Hamiltonquote:Op zondag 7 september 2008 15:24 schreef Walter_Sobchak het volgende:
MOL, HOUD NOU GVD JE VETTE KUTKOP IS MET JE 'HAMILTON-IS-GOD'.
Je capslock is blijven hangen, en je taalgebruik is er ook niet op vooruitgegaan.quote:Op zondag 7 september 2008 15:24 schreef Walter_Sobchak het volgende:
MOL, HOUD NOU GVD JE VETTE KUTKOP IS MET JE 'HAMILTON-IS-GOD'.
Mooi, dan hou je er misschien eens over op.quote:Op zondag 7 september 2008 15:27 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Gadver, wat word ik kotsziek van die Mol. Elke objectiviteit is ver te zoeken. Voor zo'n lul zap ik naar Sporza.
Gewelding om te horen iddquote:Op zondag 7 september 2008 15:28 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Op Sporza gingen de commentators pas helemaal door het lint
Ja dat deed meneer geweldig op die intermediatesquote:
Kap eens met dat gehuilquote:Op zondag 7 september 2008 15:29 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Nee, vetzak: tot de regen kwam
1) spinde Hamilton in ronde 2 bij de hairpin
2) knalde hij rechtdoor bij de busstop met racevoordeel
3) spinde hij in Fagnes.
GEweldige set inderdaad.quote:Op zondag 7 september 2008 15:28 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
Ja dat deed meneer geweldig op die intermediates
Idd hamilton mag ook wel een straf na de race krijgen.. Recht doorsteken met race voordeel, hij had gewoon de bocht moeten afmaken niet rechtdoorsteken..quote:Op zondag 7 september 2008 15:29 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Nee, vetzak: tot de regen kwam
1) spinde Hamilton in ronde 2 bij de hairpin
2) knalde hij rechtdoor bij de busstop met racevoordeel
3) spinde hij in Fagnes.
Gelul... Die ging wel degelijk van het gas af en gaf de positie zo terug.quote:Op zondag 7 september 2008 15:31 schreef Giem het volgende:
[..]
Idd hamilton mag ook wel een straf na de race krijgen.. Recht doorsteken met race voordeel, hij had gewoon de bocht moeten afmaken niet rechtdoorsteken..
De lamlul...
Echt nog meer gelul. Kimi blockte hem, daarom deed hij dat, en je kon gewoon duidelijk zien dat hij kon inhalen door eerst rechtdoor te steken. Als hij niet rechtdoor was gegaan maar de bocht had gemaakt, had hij NOOIT maar dan ook NOOIT Kimi daar in kunnen halen.quote:Op zondag 7 september 2008 15:33 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
Gelul... Die ging wel degelijk van het gas af en gaf de positie zo terug.
Daarna kreeg Kimi raceles van Lewis...
quote:Op zondag 7 september 2008 15:33 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
Gelul... Die ging wel degelijk van het gas af en gaf de positie zo terug.
Daarna kreeg Kimi raceles van Lewis...
quote:Op zondag 7 september 2008 15:33 schreef Cheiron het volgende:
Wat een mooi circuit is het toch met al die snelle bochten. Lekkere race weer met natuurlijk een krankzinnig einde! Die Heidfeld vond ik nog wel het meest opzienbarende, gewoon even 4 plekken pakken in de laatste ronde.
De actie van Hamilton vond ik wel wer tegen het randje hoor, maar toch prachtig. Dat Kimi hem dan in de muur zet is gewoon oerdom. Begrijpelijk (want: Hamilton achterhalen, maar erg dom.
Ik heb in ieder geval weer genoten. En Olaf heeft volgens mij eennatte plek in zn broek
Waarom? Ik ben absoluut geen Hamilton fan, in tegendeel, maar hij gaf die plaats toch gewoon terug?quote:Op zondag 7 september 2008 15:37 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Mooi zo; investigation by the stewards cars 1 and 22.
Terecht.
Idd. En die spins van Kimi... Bij het beeld dat ie in de muur stond zag je dat hij achter een lekke band had. Dat zou niet gek wezen met al die uitstapjes en zou die spins ook kunnen verklaren. Maar ja... Jammer, maar spannend was het welquote:Op zondag 7 september 2008 15:35 schreef Giem het volgende:
[..]
Echt nog meer gelul. Kimi blockte hem, daarom deed hij dat, en je kon gewoon duidelijk zien dat hij kon inhalen door eerst rechtdoor te steken. Als hij niet rechtdoor was gegaan maar de bocht had gemaakt, had hij NOOIT maar dan ook NOOIT Kimi daar in kunnen halen.
Lekkere interpretatiequote:Op zondag 7 september 2008 15:38 schreef Giem het volgende:
Jaaaaa er komen nog straffen!!!!! Hahahahahahahah!!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |