Idd. En hij was vorig jaar (in zijn eerste seizoen) al vice-wereldkampioen, en bijna wereldkampioen geworden. Er zijn er niet veel die dat kunnen zeggen.quote:Op zondag 7 september 2008 15:32 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Dit is pas Lewis z'n tweede seizoen
Ja, stel dat, als... maakt allemaal geen flikker uit. Raikkonen is gewoon uitgevallen door zn eigen fout.quote:Op zondag 7 september 2008 15:32 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Zonder die buien was ie gewoon tweede geworde.
quote:Op zondag 7 september 2008 15:36 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Volgens mij haalde Lewis Kimi net in voordat ik begon te regenen....
Jacques Villeneuvequote:Op zondag 7 september 2008 15:36 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Idd. En hij was vorig jaar (in zijn eerste seizoen) al vice-wereldkampioen, en bijna wereldkampioen geworden. Er zijn er niet veel die dat kunnen zeggen.
Er zijn er ook niet veel die in de beste auto van het veld startenquote:Op zondag 7 september 2008 15:36 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Idd. En hij was vorig jaar (in zijn eerste seizoen) al vice-wereldkampioen, en bijna wereldkampioen geworden. Er zijn er niet veel die dat kunnen zeggen.
Het regende toen al een beetje (vandaar dat Lewis er ook ineens zo vlak achter zat)quote:Op zondag 7 september 2008 15:36 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
het druppelde al wel lichtjes volgens mij, en Kimi probeerde te consolideren terwijl Lewis gewoon door traptequote:Op zondag 7 september 2008 15:36 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Ja als als als als....quote:Op zondag 7 september 2008 15:34 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
ja.. als als als.. zo lust ik er nog wel een paar.
Als die regen niet was gevallen had Kimi deze gewoon binnengesleept.
eh? Wat , waarom??quote:Op zondag 7 september 2008 15:38 schreef Googolplexian het volgende:
Ah ... de FIA gaat het misschien nog richting Ferrari gooien:
INCIDENT INVOLVING CARS NUMBER 1 AND 22 UNDER INVESTIGATION
Doe je snelquote:
Lewis liet Raikkonen voorbij, alleen het lullige is dat ie er dan weer ZO snel achter zit.quote:Op zondag 7 september 2008 15:38 schreef Sinister-D- het volgende:
Er komt nog een onderzoek naar Kimi en Lewis voor iets dat in de Busstop is gebeurt.......
Oh fuck idd, volgende week. Zou ik het bijna missenquote:Op zondag 7 september 2008 15:38 schreef Libris het volgende:
[..]
Volgende week
En over 3 wekenSingapore
Had al op vorige pagina gepostquote:
Dat ''iets'' moet dan dat doorschieten zijnquote:Op zondag 7 september 2008 15:38 schreef Sinister-D- het volgende:
Er komt nog een onderzoek naar Kimi en Lewis voor iets dat in de Busstop is gebeurt.......
ow ah, helemaal gemist. Gaat ook zo snel hierquote:Op zondag 7 september 2008 15:40 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Had al op vorige pagina gepost
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |