Ik weet het niet. Het probleem heeft zich bij mij nog nooit voorgedaan.quote:Op zondag 7 september 2008 15:55 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
Hoe stel jij voor dat je een kerk vindt die je bevalt in een nieuwe stad? Gods stem volgen?
Omdat je niet naar de kerk gaat of omdat je nooit naar een nieuwe stad bent verhuisd?quote:Op zondag 7 september 2008 16:12 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Ik weet het niet. Het probleem heeft zich bij mij nog nooit voorgedaan.
Het eerstequote:Op zondag 7 september 2008 16:14 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
Omdat je niet naar de kerk gaat of omdat je nooit naar een nieuwe stad bent verhuisd?
Dat zijn de tofstequote:Op zondag 7 september 2008 16:17 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Het eerste
Ik ben zelf een import-Drent.
Ik ken er nog zo eenquote:Op zondag 7 september 2008 16:17 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Het eerste
Ik ben zelf een import-Drent.
Ben je helemaal niet. Nieuw bloed in dit topic is altijd welkomquote:Op zondag 7 september 2008 15:02 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
Ik voel me nu echt een enorme relschopper binnen dit topic...![]()
Klazienaveen/Emmen.quote:Op zondag 7 september 2008 16:21 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
Ik ken er nog zo een
Waar in Drenthe?
Psyq is een programma van Lentis.quote:Op zondag 7 september 2008 16:16 schreef teigan het volgende:
Lentis heet ondertussen toch alweer Psyq?
Thanksquote:Op zondag 7 september 2008 16:24 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ben je helemaal niet. Nieuw bloed in dit topic is altijd welkom
Jonxquote:Op zondag 7 september 2008 16:27 schreef freecell het volgende:
[..]
Psyq is een programma van Lentis.
Alle onderdelen van Lentis hebben tegenwoordig ook nieuwe namen, zoals Dignis (ouderenzorg) Jonx (jongeren) en Fiorint (forensisch) en ng een stapeltje meer.
Maar Lentis is nog gewoon Lentis. De overkoepelende organisatie.
Ik weet niks van blindedarmoperaties...maar veel sterktequote:Op zondag 7 september 2008 16:44 schreef Kleiduif het volgende:
Welkom Fille des Fleurs.
Ik heb het vorige topic gemist omdat ik in het ziekenhuis lag maar zou iemand me kunnen vertellen waarom frans zo erg is?
Vind het helemaal niet erg, bevalt zo goed dat we nog een auto hebben met frans nummerbord [ [url= afbeelding]http://i.fokzine.net/templates/new/i/p/3.gif]afbeelding[/url][/url] ]
Moet zeggen dat ik een beetje teleurgesteld ben in het menselijk lichaam.
ene moment ben je nog lekker tieners aan het uitdagen met een spel en volgende moment lig je op de operatietafel omdat een onnodig gedeelte van je buik opspeelt.
zijn er nog meer mensen die een blindedarmoperatie hebben gehad?
en hoe lang duurde het voordat je hersteld was?
Groeten van Kleiduif
Jawohl. Op mijn werk (Centerparcs, in Dalen...google ook maar evenquote:Op zondag 7 september 2008 16:29 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
Dat moest ik even opzoeken
Echt vlak naast Duitsland is dat zeg!
Kan ik me voorstellen.quote:Op zondag 7 september 2008 16:53 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Jawohl. Op mijn werk (Centerparcs, in Dalen...google ook maar even) stikt het er soms van.
Moet je aan iemand vragen die er woontquote:Op zondag 7 september 2008 16:58 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen.
Dat zit wel dichtbij Nieuw AmsterdamHoe is het daar?
Hoendiep!quote:
Ik denk dat jij de Van Mesdagkliniek bedoeld. Onze eigen TBS-kliniekquote:Op zondag 7 september 2008 16:11 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
Ah, daarzo bij al die bomen?
Dat is altijd goed om te weten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |