Jamba en variantenquote:Op zondag 7 september 2008 22:36 schreef RickoKun het volgende:
De reclamemakers van deze reclame + de reclamemakers van Jamba mogen van mij een ziekte van apocalyptische proporties krijgen.
Te verwachten natuurlijkquote:Op zondag 7 september 2008 22:42 schreef Toempf het volgende:
Ik heb het is een keer gedaan met mijn eigen auto, je krijgt gewoon de informatie die ook op de site van het RDW te vinden is.
Dommer zijn die mensen die erin trappen en gaan betalen voor die info terwijl je die info gewoon op internet kan vinden. Net als jamba zooi. 90% is gewoon van het internet geript en kan je makkelijk zelf op je mobiel zetten. Niet dat ik zit te wachten op Bolly Wolly, maar het gaat om het ideen.quote:Op zondag 7 september 2008 22:40 schreef Diemietuhriej het volgende:
Waarom zou het niet werken?Die informatie is vrij opvraagbaar hoor, slim idee van die bedenkers, makkelijk geld binnenhalen..
Zij spelen alleen maar in op de behoefte van de klant. Ik heb liever dat de mensen die het in hun hoofd halen om te SMS'en dat wat jij wenst, krijgen.quote:Op zondag 7 september 2008 22:36 schreef RickoKun het volgende:
De reclamemakers van deze reclame + de reclamemakers van Jamba mogen van mij een ziekte van apocalyptische proporties krijgen.
zomg ze weten nu je kenteken!quote:Op zondag 7 september 2008 22:42 schreef Toempf het volgende:
Ik heb het is een keer gedaan met mijn eigen auto, je krijgt gewoon de informatie die ook op de site van het RDW te vinden is.
Alleen jammer dat je niet meer kunt zien hoe groot het motorvermogen van het voertuig is.quote:
quote:Op zondag 7 september 2008 22:42 schreef Toempf het volgende:
omg n00bquote:Op zondag 7 september 2008 23:13 schreef kabelhaspel het volgende:
schrijf kenteken op
vul het in op www.h-base.nl et voila, zie bovenaan in een kleine regel alle motorisch info
daarna naar autoweek.nl/carbase en je hebt alle info gratisj
Ja die SMS reclames zijn ook bestemd voor tokkiesquote:Op zondag 7 september 2008 23:38 schreef Maikuuul het volgende:
Dat hoerige wijf in die gare blauwe VW cabriotering wat een figuur
"Is dit een dure cabrio ? ?"
"Ja BES WEL!!! tochh ??"
Teringte erg
Overtreffende trap van epischequote:Op zondag 7 september 2008 22:36 schreef RickoKun het volgende:
En ook iedere idioot die naar die sukkels gaat SMS enquote:Op zondag 7 september 2008 22:36 schreef RickoKun het volgende:
Die info staat er allemaal nog steeds op hoor, ze hebben alle voertuig-info alleen in tabbladen ondergeschikt. Vermogen etc. staat onder 'Eigenschappen'quote:Op zondag 7 september 2008 23:16 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Alleen jammer dat je niet meer kunt zien hoe groot het motorvermogen van het voertuig is.
Ik gebruikte namelijk RDW om het motorvermogen van bussen te achterhalen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |