Niets illegaalquote:Op zondag 7 september 2008 21:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
Scan maar, of pak een microvezeldoekje, want je cd is of smerig (kan ook een vetvlek zijn) of je hebt zo'n lelijk illegaal ding
quote:Kan de offline informatie van de landinstelling niet instellen.
Foutcode: 0x80FF0000.
drukdrukdrukquote:Op zondag 7 september 2008 21:21 schreef DaMart het volgende:
[..]
Is dat een nieuwe poster in de KSC?
Wat is dit voor bullshitquote:Op zondag 7 september 2008 21:26 schreef Pheno het volgende:
Zo, twee linkjes om je op weg te helpen, mocht je dat nog niet geprobeerd hebben
Nee, vooral het partitie wegsmijten verhaal is wel handig om te proberenquote:Op zondag 7 september 2008 21:30 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
[..]
Wat is dit voor bullshit. Installatie moet ik beginnen voor middernacht. Als er twee dagen tussen installatie zit dan schiet de foutmelding over
?
Ik heb mijn harde schijf gewoon geformateerd. Zijn namelijk 2 partities, heb even een nieuwe aangemaakt, kijken of die nu wel werkt!!quote:Op zondag 7 september 2008 21:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, vooral het partitie wegsmijten verhaal is wel handig om te proberenBlijkbaar zit er nog een vista installatie op? Je zou ook die download kunnen proberen in het eerste linkje in dit topic. Schone installs ftw.
Nee ik was uit ellende maar even voor de TV gaan zittenquote:Op zondag 7 september 2008 21:41 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je hebt 18 minuten in het verkeerde forum zitten F5'en?.
Waar?quote:Op zondag 7 september 2008 21:46 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Heeeeeeeee een koffie topic
Links, achter die plantquote:
quote:Op zondag 7 september 2008 21:51 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Links, achter die plant
Hij was er binnen twee minuten na sluiten hoor... FOK! vertraagde de boel, anders was het binnen een minuut geweestquote:Op zondag 7 september 2008 21:41 schreef JortK het volgende:
[..]
Nee ik was uit ellende maar even voor de TV gaan zitten
ok, tot zoquote:Op zondag 7 september 2008 21:54 schreef DR34M3R het volgende:
@ Papier: Da's heul nie waar
Nu moet je voor straf koffie komen brengen.
niet verdwalen hè?quote:
Waar? Op de kermis?quote:
Ik sta er niet in !quote:Op zondag 7 september 2008 22:15 schreef MPG het volgende:
Top 10 Topic-openers
1 MPG - 113
2 OA - 112
3 eer-ik - 101
4 JortK - 68
5 DaMart - 64
6 vrolijke-frits - 63
7 Pheno - 61
8 Kuukske - 48
9 indahnesia.com - 42
10 juon_jacket1 - 41
Spaquote:
quote:
kermis? Hier niet hoor. NU niet iig.quote:
Klierquote:Op zondag 7 september 2008 22:23 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Spa
Hoe is je verkoudheid?
Te laatquote:Op zondag 7 september 2008 22:25 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
kermis? Hier niet hoor. NU niet iig.
je zou het naar je zin gehad hebben gister en vandaag in de feesttent echter
Volgend jaar weer dan. Eerste weekend van septemberquote:
Wát was gisterquote:Op zondag 7 september 2008 22:32 schreef Fha het volgende:
Gister was occultfest![]()
Ook zeer geslaagd feestje
Occultfestquote:
En dat isquote:
Heel vervelende slechte metal muziek en heel veel gezellige mensenquote:
Klinkt best OKquote:Op zondag 7 september 2008 22:41 schreef Fha het volgende:
[..]
Heel vervelende slechte metal muziek en heel veel gezellige mensen
Ook tof!quote:Op zondag 7 september 2008 22:41 schreef Fha het volgende:
[..]
Waar!quote:
Daar links, achter die plantquote:
Op de kast?quote:
quote:
Wat is daarquote:
quote:
US Open en zoquote:
Fleetwood Macquote:
Tofquote:
hee, een nieuwe PI idd... nog niet eens gezien..quote:Op maandag 8 september 2008 06:18 schreef OA het volgende:
Tof, een nieuwe PI.![]()
Jammer dat,
,
of
het niet is geworden...
Da's spannend.quote:Op maandag 8 september 2008 06:21 schreef indahnesia.com het volgende:
Zo, nog een paar uurtjes, en dan ga ik weer eens richting vliegveld.
Ik zie enkel dat de ruimte tussen de PI's te groot nog isquote:Op maandag 8 september 2008 06:18 schreef OA het volgende:
Tof, een nieuwe PI.![]()
Jammer dat,
,
of
het niet is geworden...
Weet ik veel, als ik naar een vliegveld rijd dan is 't al spannend voor mij, de lucht in dan draai ik door.quote:Op maandag 8 september 2008 06:37 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
de weg er naartoe is niet zo heel spannend hoor.
De ruime tussen de PI's is hier gewoon normaal. Er is echter nog wel een plaatsje over onderquote:Op maandag 8 september 2008 06:35 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ik zie enkel dat de ruimte tussen de PI's te groot nog is
Genoeg ruimte voor eenquote:Op maandag 8 september 2008 08:17 schreef OA het volgende:
[..]
De ruime tussen de PI's is hier gewoon normaal. Er is echter nog wel een plaatsje over onder [ afbeelding ]
Dat is een tautologisch pleonasme van de bovenste contaminatische plankquote:Op zondag 7 september 2008 22:41 schreef Fha het volgende:
[..]
Uitgewoond?quote:
Echt niet. Metal ftwquote:Op maandag 8 september 2008 08:27 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat is een tautologisch pleonasme van de bovenste contaminatische plank.
Hard gewerktquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
Whehequote:Op maandag 8 september 2008 08:27 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat is een tautologisch pleonasme van de bovenste contaminatische plank.
quote:Op maandag 8 september 2008 08:48 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Hard gewerktDat klinkt als een straf.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
Succes OA.quote:Op maandag 8 september 2008 08:54 schreef OA het volgende:
Zo, vandaag weer eens een poging wagen om in de daglijst te komen
quote:You'ver surfed 474050 pages since 09/29/2006. That's 667 pages per day
Smorgensquote:Op maandag 8 september 2008 08:53 schreef Bengeltje het volgende:
Goedemorgen, ik neem me ook nog een mok.
Grazie!quote:
Ik ben er niet, dat scheelt. En 40 posts moet wel lukkenquote:
het werken of het zuipen?quote:
Alles, tot eiwitten toe?quote:Op maandag 8 september 2008 08:58 schreef Ladylike het volgende:
[..]
het werken of het zuipen?
Rode vodka FTW trouwens
Wat je daar allemaal niet mee kunt mixen..
Waarschijnlijk welquote:
quote:Op maandag 8 september 2008 08:59 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hai.![]()
Hoe is het met jou.Daarvoor kwam ik eigenlijk.
Ik welquote:Op maandag 8 september 2008 09:03 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ja, maar waarom zou ik dat niet hier mogen doen.
Toch maar weinig die mijn posts lezen.
quote:
Ach ja, ben weer op mijn werkquote:Op maandag 8 september 2008 08:59 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hai.![]()
Hoe is het met jou.Daarvoor kwam ik eigenlijk.
Dat waren toffe spelletjes, met de collega's hadden we ook een scorebord gemaaktquote:Op maandag 8 september 2008 09:02 schreef Ladylike het volgende:
http://www.funnygames.nl/spelletjes/2402.html
Is er iets te converseren dan?quote:Op maandag 8 september 2008 09:07 schreef Kuukske het volgende:
Jemig, kunnen jullie iets minder snel converseren?
Lief.quote:
Het bekende dus.quote:Op maandag 8 september 2008 09:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ach ja, ben weer op mijn werk
En met jou?
Dat heeft voor dagenwekenlang vermaak gezorgd tijdens het schrijven van de scriptie!quote:Op maandag 8 september 2008 09:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat waren toffe spelletjes, met de collega's hadden we ook een scorebord gemaaktWie het verst kon meppen met de yeti. Met stuiteren, of zonder
De eerste blijft wel de beste. Daarna werd het flauw.quote:Op maandag 8 september 2008 09:13 schreef OA het volgende:
[..]
Dat heeft voor dagenwekenlang vermaak gezorgd tijdens het schrijven van de scriptie!
quote:Op maandag 8 september 2008 09:14 schreef DaMart het volgende:
[..]
In onderstaande quote verwoord je het luisteren naar Metal wat beter.
[..]
Ik ken er maar 1. Van een jaar of 3 terug.quote:Op maandag 8 september 2008 09:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
De eerste blijft wel de beste. Daarna werd het flauw.
Ik zie net dat er 14 varianten zijnquote:Op maandag 8 september 2008 09:15 schreef OA het volgende:
[..]
Ik ken er maar 1. Van een jaar of 3 terug.
Daarna nooit meer gespeeld trouwens...
Even, ik heb net gedouched en ontbeten. En ben even aan het kijken wat we willen eten deze weekquote:Op maandag 8 september 2008 09:20 schreef JortK het volgende:
Ph is het weer YT tijd?
Schandalig!quote:Op maandag 8 september 2008 09:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik zie net dat er 14 varianten zijn
Dat is ook belangrijk!quote:Op maandag 8 september 2008 09:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
Even, ik heb net gedouched en ontbeten. En ben even aan het kijken wat we willen eten deze week
Nogal. Gewoon de yeti variant onder de berg ftwquote:
Gevulde paprika, javaanse sate, uhm, nog 5 dagen te regelenquote:
Ga fietsenquote:Op maandag 8 september 2008 09:14 schreef DaMart het volgende:
[..]
In onderstaande quote verwoord je het luisteren naar Metal wat beter.
[..]
Ik pak zo even de auto.quote:
Hoeveel kilo ga je doen?quote:
Wanneer komt de Prius?quote:
Weet ik het.quote:
Ik in ieder geval niet.quote:
niet slechtquote:
That makes two of us.quote:
Ik ben niet zo'n fan van .Net. gewoonweg omdat er blijkbaar meuk nodig is op windows dat je hele systeem vernaggeld. Platform ok, maar niet zoquote:
Jij weet metal dan ook WEL te waarderenquote:
OwAquote:
Wanneer komen de foto's van je OApelquote:
Zie mailquote:Op maandag 8 september 2008 09:11 schreef Bengeltje het volgende:
Het bekende dus.![]()
Ben wat gespannen, en dat voel ik nu nog extra in mijn rug.
Terwijl ik wel zoiets heb van. " Boeit weinig wat hij gaat zeggen, kan alleen maar beter zijn
( of het zelfde ) als ik al verwacht. Toch?
Tegenwoordig zit het volgens mij er standaard op, en mono maakt het mogelijk om het op Linux te draaienquote:Op maandag 8 september 2008 09:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ben niet zo'n fan van .Net. gewoonweg omdat er blijkbaar meuk nodig is op windows dat je hele systeem vernaggeld. Platform ok, maar niet zo
C# lijkt wel op een mix van Java met C++ syntax, wel grappig.
Hier staat het er niet opquote:Op maandag 8 september 2008 09:53 schreef JortK het volgende:
[..]
Tegenwoordig zit het volgens mij er standaard op, en mono maakt het mogelijk om het op Linux te draaien
quote:Op maandag 8 september 2008 09:56 schreef Ladylike het volgende:
Wie zwengelt me even aan?
Ik kom wat moeilijk vooruit merk ik.. en de poetsvrouw houdt me aan de klets
Jochemquote:
O ja, zaterdag was ik in België en daar scheen de zon. Ik had het echter te druk met genieten van de zon op een terrasje!quote:Op maandag 8 september 2008 09:44 schreef MPG het volgende:
[..]
Wanneer komen de foto's van je OApel?
quote:
/madquote:Op maandag 8 september 2008 10:02 schreef OA het volgende:
[..]
O ja, zaterdag was ik in België en daar scheen de zon. Ik had het echter te druk met genieten van de zon op een terrasje!![]()
[..]
Whehe. Nog ff langs het huis van Jean Marie gereden. Flinke kastquote:
quote:
Waren die tokkies nog thuis?quote:Op maandag 8 september 2008 10:03 schreef OA het volgende:
[..]
Whehe. Nog ff langs het huis van Jean Marie gereden. Flinke kast
Keurig netjes Fritsquote:Op maandag 8 september 2008 10:08 schreef vrolijke-frits het volgende:
Zo. Deze week begint de studie weer. Dus het klussen komt even op een laag pitje te staan. Het wordt wel super, we hebben zondag de keuken besteld![]()
![]()
![]()
Dat wordt pas echt een pareltje
Nee, er was geen leven te zien...quote:
Randstad ftwquote:Op maandag 8 september 2008 10:10 schreef MPG het volgende:
[..]
Keurig netjes Frits
Wat begin je laat trouwens![]()
Ik ben inmiddels alweer bezig aan mn 3e studieweek
Dat heeft niks met randstad te makenquote:
Jortquote:
quote:Op maandag 8 september 2008 10:10 schreef MPG het volgende:
[..]
Keurig netjes Frits
Wat begin je laat trouwens![]()
Ik ben inmiddels alweer bezig aan mn 3e studieweek
OAquote:
Eindhoven is een stukje randstad in zuid-nederlandquote:
Je hebt toch wat binnengekregen van die lekkende treinwagon hequote:
Nee hoor.quote:Op maandag 8 september 2008 10:16 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je hebt toch wat binnengekregen van die lekkende treinwagon he
quote:Op maandag 8 september 2008 10:15 schreef MPG het volgende:
[..]
Eindhoven is een stukje randstad in zuid-nederland![]()
De randstad begint voor mij achter Meijelquote:Op maandag 8 september 2008 10:15 schreef MPG het volgende:
[..]
Eindhoven is een stukje randstad in zuid-nederland![]()
/care. Ik grijp elke mogelijkheid aan om de Randstad en/of Zuid-Holland boven de rest van Nederland te stellenquote:
Idd, met al die wegwerkzaamhedenquote:
Prima!quote:
Achter watquote:Op maandag 8 september 2008 10:20 schreef Klonk het volgende:
[..]
De randstad begint voor mij achter Meijel
Ah, daar is de grensovergang tussen nederland en buitenlandquote:Op maandag 8 september 2008 10:22 schreef Klonk het volgende:
[..]
http://maps.google.nl/maps?f=q&hl=nl&geocode=&q=Meijel&ie=UTF8&z=13
Dat was mn wekkerquote:
Zit wat in.quote:Op maandag 8 september 2008 10:21 schreef Kuukske het volgende:
Als je zo blijft multiquoten OA, dan kom je nooit in dat daglijstje.
Anders ik welquote:Op maandag 8 september 2008 10:28 schreef OA het volgende:
Maar goed, inmiddels heb ik vandaag al meer gepost dan in de voorgaande 4 dagen...
Verkeerde mond maar staat even ver openquote:
quote:
Aaaah, WOGquote:Op maandag 8 september 2008 10:43 schreef OA het volgende:
[..]
http://www.funnygames.nl/spel/penguin_meppen_1.html
Wat?quote:
quote:
Geduld is een schone zaak...quote:
quote:
quote:
Absoluut.quote:
Whehehehequote:Op maandag 8 september 2008 11:00 schreef MPG het volgende:
[..]
Pinguin meppen.
http://www.funnygames.nl/spel/penguin_meppen_1.html
Die speelde ik al 3 jaar geledenquote:Op maandag 8 september 2008 11:12 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Whehehehe![]()
Mogguh, enz...
Nee.quote:
320,1quote:
Kurwaquote:
Godver. FFwat aan doenquote:
quote:Op maandag 8 september 2008 11:27 schreef Frutsel het volgende:
ella ellaaaa
Ja, dat inderdaad.quote:
ik vind je eng worden zoquote:
uiteraardquote:
Zie mijn sigquote:
quote:
quote:
Mijn posts hebben altijd inhoudquote:Op maandag 8 september 2008 11:40 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
maar aangezien ik er weer ben, nu gewoon weer posten met inhoud...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
Dat zou ik ook zeggen ja.quote:Op maandag 8 september 2008 11:45 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Mijn posts hebben altijd inhoud
[]dat het niet altijd interessant is ligt aan jullie, niet aan mij[/spoiler]
Wat ben je zuur vandaag Indah...quote:Op maandag 8 september 2008 11:48 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
1 klap en dan haal je de krant al? Tjonge.
ik dee het eerst zeggenquote:
Zijn vakantie zit er weer op.quote:
jaah, slaaptekort of zoquote:
Die jongen heeft niets te klagen... zijn leven is één grote vakantie...quote:
en die tweede reactie is net zo dom, zo niet dommerquote:Op maandag 8 september 2008 11:51 schreef OA het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)_z_n_Belgisch__.html
quote:Op zo'n manier afval scheiden daar heeft het milieu dus echt tien keer niets aan, of zoals de Fransen zeggen: rien s'en va pour enbourvoir.
ook dat, en ik ben zo dom geweest om vanavond direct een afspraakje te plannen.. kom om 19:15 aan op het vliegveld, ben rond 20.00 thuis en heb om 21.00 de afspraak. Wordt snel douchen, pootjes strekken en direct weer op de motorquote:
tssk... ik heb amper vakantie, dit was de eerste keer in 6 maandenquote:Op maandag 8 september 2008 11:53 schreef OA het volgende:
[..]
Die jongen heeft niets te klagen... zijn leven is één grote vakantie...
quote:Op maandag 8 september 2008 11:54 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
en die tweede reactie is net zo dom, zo niet dommer
[..]![]()
Zelfs een hardwerkende ambtenaar als OA gaat nog vakerquote:Op maandag 8 september 2008 11:58 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
tssk... ik heb amper vakantie, dit was de eerste keer in 6 maanden
Zie je wel, doe toch wat verkeerdquote:Op maandag 8 september 2008 12:01 schreef MPG het volgende:
[..]
Zelfs een hardwerkende ambtenaar als OA gaat nog vaker.
Slaap zequote:Op maandag 8 september 2008 12:04 schreef indahnesia.com het volgende:
Ik ga nog even mijn oogjes een uurtje dichtdoen zometeen...anders vallen ze wel dicht
quote:Op maandag 8 september 2008 11:51 schreef OA het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)_z_n_Belgisch__.html
Doe je toch iets verkeerdquote:Op maandag 8 september 2008 12:13 schreef Ladylike het volgende:
Ik heb al 3 jaar geen vakantie meer gehad
Nog 11 daagjes werken!quote:Op maandag 8 september 2008 12:01 schreef MPG het volgende:
[..]
Zelfs een hardwerkende ambtenaar als OA gaat nog vaker.
Iedere nieuwe baan in augustus beginnen...quote:
En dan gaat de reis naar?quote:
Das wel minder jaquote:Op maandag 8 september 2008 12:16 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Iedere nieuwe baan in augustus beginnen...
daardoor dus geen vrij meer "durven" vragen
quote:
Frankrijk en Spanje.quote:
Doe maar ruigquote:
Valt wel mee hoor.quote:
Alsof het allemaal niks kost...quote:Op maandag 8 september 2008 12:24 schreef OA het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor.![]()
Eerst een paar dagen Frankrijk, daarna een week Spanje en vervolgens weer naar Frankrijk.
Leuk he, zo'n stripper op je feestjequote:
Nou, jottemquote:Op maandag 8 september 2008 12:27 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Leuk he, zo'n stripper op je feestje
Dat niet, maar we gaan buiten het seizoen, dus je betaalt een stuk minder. Ik denk soms wel tot 70%quote:
Wacht maar tot er OAkids zijnquote:Op maandag 8 september 2008 12:30 schreef OA het volgende:
[..]
Dat niet, maar we gaan buiten het seizoen, dus je betaalt een stuk minder. Ik denk soms wel tot 70%
quote:Op maandag 8 september 2008 12:32 schreef DaMart het volgende:
Ik zal mijn pauze nuttig besteden en kijken hoe ver ik Pheno kan meppen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |