Oh ja, dat vertelde iemand mij trouwens.quote:Op zondag 7 september 2008 17:08 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Ik denk dat jij de Van Mesdagkliniek bedoeld. Onze eigen TBS-kliniekMet van die kantelen enzo. Lentis is een iets moderner pand.
Scherpquote:Op zondag 7 september 2008 17:00 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Moet je aan iemand vragen die er woont
Import-Drenten.quote:Op zondag 7 september 2008 16:17 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Het eerste
Ik ben zelf een import-Drent.
Persoonlijk lijkt mij dat beter dan zo'n traditionele dienst met psalmen en waar de dominee godvrezend preekt.quote:Op zondag 7 september 2008 15:49 schreef maok het volgende:
Het zijn trouwens niet echt traditionele diensten als je daar naar opzoek bent, er staat een nog al enthousiaste band voorin en soms lijkt het ook wat chaotisch te verlopen zo'n dienst, maar je bent welkom hoor.
Bevalt 'ie een beetje (volgens de buren)?quote:Op zaterdag 6 september 2008 20:52 schreef maok het volgende:
[..]
D'r zit een of andere rus (of ergens anders uit Oost Europa) op jou oude kamer. Ik heb hem nog niet gezien maar ik sprak je oud buurman net.
O, goede - volgens mij heb ik ook nog niets. Tenminste, nog niets van mijn ouders of voormalige huisgenoot gehoord.quote:Op zondag 7 september 2008 17:24 schreef Peterselieman het volgende:
Heb trouwens nog steeds geen collegekaart gekregen, ondanks dat het collegegeld al afgeschreven is
Ahw ben jij die ene die een mams een huis wilde laten kopen in het centrumquote:Op zondag 7 september 2008 17:32 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
Ik ben geloof ik nog niet eens ingeschreven![]()
Altijd leuk als je op 26 augustus beslist om aan de andere kant van het land te gaan studeren
Diegene waarvan mams aanbood een huis te kopen jaquote:Op zondag 7 september 2008 17:34 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Ahw ben jij die ene die een mams een huis wilde laten kopen in het centrum
Houd je voor januari nog een plekje over?quote:Op zondag 7 september 2008 18:25 schreef nietzman het volgende:
Ging je hospiteren of was het nog wel éen op éen? Hospiteren is al helemaal zo'n kansloos gegeven natuurlijk.. Zie daar maar eens een waarheidsgetrouwe indruk te maken.
Ben blij dat ik van dat gedoe af ben zeg. Maar té gezellig zijn, ik ben benieuwd..
Hospiteren...quote:Op zondag 7 september 2008 18:25 schreef nietzman het volgende:
Ging je hospiteren of was het nog wel éen op éen? Hospiteren is al helemaal zo'n kansloos gegeven natuurlijk.. Zie daar maar eens een waarheidsgetrouwe indruk te maken.
Ben blij dat ik van dat gedoe af ben zeg. Maar té gezellig zijn, ik ben benieuwd..
Kan ik mee/ in leven.quote:Op zondag 7 september 2008 18:28 schreef nietzman het volgende:
Ik heb eventueel ook nog een kelderbox vrij?
Die heb ik ookquote:Op zondag 7 september 2008 17:33 schreef Bullet-tooth het volgende:
Lelijke Bernoulli Borg foto.
Je boft, er staat nog een doka en een lage lattenbodem+matras, dus je kunt er spelen èn tukken!quote:Op zondag 7 september 2008 18:51 schreef Inkomen het volgende:
Kan ik mee/ in leven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |