Nog kleiner dan de bezemkast van Vindicat?quote:Op zondag 7 september 2008 19:53 schreef maok het volgende:
Ik was een keer bij iemand in de Aquamarijnstraat en daar woonde iemand in de keuken kast. Die was 1x2 meter en er paste precies een matras in. Hij sliep geloof ik wel met de deur op een kier.
Die persoon logeerde tijdelijk tot hij een kamer had bij de persoon die de huiskamer had als kamer, maar vond dit handiger om te slapen als ze niet op het zelfde tijdstip opstonden. Overdag gebruikte hij wel de woonkamer.quote:Op zondag 7 september 2008 19:55 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Nog kleiner dan de bezemkast van Vindicat?
Ga je m op youtube zetten?quote:Op zondag 7 september 2008 12:10 schreef nietzman het volgende:
Jesus.
Ik vind gewoon een filmpje terug op m'n mobiel van Jitiizer die "Ik ben vandaag zo vrolijk" van Alfred in het Fries speelt.
Wat briljant eigenlijk..
Yup, ze werd wat ziek zaterdag, dus ik wilde haar niet met de trein naar huis laten gaan.. ff gebracht dus, en meteen blijven slapen.quote:
Je bent veel te goed voor deze wereld.quote:Op zondag 7 september 2008 20:15 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Yup, ze werd wat ziek zaterdag, dus ik wilde haar niet met de trein naar huis laten gaan.. ff gebracht dus, en meteen blijven slapen.
Wil je je bier er opslaan?quote:Op zondag 7 september 2008 20:07 schreef JH87 het volgende:
Zo, wat een bijleeswerk. Ik heb een interessante middag gemist zie ik.
En Nietz, hou die kelderbox maar vrij.
In wat voor hokje zit je nu dan?quote:Op zondag 7 september 2008 20:18 schreef JH87 het volgende:
Volgens mij is dat niet zover lopen vanaf hier, zou wel praktisch zijn. Ik heb nogal ruimtegebrek hier.
± 13 m2.quote:Op zondag 7 september 2008 20:20 schreef nietzman het volgende:
[..]
In wat voor hokje zit je nu dan?.
Ik ook, maar ik heb gelukkig youtube, want als ik een liedj in mn hoofd heb moet ik hem gewoon veel luisteren, dan ben ik er op den duur vanaf.quote:Op zondag 7 september 2008 20:25 schreef maok het volgende:
Ik heb een liedje in mijn hoofd en ik krijg hem niet meer weg..
Weet ik.quote:Op zondag 7 september 2008 20:16 schreef JH87 het volgende:
[..]
Je bent veel te goed voor deze wereld.
vast neit slechter dan hetgebler van Jitiizerquote:Op zondag 7 september 2008 20:18 schreef nietzman het volgende:
[..]
Ik loop er zelf doorheen te blêren..
waar heb jij het over in hemelsnaam, of heb ik iets gemist?quote:
Ik had hem ook op op youtube gevonden:quote:Op zondag 7 september 2008 20:27 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik ook, maar ik heb gelukkig youtube, want als ik een liedj in mn hoofd heb moet ik hem gewoon veel luisteren, dan ben ik er op den duur vanaf.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet storen, ik ben al gestoord genoeg!
Dat is wel kut voor je.quote:Op zondag 7 september 2008 20:37 schreef JH87 het volgende:
Dat is zo'n stom liedje met van die barkrukken in de lucht. Ik word nu al een week wakker met dat deuntje in m'n hoofd.
Je komt maar kieken.quote:Op zondag 7 september 2008 20:36 schreef JH87 het volgende:
Nietz, als je 'm upload krijg je een biertje van me.
quote:Op zondag 7 september 2008 20:40 schreef maok het volgende:
[..]
Ik had hem ook op op youtube gevonden:
disclamer:Ik klikte heel bewust al nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Alhoewel ik dus wel een chruisetlijke LP met CD heb he? En die is nog goed ook![]()
quote:Op zondag 7 september 2008 20:40 schreef maok het volgende:
[..]
Ik had hem ook op op youtube gevonden:
disclamer:Whehe.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik kom niet verder dan;. Ik hoorde hem als achtergrondmuziekje voor een filmpje, en toen had ik hem in mn hoofd en moest ik hem opzoeken.
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
Wauwquote:Op zondag 7 september 2008 21:08 schreef maok het volgende:
Ik ga een chocoladecaken bakken, mijn moeder komt morgen op de koffie en dan moet ik natuurlijk even de perfecte huisvrouw spelen
Jij eet een door Bob. gemaakte chocoladecake niet op? Proleet.quote:Op zondag 7 september 2008 21:15 schreef nietzman het volgende:
Over chocoladecake gesproken, Bob., ik heb vorige week die chocoladecake van vorig jaar maar even weggesmeten..
Uh, ja, uhm, dat kan vast wel even geloof ik.quote:
Ik haal ze altijd bij v&d, al is dat wel lastig als je weer eens bij het Zuiderdiep aankomt en dan geen idee meer hebt hoe je daar verder moet rijden met de auto, al die eenrichtingswegen en busbanen daarquote:Op zondag 7 september 2008 21:37 schreef Jesse_ het volgende:
Pinda's haal je bij de Spar [ afbeelding ]
Wel zorgen dat het goed stevig papier is en goed vast zit, als het ergens vast blijft zitten in een sorteermachine ofzo heb je kans dat het papier scheurt en het pakje nooit meer aankomt. Met een beetje afwijkende maat loop je daar wel kans op volgens mij.quote:Op zondag 7 september 2008 22:22 schreef Bob. het volgende:
Oh, honger. En hier is alleen maar cup a soup in huis.
Vraagje: als ik op een plat cadeautje met cadeau papier gewoon een postzegel en adres plak, komt het dan aan? Of moet ik het nog in een envelop proberen te frotten?
Andre Hazes & Rachelquote:Op zondag 7 september 2008 22:48 schreef Mark_Boelen het volgende:
Binnenkort een feest met het thema: Famous Couples.
Het is dus de bedoeling dat iedereen als couple verkleed komt als een famous couple.
Ik ga dit met een dame doen, iemand nog een leuk koppel ingedachten ( M + V ) die wij zouden kunnen gaan doen?
Niet best. Misschien moet je even bij FdF langsgaan.quote:Op zondag 7 september 2008 22:22 schreef Bob. het volgende:
Oh, honger. En hier is alleen maar cup a soup in huis.
Het is verstandig om het toch in een evelop te stoppen en die dicht te plakken. De machines zullen normaal cadeaupapier verslinden en dan komt jouw cadeautje niet aan en dat is natuurlijk zonde. Heb het als postbode wel meegemaakt dat uit enveloppen happen misten of dat er wel een envelop was, maar er geen kaartje er in zat. Dus neem geen risico.quote:Vraagje: als ik op een plat cadeautje met cadeau papier gewoon een postzegel en adres plak, komt het dan aan? Of moet ik het nog in een envelop proberen te frotten?
quote:Op zondag 7 september 2008 22:53 schreef nietzman het volgende:
Adam en Eva natuurlijk. Enige wat je nodig hebt zijn ballen en twee blaadjes.
En oh, klei om in je navel te frutten.
Jammer dat ik geen gras heb, anders had ik altijd je grasmaaier willen lenen.quote:Op zondag 7 september 2008 22:40 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
Als ik in je huis woon dan mag je altijd meeeten![]()
Ben wel in Amsterdam, maar je bent welkom hoorquote:Op zondag 7 september 2008 22:54 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Niet best. Misschien moet je even bij FdF langsgaan.
[..]
Ik geloof dat ik 'm niet snapquote:Op zondag 7 september 2008 22:56 schreef nietzman het volgende:
[..]
Jammer dat ik geen gras heb, anders had ik altijd je grasmaaier willen lenen.
Anna Nicole Smith en zo'n oude vent.quote:Op zondag 7 september 2008 22:54 schreef Mark_Boelen het volgende:
Fred en Wilma flinstone - Nee
Ozzy % Sharon Osbourne - Nee
Andre Hazes en Rachel - nee ik mag dat wijf niet
Het moet ook een ergens te verkrijgen pak / te huren iets zijn
Ohh was dat wat ik hoorde?quote:Op zondag 7 september 2008 22:58 schreef nietzman het volgende:
Ohja, had ik al verteld dat de Vindi-ontgroeners vorige week allemaal heel schatting in de blote lul op de Grote markt liedjes stonden te zingen?.
Ik voelde me ineens heel zelfverzekerd over m'n lid. Maar het was vrij koud natuurlijk.
Burencliches. Ze lenen altijd elkaars grasmaaier. Ha-ha.quote:Op zondag 7 september 2008 22:57 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
Ik geloof dat ik 'm niet snap
Erm.quote:Op zondag 7 september 2008 22:59 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
Ohh was dat wat ik hoorde?
Was dat euhm dinsdagavond ofzo?
Ik heb echt een buurman waarvan ik laatst een grasmaaier heb geleendquote:Op zondag 7 september 2008 22:59 schreef nietzman het volgende:
[..]
Burencliches. Ze lenen altijd elkaars grasmaaier. Ha-ha..
Soms maak ik leuke grapjes hoor. Maar je moet er om leren lachen, anders verzuur ik.
I'll tryquote:Op zondag 7 september 2008 22:59 schreef nietzman het volgende:
[..]
Burencliches. Ze lenen altijd elkaars grasmaaier. Ha-ha..
Soms maak ik leuke grapjes hoor. Maar je moet er om leren lachen, anders verzuur ik.
Ja, ik weet het ook niet meer precies, het voelt als iets dergelijks.quote:Op zondag 7 september 2008 23:00 schreef nietzman het volgende:
[..]
Erm.
De details zijn vaag. Dinsdag zou kunnen. Volgens mij wel.
Maar ik ben nooit stoned en ze zijn nòg slechter. Ask anyone.quote:Op zondag 7 september 2008 23:02 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
I'll try
Ik ben op zich wel wat gewend hoor, mijn huisgenoot in Amsterdam is altijd stoned en om zijn grapjes moet ik ook lachen
Geheel volgens traditie heb je 'm toch wel niet teruggebracht he?quote:Op zondag 7 september 2008 23:01 schreef maok het volgende:
Ik heb echt een buurman waarvan ik laatst een grasmaaier heb geleend
Nie huilen...quote:Op zondag 7 september 2008 23:04 schreef nietzman het volgende:
[..]
Maar ik ben nooit stoned en ze zijn nòg slechter. Ask anyone..
Zie je.quote:Op zondag 7 september 2008 23:05 schreef JH87 het volgende:
Z'n grapjes zijn slechter.
Ik heb hem weer aan een andere buurman uitgeleend, is dat ook goed?quote:Op zondag 7 september 2008 23:05 schreef nietzman het volgende:
[..]
Geheel volgens traditie heb je 'm toch wel niet teruggebracht he?
quote:Op zondag 7 september 2008 23:08 schreef nietzman het volgende:
Ik heb vorige week zonder dollen twee lachband-CDs gedownload om onder m'n slechte sci-fi film te monteren.
Maar je moet toch eigenlijk iemand hebben met een hele saaie eentonige stem?quote:Op zondag 7 september 2008 23:11 schreef JH87 het volgende:
Ik ken nog wel een DJ van KinkFM, voor een goeie fles wijn spreekt-ie wel wat in.
Voiceover: Ons zonnestelsel. Een plek waar bijna alles wel eens gebeurd. Zo schijnt daar de zon, en hebben we een stelsel. Een plek waar ons verhaal zich afspeelt. En dan niet op aarde, neen, het speelt zich af op de planeet Glavoetje. Een kek klein stukje aarde dat zich bevind op 23.5 kilometer van het aardoppervlak.quote:Op zondag 7 september 2008 23:11 schreef JH87 het volgende:
Ik ken nog wel een DJ van KinkFM, voor een goeie fles wijn spreekt-ie wel wat in.
Paul de Leeuw en de jostiband. Ik hoop dat de daem in kewstie op Paul de Leeuw lijkt.quote:Op zondag 7 september 2008 22:48 schreef Mark_Boelen het volgende:
Binnenkort een feest met het thema: Famous Couples.
Het is dus de bedoeling dat iedereen als couple verkleed komt als een famous couple.
Ik ga dit met een dame doen, iemand nog een leuk koppel ingedachten ( M + V ) die wij zouden kunnen gaan doen?
Ik heb eens voiceover gedaan voor een informatiedvdquote:Op zondag 7 september 2008 23:10 schreef nietzman het volgende:
Film is 80% klaar. Nu from scratch een nieuwe audiotrack met geluidseffecten opbouwen en nieuwe voiceovers schrijven en iemand zoeken met een goede voiceoverstem.
Nouja, aan zoiets zat ook ook wel even te denken. Of een Duitser, of een negert.quote:Op zondag 7 september 2008 23:20 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik kan heel goed boes praten, voor als je een boerse vice over wilt. Maar goed, dat kan iedere sint nyktser.
quote:bewoners van Glavoetje
De bewoners van Glavoetje, bij de laatste volkstelling in 2202 na Chr. (ofwel 314 na O-L) zo'n 41 duizend, stammen af van Marie Ohlinger. Marie Ohlinger was een vrouw uit de Amish-gemeenschap in Ohio, die op 32 maart 1888 na Chr. met een zelfgebouwde raket de planeet Aarde ontvluchtte, en door gunstige wind en plotselinge aantrekkingskracht van Glavoetje/Xlafuuzshi succesvol landde op deze uit de kluiten gewassen komeet, met een landschap dat is te vergelijken met de woeste binnenlanden van Oostelijk Flevoland.
Aangezien ze op het moment van aankomst op de planeet 8 maanden zwanger was, werd na enkele weken op de herberzame planeet de eerste Xlafuuzshi-naar geboren: Ohlinger Eine, wat later verbasterd zou worden naar O-Linggerynn, stamvader der Xlafuuzshinaren.
Alles wat Marie Ohlinger slechts bij zich had was wat gerst, tarwe, koffiebonen, een koffiekan, een dwarsfluit, een vuursteen, een spiegel, wat sprokkelhout, haar borduurspulletjes, juwelen, 3 gram thee, haar zondagse jurk, een fles brandewijn, een kamerplant, een kurketrekker, een theezeefje, wat maandverband, drie meter katoenen lakens en haar paspoort.
Marie Ohlinger stierf helaas al op de derde verjaardag van haar zoontje, aan de combinatie van een progressieve vorm van heimwee en een mislukte abortus. Ze was namelijk zwanger geraakt van Prins P*lleke Poxx de Derde, een prins afkomstig van de planeet Xorh-Xoxx.
Prins P*lleke Poxx de Derde deed Glavoetje immers aan in het jaar 1890 na Chr. (ofwel het jaar 2 na O-L (O-Linggerynn), met zijn ruimteschip 'Foxy Roxy'. Het bleek al gauw dat Prins P*lleke Poxx de Derde zijn verantwoordelijkheid niet kende, want na het nieuws van Marie Ohlingers blijde verwachting wist hij niet hoe snel hij de benen moest nemen. Zijn adagium was immers een variant op de zeemansterm "In elk stadje een ander schatje", namelijk: "Op elk planeetje een ander scheetje".
quote:De gezant van planeet Aarde
Terwijl 23,5 kilometer verder de planeet Aarde gebukt ging onder twee grote wereldoorlogen, de depressie en het post-industrialisme, groeide O-Linggerynn op in een tijd die later, vrij vertaald, de annalen in zou gaan als 'The Deathly Boring Era'. De atmosfeer van Glavoetje was echter vrij gunstig, en door zelfdiscipline en tucht, en het drinken van "khee" was O-Linggerynn op hoogbejarde leeftijd nog kwiek van gestel. Net op het moment dat hij zich toch wel heel ernstig ging vervelen kwam er bezoek. Niet van Prins P*lleke Poxx de Derde van de planeet Xorh-Xoxx, maar van kosmonaute Rasja Raketova, een aardbewoner uit het district Rusland, die het ver had geschopt in haar leven, namelijk wel 23,5 kilometer! Zij was de enige overlevende van een geheime raketlancering door Rusland, op 26 april 1986.
De bezwangering van Rasja Raketova
O-Lingerynn, die dag precies 98 jaar oud, verleidde haar op sluwe wijze, en bezwangerde Rasja Raketova. Na de (helden)daad stierf hij in de wijd gespreide benen van Rasja Raketova, die 9 maanden later (voor ons Aardbewoners: januari 1987) zou gaan bevallen van Vladimir Puta O-Linggerynnov, beter bekend als O-Linggerynn II.
Hoewel zijn vader O-Lynggerynn als stamvader van de latere Xlafuuzshinaren zou worden aangemerkt, zou zijn zoon O-Linggerynn II de echte basis leggen van het volk der Xlafuuzshinaren op Glavoetje.
Opkomst der Linggerynn-dynastie
Prins P*lleke Poxx de Derde, die de grootmoeder van O-Linggerynn II ooit onsuccesvol had bezwangerd, en haar door een mislukte abortus indirect had doen sterven, was indertijd namelijk zijn favoriete hoed vergeten op Glavoetje, en keerde terug naar deze planeet. Als geschenk bracht hij 3 vruchtbare vrouwen mee van zijn planeet Xorh-Xoxx: Kelly, Destiny en Zegerdien. Destiny, de domste van de drie stierf echter aan smetvrees, Kelly en Zegerdien bleken over een zeer vruchtbare schoot te beschikken, en brachten maar liefst 13 kinderen (6 jongens, 6 meisjes en een (geslachtloze) kwee ter Glavoetje. Door onderlinge huwelijken, waarvan 1 "moetje" werd langzaam de basis gelegd voor de uitdijende Glavoetje-bevolking, en was de Linggerynn-dynastie veilig gesteld.
Kleipoppetjes. Uit de navel van je adamskostuum gepeuterd.quote:Op zondag 7 september 2008 23:30 schreef nietzman het volgende:
Maar erger nog; hoe verfilm je het?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |