Hamiltonquote:Op zondag 7 september 2008 15:24 schreef Walter_Sobchak het volgende:
MOL, HOUD NOU GVD JE VETTE KUTKOP IS MET JE 'HAMILTON-IS-GOD'.
Je capslock is blijven hangen, en je taalgebruik is er ook niet op vooruitgegaan.quote:Op zondag 7 september 2008 15:24 schreef Walter_Sobchak het volgende:
MOL, HOUD NOU GVD JE VETTE KUTKOP IS MET JE 'HAMILTON-IS-GOD'.
Mooi, dan hou je er misschien eens over op.quote:Op zondag 7 september 2008 15:27 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Gadver, wat word ik kotsziek van die Mol. Elke objectiviteit is ver te zoeken. Voor zo'n lul zap ik naar Sporza.
Gewelding om te horen iddquote:Op zondag 7 september 2008 15:28 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Op Sporza gingen de commentators pas helemaal door het lint
Ja dat deed meneer geweldig op die intermediatesquote:
Kap eens met dat gehuilquote:Op zondag 7 september 2008 15:29 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Nee, vetzak: tot de regen kwam
1) spinde Hamilton in ronde 2 bij de hairpin
2) knalde hij rechtdoor bij de busstop met racevoordeel
3) spinde hij in Fagnes.
GEweldige set inderdaad.quote:Op zondag 7 september 2008 15:28 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
Ja dat deed meneer geweldig op die intermediates
Idd hamilton mag ook wel een straf na de race krijgen.. Recht doorsteken met race voordeel, hij had gewoon de bocht moeten afmaken niet rechtdoorsteken..quote:Op zondag 7 september 2008 15:29 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Nee, vetzak: tot de regen kwam
1) spinde Hamilton in ronde 2 bij de hairpin
2) knalde hij rechtdoor bij de busstop met racevoordeel
3) spinde hij in Fagnes.
Gelul... Die ging wel degelijk van het gas af en gaf de positie zo terug.quote:Op zondag 7 september 2008 15:31 schreef Giem het volgende:
[..]
Idd hamilton mag ook wel een straf na de race krijgen.. Recht doorsteken met race voordeel, hij had gewoon de bocht moeten afmaken niet rechtdoorsteken..
De lamlul...
Echt nog meer gelul. Kimi blockte hem, daarom deed hij dat, en je kon gewoon duidelijk zien dat hij kon inhalen door eerst rechtdoor te steken. Als hij niet rechtdoor was gegaan maar de bocht had gemaakt, had hij NOOIT maar dan ook NOOIT Kimi daar in kunnen halen.quote:Op zondag 7 september 2008 15:33 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
Gelul... Die ging wel degelijk van het gas af en gaf de positie zo terug.
Daarna kreeg Kimi raceles van Lewis...
quote:Op zondag 7 september 2008 15:33 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
Gelul... Die ging wel degelijk van het gas af en gaf de positie zo terug.
Daarna kreeg Kimi raceles van Lewis...
quote:Op zondag 7 september 2008 15:33 schreef Cheiron het volgende:
Wat een mooi circuit is het toch met al die snelle bochten. Lekkere race weer met natuurlijk een krankzinnig einde! Die Heidfeld vond ik nog wel het meest opzienbarende, gewoon even 4 plekken pakken in de laatste ronde.
De actie van Hamilton vond ik wel wer tegen het randje hoor, maar toch prachtig. Dat Kimi hem dan in de muur zet is gewoon oerdom. Begrijpelijk (want: Hamilton achterhalen, maar erg dom.
Ik heb in ieder geval weer genoten. En Olaf heeft volgens mij eennatte plek in zn broek
Waarom? Ik ben absoluut geen Hamilton fan, in tegendeel, maar hij gaf die plaats toch gewoon terug?quote:Op zondag 7 september 2008 15:37 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Mooi zo; investigation by the stewards cars 1 and 22.
Terecht.
Idd. En die spins van Kimi... Bij het beeld dat ie in de muur stond zag je dat hij achter een lekke band had. Dat zou niet gek wezen met al die uitstapjes en zou die spins ook kunnen verklaren. Maar ja... Jammer, maar spannend was het welquote:Op zondag 7 september 2008 15:35 schreef Giem het volgende:
[..]
Echt nog meer gelul. Kimi blockte hem, daarom deed hij dat, en je kon gewoon duidelijk zien dat hij kon inhalen door eerst rechtdoor te steken. Als hij niet rechtdoor was gegaan maar de bocht had gemaakt, had hij NOOIT maar dan ook NOOIT Kimi daar in kunnen halen.
Lekkere interpretatiequote:Op zondag 7 september 2008 15:38 schreef Giem het volgende:
Jaaaaa er komen nog straffen!!!!! Hahahahahahahah!!!!
Hij profiteerde wel van de aktie.quote:Op zondag 7 september 2008 15:38 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Waarom? Ik ben absoluut geen Hamilton fan, in tegendeel, maar hij gaf die plaats toch gewoon terug?
Of hamilton heeft zijn band lek gereden met die passage er achterlangsquote:Op zondag 7 september 2008 15:39 schreef i2Them2 het volgende:
[..]
Idd. En die spins van Kimi... Bij het beeld dat ie in de muur stond zag je dat hij achter een lekke band had. Dat zou niet gek wezen met al die uitstapjes en zou die spins ook kunnen verklaren. Maar ja... Jammer, maar spannend was het wel.
vader der gedachte overheerst.. Verwacht zeker niet dat de uitslag zal worden aangepast. Misschien een straf voor de eerst volgende race, maar dat zullen we nog wel horen.quote:Op zondag 7 september 2008 15:40 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
Lekkere interpretatie![]()
Er is een onderzoek gaande en de uitslag moet nog bekeken worden.... Er is helemaal niets over straf gezegd.
Omdat ie profiteerde. Hij gaf de plek wellicht terug, maar dat is het idee niet: het gaat om race-voordeel. Als ie die busstop gewoon had genomen, had ie ook nooit bij La Source kunnen inhalen.quote:Op zondag 7 september 2008 15:38 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Waarom? Ik ben absoluut geen Hamilton fan, in tegendeel, maar hij gaf die plaats toch gewoon terug?
Dat bedoel ik, als hij de bocht had gemaakt zoals hij had moeten doen, en als kimi voor hem deed had hij hem NOOIT kunnen inhalen.quote:Op zondag 7 september 2008 15:40 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Hij profiteerde wel van de aktie.
Lastig geval
Hmm ja inderdaad, hij had denk ik gewoon even moeten wachten tot na de eerste bocht, want doordat hij zo wijd uit die bocht kwam had hij veel meer snelheid op het rechte stuk. Als Ferrari aan kan tonen dat Hamilton niet van het gas af ging kan dit nog wat worden...quote:Op zondag 7 september 2008 15:40 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Hij profiteerde wel van de aktie.
Lastig geval
Stel dat Hamilton die band lek heeft gestoken met een zijn voorvleugel ofzo, dat lijkt me niet iets wat je met opzet doet.quote:Op zondag 7 september 2008 15:41 schreef Giem het volgende:
[..]
Of hamilton heeft zijn band lek gereden met die passage er achterlangs
Dat zeg ik ook niet, kun je ook niks aan doen, kan ook je eigen vleugel kosten.quote:Op zondag 7 september 2008 15:43 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
[..]
Stel dat Hamilton die band lek heeft gestoken met een zijn voorvleugel ofzo, dat lijkt me niet iets wat je met opzet doet.
Nee mensen bij het rode licht de race uit rammen is een nette actie!!quote:Op zondag 7 september 2008 15:45 schreef fuckbuddy het volgende:
Het was gewoon keihard racen en dan moet je wijd gaan als dat vereist is.. McLaren was al veel sneller dan Ferrari de laatste 10 ronden. Dus die aktie had ie toch wel gemaakt.
Vindt het een beetje kinderachtig van Ferrari.
Fuck it, wat waren de sancties voor Ferrari toen Kimi Sutil in Monaco eraf reed?
Niets... En dat was pas echt aso!
Net ook de beelden gezien en ik zie het probleem ook niet zo.. We zullen het wel horen wat de FIA vind, maar op dit moment - na het zien van de beelden - zou het mij verbazen als er straffen worden uitgedeeld.quote:Op zondag 7 september 2008 15:44 schreef Dr.Daggla het volgende:
Nou, het is duidelijk.. Kimi zit er gewoon volledig voor en wordt ingehaald. Niets onregelementairs aan.
McLaren was niet veel sneller. Dat gaf Hamilton zojuist ook toe bij de persconferentie. En Kimi verloor zijn auto in Monaco; dat was ook goed te zien, waar ie tot drie keer toe zijn auto moest opvangen.quote:Op zondag 7 september 2008 15:45 schreef fuckbuddy het volgende:
Het was gewoon keihard racen en dan moet je wijd gaan als dat vereist is.. McLaren was al veel sneller dan Ferrari de laatste 10 ronden. Dus die aktie had ie toch wel gemaakt.
Vindt het een beetje kinderachtig van Ferrari.
Fuck it, wat waren de sancties voor Ferrari toen Kimi Sutil in Monaco eraf reed?
Niets... En dat was pas echt aso!
quote:Op zondag 7 september 2008 15:46 schreef Giem het volgende:
[..]
Nee mensen bij het rode licht de race uit rammen is een nette actie!!
Beide wagens hadden door die aktie schade, Sutil was kapot en Kimi kon de race uitrijden.quote:Op zondag 7 september 2008 15:46 schreef Giem het volgende:
[..]
Nee mensen bij het rode licht de race uit rammen is een nette actie!!
Tja, ik ga niet over straffen. Ik vind dat ze het idd moeten uitzoeken. Als er geen straf wordt uitgedeeld word, dan vind ik het prima. Maar het niet uitzoeken vind ik dus geen optie.quote:Op zondag 7 september 2008 15:46 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Net ook de beelden gezien en ik zie het probleem ook niet zo.. We zullen het wel horen wat de FIA vind, maar op dit moment - na het zien van de beelden - zou het mij verbazen als er straffen worden uitgedeeld.
Dat was idd een flink staaltje stuurwerkquote:Op zondag 7 september 2008 15:47 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
McLaren was niet veel sneller. Dat gaf Hamilton zojuist ook toe bij de persconferentie. En Kimi verloor zijn auto in Monaco; dat was ook goed te zien, waar ie tot drie keer toe zijn auto moest opvangen.
Tuurlijk, gewoon onderzoeken kan geen kwaad want anders blijft er over gezeikt worden. De belangen zijn te hoog om het gewoon links te laten liggen maar ik verwacht niet dat Hamilton hier bestraft voor zal worden.quote:Op zondag 7 september 2008 15:49 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Tja, ik ga niet over straffen. Ik vind dat ze het idd moeten uitzoeken. Als er geen straf wordt uitgedeeld word, dan vind ik het prima. Maar het niet uitzoeken vind ik dus geen optie.
Kai op RTL lult er nu over.
Inderdaad.quote:Op zondag 7 september 2008 15:52 schreef -Hans- het volgende:
Inderdaad, zet Vettel maar in de McLaren ipv die Heikki..
Hoiquote:Op zondag 7 september 2008 15:34 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Geluk?![]()
Gebrek aan talent en inzicht.
Het tendens is nou eenmaal dat je kijkt wat er net is gebeurd en de rest helemaal vergeet. Hamilton is nu god omdat hij er vandaag met de overwinning vandoor ging. Het is gewoon zuur voor Raikkonen nu hij in een dal zit, prima presteert vandaag en vervolgens eraf spint in amper een bocht.quote:Op zondag 7 september 2008 15:44 schreef Fir3fly het volgende:
Kalff: "Dat inhalen kan Hamilton wel, maar Massa niet." Heeft hij de race in Canada niet bekeken ofzo?
Dat zag ik ook ja.quote:Op zondag 7 september 2008 15:58 schreef _Administr8or_ het volgende:
Kimi had volgens mij een probleem met zijn linker achterband, aangezien deze lek was voordat hij tegen de muur kwam...
Olavquote:Op zondag 7 september 2008 15:57 schreef rycemasta het volgende:
HAMILTON WINT OP FABELACHTIGE WIJZE DE RACE!!!111eins
Bron: Olav
ja, want die 5 seconden achterstand zijn opeens op magische wijze verdwenen?quote:Op zondag 7 september 2008 15:35 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Door die raceles spinde Hamilton zelf in ronde 2; daarna kon ie geen potten breken bij Kimi, maar stak ie af en nam meer momentum mee naar de start-finish.
We trappen niet allemaal in de Hamilton-hype.
in de busstop raakte Hamilton toch die achterband? Daarna raakt Kimi weer Hamilton zijn achterband maar die is dus heel geblevenquote:Op zondag 7 september 2008 15:58 schreef _Administr8or_ het volgende:
Kimi had volgens mij een probleem met zijn linker achterband, aangezien deze lek was voordat hij tegen de muur kwam...
Helaas...quote:Op zondag 7 september 2008 16:06 schreef kepler het volgende:
[..]
in de busstop raakte Hamilton toch die achterband? Daarna raakt Kimi weer Hamilton zijn achterband maar die is dus heel gebleven
Viel wel mee hoorquote:Op zondag 7 september 2008 16:05 schreef kepler het volgende:
[..]
ja, want die 5 seconden achterstand zijn opeens op magische wijze verdwenen?
Vergeet niet dat Hamilton er gewoon simpel naar toe is gereden, en dus blijkbaar die ronde (en rondes daarvoor) stukken sneller was
Als je stukken sneller bent, ga je er ook zo voorbij. Daar heb je deze races voorbeelden zat van gezien, met name door Heiki.quote:Op zondag 7 september 2008 16:05 schreef kepler het volgende:
[..]
ja, want die 5 seconden achterstand zijn opeens op magische wijze verdwenen?
Vergeet niet dat Hamilton er gewoon simpel naar toe is gereden, en dus blijkbaar die ronde (en rondes daarvoor) stukken sneller was
Welk foutje maakte hij dan? Ik had juist de indruk dat Kimi rustiger ging rijden omdat het begon te druppelen en daardoor tijd verloor. Ik heb hem in die ronden geen echte fout zien maken namelijkquote:Op zondag 7 september 2008 16:09 schreef i2Them2 het volgende:
[..]
Viel wel mee hoor. Hammi had een paar keer geluk met achterblijvers; kon mooie slipstreams pakken. Toen Kimi ruim baan had reed ie weer weg naar 2 sec. Maar hij maakte een foutje, en Hammi kwam er vlak achter. En begon het ook te regenen.
Ja, sorry: het had vetkwab moeten zijn. Bevooroordeelde vetkwab paste niet in een TT.quote:Op zondag 7 september 2008 16:10 schreef LeXX het volgende:
Vind de topicitel enigszins misplaatst Walter.
Voor de rest: gaaf einde van een gave GP.
quote:Op zondag 7 september 2008 16:09 schreef kepler het volgende:
is die inhaalactie al te zien op youtube? Of eigenlijk de laatste 3 ronden
Nu ben ik wel benieuwd. Ik vind namelijk dat Lewis niet veel fout heeft gedaan, zowel dan zat Kimi daarna ook fout (die hele wijde bocht die hij maakte) alhoewel hij niemand inhaalde volgens mij
quote:Op zondag 7 september 2008 16:12 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Ja, sorry: het had vetkwab moeten zijn. Bevooroordeelde vetkwab paste niet in een TT.
quote:Wedstrijdleiding onderzoekt actie Hamilton
07 september 2008
De Grand Prix van België kan nog een staartje krijgen. De wedstrijdleiding heeft na afloop laten weten een actie van Lewis Hamilton te zullen onderzoeken.
Het betreft zijn inhaalpoging bij Kimi Raikkonen in de Bus Stop-chicane. De Brit schoot rechtdoor en sneed de bocht af. Op het rechte stuk kwam Raikkonen weer voor Hamilton, waarna de Brit de Ferrari wel succesvol passeerde in La Source.
Hamilton vertelde tijdens de persconferentie over dit incident: "Kimi drukte me naar buiten in de laatste bocht. Ik zat daarna een beetje voor hem, maar begreep dat ik hem voorbij moest laten. Vervolgens dook ik aan de binnenkant voor de volgende bocht. Kimi raakte me nog aan de binnenkant, maar daarna kon ik er vandoor."
quote:Ferrari's Kimi Raikkonen had looked well placed for a fourth Belgian Grand Prix win until rain started falling in the closing laps at Spa on Sunday. It was then that the pressure from a chasing Lewis Hamilton became too much and the Finn went into the wall, handing victory to McLaren.
An unlikely third place went to the BMW Sauber of Nick Heidfeld, who surged through the field on the final lap after a switch to wet tyres.
1 2 3 4 | Felipe Massa 72 Robert Kubica 58 Kimi Räikkönen 57 |
1 2 3 | McLaren-Mercedes 123 BMW Sauber 105 |
Ja als je sneller bent ben je er zeker sneller voorbijquote:Op zondag 7 september 2008 16:11 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Als je stukken sneller bent, ga je er ook zo voorbij. Daar heb je deze races voorbeelden zat van gezien, met name door Heiki.
Het was stuivertje wisselen en Kimi zou ook verdiend gewonnen hebben, tot die laatste rondes. Hamilton reed er niet voor niks zo snel naar toe in de laatste rondes. Kan Kimi wel de snelste ronde hebben (geen idee eigenlijkquote:Hamilton was niet veel sneller dan Kimi; het was eerder stuivertje wisselen. Ik zou de press conference 's gaan luisteren en de snelste race rondes bekijken voordat je hier wat komt bazelen.
lang leve het digitale tijdperkquote:
Same here, en toen kimi de muur in ging ben ik pissig opgestaan en weggelopen terwijl ik mijn Ferrari-pet door de kamer smeet..quote:Op zondag 7 september 2008 16:09 schreef rycemasta het volgende:
Ik liep hard te juichen en Hamilton uit te lachen toen hij werd voorbijgereden, nog harder met dat gelukje in de 1 na laatste ronde. Vervolgens spint Raikkonen eraf en crasht hij nog ook.
Mijn gejuich, wat doe je
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |