Wat een pure lompe fout zeg!quote:
Raikkonen die blunderde flink idd.quote:Op zondag 7 september 2008 15:28 schreef Googolplexian het volgende:
Hamilton is gewoon ZOVEEL beter dan Raikkonen! ... Cholera wat een goede coureur![]()
En wat een sukkel die Raikkonen!
Alonso vind ik wel meevallen qua tijd. Met name Heidfeld won erg veel.quote:Op zondag 7 september 2008 15:28 schreef Wombcat het volgende:
Alonso en Heidfeld toch nog wel effect van die regenbanden.
Hamilton is gewoon beter dan Raikonnen, dat God ding is wel overdreven.quote:Op zondag 7 september 2008 15:24 schreef Walter_Sobchak het volgende:
MOL, HOUD NOU GVD JE VETTE KUTKOP IS MET JE 'HAMILTON-IS-GOD'.
Tering. Die race had nog één ronde langer moeten durenquote:Op zondag 7 september 2008 15:29 schreef Stereotomy het volgende:
Heidfeld laatste ronde: 2:01
Hamilton laatste ronde 2:36
Gewoon 35 seconden sneller![]()
![]()
Alonso haalde er wat minder uit idd, die verloor netto nog een plaatsje, maar toch was het wel een verantwoorde gok.quote:Op zondag 7 september 2008 15:29 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Alonso vind ik wel meevallen qua tijd. Met name Heidfeld won erg veel.
Raikkonen is regerend wereldkampioen.quote:Op zondag 7 september 2008 15:30 schreef wolferl het volgende:
[..]
Hamilton is gewoon beter dan Raikonnen, dat God ding is wel overdreven.
Als het een ronde eerder was gaan regenen wel . Nu niet echt, maar het is makkelijk lullen achteraf.quote:Op zondag 7 september 2008 15:30 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Alonso haalde er wat minder uit idd, die verloor nog een plaatsje, maar toch was het wel een verantwoorde gok.
Zonder die buien was ie gewoon tweede geworde.quote:Op zondag 7 september 2008 15:30 schreef wolferl het volgende:
[..]
Hamilton is gewoon beter dan Raikonnen, dat God ding is wel overdreven.
Heidfeld nam de gok door 2 ronden voor het einde te stoppen, toeen het nog niet regendequote:Op zondag 7 september 2008 15:29 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Alonso vind ik wel meevallen qua tijd. Met name Heidfeld won erg veel.
Dit is pas Lewis z'n tweede seizoenquote:Op zondag 7 september 2008 15:31 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Raikkonen is regerend wereldkampioen.
Ja door een persoonlijke fout van Hamilton.quote:Op zondag 7 september 2008 15:31 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Raikkonen is regerend wereldkampioen.
idd.. wat een vergelijkingquote:Op zondag 7 september 2008 15:33 schreef Sinister-D- het volgende:
TupacWat heeft dat er nu mee te maken
ja.. als als als.. zo lust ik er nog wel een paar.quote:Op zondag 7 september 2008 15:33 schreef wolferl het volgende:
[..]
Ja door een persoonlijke fout van Hamilton.
Had Hamilton niet op dat knopje gedrukt, was hij Wereldkampioen geweest.
En natuurlijk dat gebeuren in China. Was ook niet echt handig.quote:Op zondag 7 september 2008 15:33 schreef wolferl het volgende:
[..]
Ja door een persoonlijke fout van Hamilton.
Had Hamilton niet op dat knopje gedrukt, was hij Wereldkampioen geweest.
quote:Op zondag 7 september 2008 15:28 schreef Googolplexian het volgende:
GE-NI-AAL
Hamilton is gewoon ZOVEEL beter dan Raikkonen! ... Cholera wat een goede coureur![]()
En wat een sukkel die Raikkonen! SoftIceMan
Zo Walterlaat je hartkleppen maar razen nu
Volgens mij haalde Lewis Kimi net in voordat ik begon te regenen....quote:Op zondag 7 september 2008 15:34 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
ja.. als als als.. zo lust ik er nog wel een paar.
Als die regen niet was gevallen had Kimi deze gewoon binnengesleept.
Idd. En hij was vorig jaar (in zijn eerste seizoen) al vice-wereldkampioen, en bijna wereldkampioen geworden. Er zijn er niet veel die dat kunnen zeggen.quote:Op zondag 7 september 2008 15:32 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Dit is pas Lewis z'n tweede seizoen
Ja, stel dat, als... maakt allemaal geen flikker uit. Raikkonen is gewoon uitgevallen door zn eigen fout.quote:Op zondag 7 september 2008 15:32 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Zonder die buien was ie gewoon tweede geworde.
quote:Op zondag 7 september 2008 15:36 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Volgens mij haalde Lewis Kimi net in voordat ik begon te regenen....
Jacques Villeneuvequote:Op zondag 7 september 2008 15:36 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Idd. En hij was vorig jaar (in zijn eerste seizoen) al vice-wereldkampioen, en bijna wereldkampioen geworden. Er zijn er niet veel die dat kunnen zeggen.
Er zijn er ook niet veel die in de beste auto van het veld startenquote:Op zondag 7 september 2008 15:36 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Idd. En hij was vorig jaar (in zijn eerste seizoen) al vice-wereldkampioen, en bijna wereldkampioen geworden. Er zijn er niet veel die dat kunnen zeggen.
Het regende toen al een beetje (vandaar dat Lewis er ook ineens zo vlak achter zat)quote:Op zondag 7 september 2008 15:36 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
het druppelde al wel lichtjes volgens mij, en Kimi probeerde te consolideren terwijl Lewis gewoon door traptequote:Op zondag 7 september 2008 15:36 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |