Ik weet het niet. Het probleem heeft zich bij mij nog nooit voorgedaan.quote:Op zondag 7 september 2008 15:55 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
Hoe stel jij voor dat je een kerk vindt die je bevalt in een nieuwe stad? Gods stem volgen?
Omdat je niet naar de kerk gaat of omdat je nooit naar een nieuwe stad bent verhuisd?quote:Op zondag 7 september 2008 16:12 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Ik weet het niet. Het probleem heeft zich bij mij nog nooit voorgedaan.
Het eerstequote:Op zondag 7 september 2008 16:14 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
Omdat je niet naar de kerk gaat of omdat je nooit naar een nieuwe stad bent verhuisd?
Dat zijn de tofstequote:Op zondag 7 september 2008 16:17 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Het eerste
Ik ben zelf een import-Drent.
Ik ken er nog zo eenquote:Op zondag 7 september 2008 16:17 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Het eerste
Ben je helemaal niet. Nieuw bloed in dit topic is altijd welkomquote:Op zondag 7 september 2008 15:02 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
Ik voel me nu echt een enorme relschopper binnen dit topic...![]()
Klazienaveen/Emmen.quote:Op zondag 7 september 2008 16:21 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
Ik ken er nog zo een
Waar in Drenthe?
Psyq is een programma van Lentis.quote:Op zondag 7 september 2008 16:16 schreef teigan het volgende:
Lentis heet ondertussen toch alweer Psyq?
Thanksquote:Op zondag 7 september 2008 16:24 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ben je helemaal niet. Nieuw bloed in dit topic is altijd welkom
Jonxquote:Op zondag 7 september 2008 16:27 schreef freecell het volgende:
[..]
Psyq is een programma van Lentis.
Alle onderdelen van Lentis hebben tegenwoordig ook nieuwe namen, zoals Dignis (ouderenzorg) Jonx (jongeren) en Fiorint (forensisch) en ng een stapeltje meer.
Maar Lentis is nog gewoon Lentis. De overkoepelende organisatie.
Ik weet niks van blindedarmoperaties...maar veel sterktequote:Op zondag 7 september 2008 16:44 schreef Kleiduif het volgende:
Welkom Fille des Fleurs.
Ik heb het vorige topic gemist omdat ik in het ziekenhuis lag maar zou iemand me kunnen vertellen waarom frans zo erg is?
Vind het helemaal niet erg, bevalt zo goed dat we nog een auto hebben met frans nummerbord [ [url= afbeelding]http://i.fokzine.net/templates/new/i/p/3.gif]afbeelding[/url][/url] ]
Moet zeggen dat ik een beetje teleurgesteld ben in het menselijk lichaam.
ene moment ben je nog lekker tieners aan het uitdagen met een spel en volgende moment lig je op de operatietafel omdat een onnodig gedeelte van je buik opspeelt.
zijn er nog meer mensen die een blindedarmoperatie hebben gehad?
en hoe lang duurde het voordat je hersteld was?
Groeten van Kleiduif
Jawohl. Op mijn werk (Centerparcs, in Dalen...google ook maar evenquote:Op zondag 7 september 2008 16:29 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
Dat moest ik even opzoeken
Echt vlak naast Duitsland is dat zeg!
Kan ik me voorstellen.quote:Op zondag 7 september 2008 16:53 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Jawohl. Op mijn werk (Centerparcs, in Dalen...google ook maar even) stikt het er soms van.
Moet je aan iemand vragen die er woontquote:Op zondag 7 september 2008 16:58 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen.
Dat zit wel dichtbij Nieuw AmsterdamHoe is het daar?
Hoendiep!quote:
Ik denk dat jij de Van Mesdagkliniek bedoeld. Onze eigen TBS-kliniekquote:Op zondag 7 september 2008 16:11 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
Ah, daarzo bij al die bomen?
Dat is altijd goed om te weten
Oh ja, dat vertelde iemand mij trouwens.quote:Op zondag 7 september 2008 17:08 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Ik denk dat jij de Van Mesdagkliniek bedoeld. Onze eigen TBS-kliniekMet van die kantelen enzo. Lentis is een iets moderner pand.
Scherpquote:Op zondag 7 september 2008 17:00 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Moet je aan iemand vragen die er woont
Import-Drenten.quote:Op zondag 7 september 2008 16:17 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Het eerste
Persoonlijk lijkt mij dat beter dan zo'n traditionele dienst met psalmen en waar de dominee godvrezend preekt.quote:Op zondag 7 september 2008 15:49 schreef maok het volgende:
Het zijn trouwens niet echt traditionele diensten als je daar naar opzoek bent, er staat een nog al enthousiaste band voorin en soms lijkt het ook wat chaotisch te verlopen zo'n dienst, maar je bent welkom hoor.
Bevalt 'ie een beetje (volgens de buren)?quote:Op zaterdag 6 september 2008 20:52 schreef maok het volgende:
[..]
D'r zit een of andere rus (of ergens anders uit Oost Europa) op jou oude kamer. Ik heb hem nog niet gezien maar ik sprak je oud buurman net.
O, goede - volgens mij heb ik ook nog niets. Tenminste, nog niets van mijn ouders of voormalige huisgenoot gehoord.quote:Op zondag 7 september 2008 17:24 schreef Peterselieman het volgende:
Heb trouwens nog steeds geen collegekaart gekregen, ondanks dat het collegegeld al afgeschreven is
Ahw ben jij die ene die een mams een huis wilde laten kopen in het centrumquote:Op zondag 7 september 2008 17:32 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
Ik ben geloof ik nog niet eens ingeschreven![]()
Altijd leuk als je op 26 augustus beslist om aan de andere kant van het land te gaan studeren
Diegene waarvan mams aanbood een huis te kopen jaquote:Op zondag 7 september 2008 17:34 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Ahw ben jij die ene die een mams een huis wilde laten kopen in het centrum
Houd je voor januari nog een plekje over?quote:Op zondag 7 september 2008 18:25 schreef nietzman het volgende:
Ging je hospiteren of was het nog wel éen op éen? Hospiteren is al helemaal zo'n kansloos gegeven natuurlijk.. Zie daar maar eens een waarheidsgetrouwe indruk te maken.
Ben blij dat ik van dat gedoe af ben zeg. Maar té gezellig zijn, ik ben benieuwd..
Hospiteren...quote:Op zondag 7 september 2008 18:25 schreef nietzman het volgende:
Ging je hospiteren of was het nog wel éen op éen? Hospiteren is al helemaal zo'n kansloos gegeven natuurlijk.. Zie daar maar eens een waarheidsgetrouwe indruk te maken.
Ben blij dat ik van dat gedoe af ben zeg. Maar té gezellig zijn, ik ben benieuwd..
Kan ik mee/ in leven.quote:Op zondag 7 september 2008 18:28 schreef nietzman het volgende:
Ik heb eventueel ook nog een kelderbox vrij?
Die heb ik ookquote:Op zondag 7 september 2008 17:33 schreef Bullet-tooth het volgende:
Lelijke Bernoulli Borg foto.
Je boft, er staat nog een doka en een lage lattenbodem+matras, dus je kunt er spelen èn tukken!quote:Op zondag 7 september 2008 18:51 schreef Inkomen het volgende:
Kan ik mee/ in leven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |