Raikkonen is regerend wereldkampioen.quote:Op zondag 7 september 2008 15:30 schreef wolferl het volgende:
[..]
Hamilton is gewoon beter dan Raikonnen, dat God ding is wel overdreven.
Als het een ronde eerder was gaan regenen wel . Nu niet echt, maar het is makkelijk lullen achteraf.quote:Op zondag 7 september 2008 15:30 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Alonso haalde er wat minder uit idd, die verloor nog een plaatsje, maar toch was het wel een verantwoorde gok.
Zonder die buien was ie gewoon tweede geworde.quote:Op zondag 7 september 2008 15:30 schreef wolferl het volgende:
[..]
Hamilton is gewoon beter dan Raikonnen, dat God ding is wel overdreven.
Heidfeld nam de gok door 2 ronden voor het einde te stoppen, toeen het nog niet regendequote:Op zondag 7 september 2008 15:29 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Alonso vind ik wel meevallen qua tijd. Met name Heidfeld won erg veel.
Dit is pas Lewis z'n tweede seizoenquote:Op zondag 7 september 2008 15:31 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Raikkonen is regerend wereldkampioen.
Ja door een persoonlijke fout van Hamilton.quote:Op zondag 7 september 2008 15:31 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Raikkonen is regerend wereldkampioen.
idd.. wat een vergelijkingquote:Op zondag 7 september 2008 15:33 schreef Sinister-D- het volgende:
TupacWat heeft dat er nu mee te maken
ja.. als als als.. zo lust ik er nog wel een paar.quote:Op zondag 7 september 2008 15:33 schreef wolferl het volgende:
[..]
Ja door een persoonlijke fout van Hamilton.
Had Hamilton niet op dat knopje gedrukt, was hij Wereldkampioen geweest.
En natuurlijk dat gebeuren in China. Was ook niet echt handig.quote:Op zondag 7 september 2008 15:33 schreef wolferl het volgende:
[..]
Ja door een persoonlijke fout van Hamilton.
Had Hamilton niet op dat knopje gedrukt, was hij Wereldkampioen geweest.
quote:Op zondag 7 september 2008 15:28 schreef Googolplexian het volgende:
GE-NI-AAL
Hamilton is gewoon ZOVEEL beter dan Raikkonen! ... Cholera wat een goede coureur![]()
En wat een sukkel die Raikkonen! SoftIceMan
Zo Walterlaat je hartkleppen maar razen nu
Volgens mij haalde Lewis Kimi net in voordat ik begon te regenen....quote:Op zondag 7 september 2008 15:34 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
ja.. als als als.. zo lust ik er nog wel een paar.
Als die regen niet was gevallen had Kimi deze gewoon binnengesleept.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |