo... Zo vergezocht, dat verzin je niet...
Ik heb meer dan eens zwart gezien voor mijn ogen, maar echt knockout ben ik nooit geweest.
Je kan kennelijk meer hebben dan je denkt.
hij zou wel goed kunnen neuken volgens vivastandaarden...quote:Op maandag 8 september 2008 19:02 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Hij maakte het daarna altijd weer goed ?Ik snap niet dat vrouwen na jaren elke dag klappen nog steeds bij hun man blijven Wat was jou rede ?
En nu helemaal geen contact meer mee ?quote:Op maandag 8 september 2008 19:16 schreef Rondje het volgende:
Ik dacht dat ik van hem hield, heb ik ook lang gedaan.
Mensen om me heen snapten het niet, wisten ook niet dat het zo erg was.
Tis voor anderen een heel leuke man, gul, aardig, kan met iedereen goed praten, valt goed in de smaak bij de dames...
En hij wilde mij...
Er was ook niemand in mijn omgeving die zei: kijk, dit is echt niet normaal, je moet weg bij die vent...
Iedereen dacht dat het wel goed zou komen, of dat het niet zo erg was als ik zei, weet ik veel...
Misschien dachten ze wel dat het aan mij lag, omdat ie verder altijd zo aardig is.
(twas niet elke dag trouwens, de laatste jaren nog eens in het half jaar ongeveer, daarvoor wel elke week ofzo)
Zal wel moeten, we hebben kinderenquote:Op maandag 8 september 2008 19:24 schreef skippy22 het volgende:
[..]
En nu helemaal geen contact meer mee ?
Krijg je nog klappen dan ?quote:Op maandag 8 september 2008 19:29 schreef Rondje het volgende:
[..]
Zal wel moeten, we hebben kinderen
IDD!!!!quote:Op maandag 8 september 2008 19:21 schreef john88 het volgende:
Dit is KLB, geen R&P mensen. BIER EN TIETEN!
quote:
quote:Op maandag 8 september 2008 19:45 schreef Stoeprand het volgende:
Iedereen staat er omheen alsof ze kijken of ie het wel goed doet![]()
En niemand belt de politie ookal gaat ie na een korte pauze nog even door.
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |