abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 7 september 2008 @ 23:07:39 #276
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_61462596
quote:
Op zondag 7 september 2008 23:05 schreef JH87 het volgende:
Z'n grapjes zijn slechter.
Zie je.
Ik ga naar huis.
  zondag 7 september 2008 @ 23:07:58 #277
107407 maok
Lizdekd (v)
pi_61462608
quote:
Op zondag 7 september 2008 23:05 schreef nietzman het volgende:

[..]

Geheel volgens traditie heb je 'm toch wel niet teruggebracht he?
Ik heb hem weer aan een andere buurman uitgeleend, is dat ook goed?
Niet storen, ik ben al gestoord genoeg!
  zondag 7 september 2008 @ 23:08:23 #278
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_61462623
Ik heb vorige week zonder dollen twee lachband-CDs gedownload om onder m'n slechte sci-fi film te monteren.
Ik ga naar huis.
pi_61462634
Hoe gaat 't met je film? Is de draak al verslagen?
Don't think twice, it's all right.
pi_61462658
quote:
Op zondag 7 september 2008 23:08 schreef nietzman het volgende:
Ik heb vorige week zonder dollen twee lachband-CDs gedownload om onder m'n slechte sci-fi film te monteren.

Ik had niet verwacht dat het echt kon...
  zondag 7 september 2008 @ 23:10:34 #281
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_61462689
Film is 80% klaar. Nu from scratch een nieuwe audiotrack met geluidseffecten opbouwen en nieuwe voiceovers schrijven en iemand zoeken met een goede voiceoverstem.
Ik ga naar huis.
pi_61462695
quote:
Op zondag 7 september 2008 23:07 schreef nietzman het volgende:

[..]

Zie je.
Ik ben wel echt nieuwsgierig naar je flauwe grapjes nu hoor
pi_61462705
Ik ken nog wel een DJ van KinkFM, voor een goeie fles wijn spreekt-ie wel wat in.
  zondag 7 september 2008 @ 23:14:53 #284
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_61462835
http://www.xs4all.nl/~nietz/CrowdLaughing01.wav

Enorm melig om het een half uur lang in de shuffle aan te laten staan. .
Ik ga naar huis.
  zondag 7 september 2008 @ 23:15:41 #285
107407 maok
Lizdekd (v)
pi_61462861
quote:
Op zondag 7 september 2008 23:11 schreef JH87 het volgende:
Ik ken nog wel een DJ van KinkFM, voor een goeie fles wijn spreekt-ie wel wat in.
Maar je moet toch eigenlijk iemand hebben met een hele saaie eentonige stem?
Niet storen, ik ben al gestoord genoeg!
  zondag 7 september 2008 @ 23:17:20 #286
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_61462920
quote:
Op zondag 7 september 2008 23:11 schreef JH87 het volgende:
Voiceover: Ons zonnestelsel. Een plek waar bijna alles wel eens gebeurd. Zo schijnt daar de zon, en hebben we een stelsel. Een plek waar ons verhaal zich afspeelt. En dan niet op aarde, neen, het speelt zich af op de planeet Glavoetje. Een kek klein stukje aarde dat zich bevind op 23.5 kilometer van het aardoppervlak.

Scene 2, shot 1. Polygoonyournaal.
We zien een introvenster voor het polygoonyournaal.

Shot 2: We zien een gelukkige Amishfamilie, in een typische Amish setting, ergens halvewege de negentiende eeuw. Moeders, Vaders, kinders, alles er op en er aan.
Voiceover: Marie Ohlinger was een heus visionair. Ze voelde het einde der tijden op Aarde naderen, en dacht: "Laat ik maar eens vertrekken van hiero.

Shot 3: We zien Marie vanuit kikvorsperspectief de aarde ontvluchten, terwijl haar man kwaad met gebalde vuisten in haar richting schud.
Voiceover: Op 32 maart 1888 onvluchte ze na de uitvinding van de eerste zeepraket haar man Joseph.

Shot 4: Marie's landing op de planeet Glavoetje, een kale grijze bol gevuld met een aantal palmbomen.
Voiceover: Om na een aantal dagen rondzwerven om aarde, uiteindelijk te landen op planeet Glavoetje, een tot dan toe nog onontdekte planeet op 23.5 kilometer van het aardoppervlak.

Shot 5: Marie's bevalling van Ohlinger Eine, een kerngezonde zoon. We zien een breed geschoten shot van Marie met haar jurk omhoog, waar doodleuk een baby (Uiteraard een doodgewone pop.) uitgevallen komt. Op de achtergrond zien we een klein draakje zitten. (Een draakje die later uit zal groeien tot Chris Willy natuurlijk.)
Voiceover: Enkele weken later beviel Marie er van een kerngezonde zoon, Ohlinger Eine, wat later zou verbasteren in "René de eerste", Later zou deze René de Eerste uitgroeien tot een groot gevaar voor de aardbewoners.

.

Minimaal twee flessen. Gok ik.
Ik ga naar huis.
pi_61462932
quote:
Op zondag 7 september 2008 22:48 schreef Mark_Boelen het volgende:
Binnenkort een feest met het thema: Famous Couples.
Het is dus de bedoeling dat iedereen als couple verkleed komt als een famous couple.
Ik ga dit met een dame doen, iemand nog een leuk koppel ingedachten ( M + V ) die wij zouden kunnen gaan doen?
Paul de Leeuw en de jostiband. Ik hoop dat de daem in kewstie op Paul de Leeuw lijkt.
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 7 september 2008 @ 23:18:22 #288
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_61462955
quote:
Op zondag 7 september 2008 23:10 schreef nietzman het volgende:
Film is 80% klaar. Nu from scratch een nieuwe audiotrack met geluidseffecten opbouwen en nieuwe voiceovers schrijven en iemand zoeken met een goede voiceoverstem.
Ik heb eens voiceover gedaan voor een informatiedvd
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
pi_61462970
Ik heb een irritante stem, dus dat wordt 'm niet. En die twee flessen wijn; het is idd een lap tekst.
pi_61463025
Ik kan heel goed boes praten, voor als je een boerse vice over wilt. Maar goed, dat kan iedere sint nyktser.
  zondag 7 september 2008 @ 23:23:00 #292
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_61463123
Lap tekst? Dit is nog niets, ik heb nog kantjes vol met kolder. .

Ik heb een schrijver m'n verhaal en storyboard laten schrijven. En ik heb de ellenlange bullshit over de "absurdoriginals" al geschrapt omdat dat zelfs míj te ver ging.
Ik ga naar huis.
  zondag 7 september 2008 @ 23:24:02 #293
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_61463160
quote:
Op zondag 7 september 2008 23:20 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik kan heel goed boes praten, voor als je een boerse vice over wilt. Maar goed, dat kan iedere sint nyktser.
Nouja, aan zoiets zat ook ook wel even te denken. Of een Duitser, of een negert.
Ik ga naar huis.
  zondag 7 september 2008 @ 23:25:04 #294
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_61463189
Kijk, dit ging te furr.
quote:
bewoners van Glavoetje
De bewoners van Glavoetje, bij de laatste volkstelling in 2202 na Chr. (ofwel 314 na O-L) zo'n 41 duizend, stammen af van Marie Ohlinger. Marie Ohlinger was een vrouw uit de Amish-gemeenschap in Ohio, die op 32 maart 1888 na Chr. met een zelfgebouwde raket de planeet Aarde ontvluchtte, en door gunstige wind en plotselinge aantrekkingskracht van Glavoetje/Xlafuuzshi succesvol landde op deze uit de kluiten gewassen komeet, met een landschap dat is te vergelijken met de woeste binnenlanden van Oostelijk Flevoland.
Aangezien ze op het moment van aankomst op de planeet 8 maanden zwanger was, werd na enkele weken op de herberzame planeet de eerste Xlafuuzshi-naar geboren: Ohlinger Eine, wat later verbasterd zou worden naar O-Linggerynn, stamvader der Xlafuuzshinaren.

Alles wat Marie Ohlinger slechts bij zich had was wat gerst, tarwe, koffiebonen, een koffiekan, een dwarsfluit, een vuursteen, een spiegel, wat sprokkelhout, haar borduurspulletjes, juwelen, 3 gram thee, haar zondagse jurk, een fles brandewijn, een kamerplant, een kurketrekker, een theezeefje, wat maandverband, drie meter katoenen lakens en haar paspoort.

Marie Ohlinger stierf helaas al op de derde verjaardag van haar zoontje, aan de combinatie van een progressieve vorm van heimwee en een mislukte abortus. Ze was namelijk zwanger geraakt van Prins P*lleke Poxx de Derde, een prins afkomstig van de planeet Xorh-Xoxx.

Prins P*lleke Poxx de Derde deed Glavoetje immers aan in het jaar 1890 na Chr. (ofwel het jaar 2 na O-L (O-Linggerynn), met zijn ruimteschip 'Foxy Roxy'. Het bleek al gauw dat Prins P*lleke Poxx de Derde zijn verantwoordelijkheid niet kende, want na het nieuws van Marie Ohlingers blijde verwachting wist hij niet hoe snel hij de benen moest nemen. Zijn adagium was immers een variant op de zeemansterm "In elk stadje een ander schatje", namelijk: "Op elk planeetje een ander scheetje".
Ik ga naar huis.
pi_61463278
Hoe verzin je 't.
  zondag 7 september 2008 @ 23:30:34 #296
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_61463371
quote:
De gezant van planeet Aarde
Terwijl 23,5 kilometer verder de planeet Aarde gebukt ging onder twee grote wereldoorlogen, de depressie en het post-industrialisme, groeide O-Linggerynn op in een tijd die later, vrij vertaald, de annalen in zou gaan als 'The Deathly Boring Era'. De atmosfeer van Glavoetje was echter vrij gunstig, en door zelfdiscipline en tucht, en het drinken van "khee" was O-Linggerynn op hoogbejarde leeftijd nog kwiek van gestel. Net op het moment dat hij zich toch wel heel ernstig ging vervelen kwam er bezoek. Niet van Prins P*lleke Poxx de Derde van de planeet Xorh-Xoxx, maar van kosmonaute Rasja Raketova, een aardbewoner uit het district Rusland, die het ver had geschopt in haar leven, namelijk wel 23,5 kilometer! Zij was de enige overlevende van een geheime raketlancering door Rusland, op 26 april 1986.

De bezwangering van Rasja Raketova
O-Lingerynn, die dag precies 98 jaar oud, verleidde haar op sluwe wijze, en bezwangerde Rasja Raketova. Na de (helden)daad stierf hij in de wijd gespreide benen van Rasja Raketova, die 9 maanden later (voor ons Aardbewoners: januari 1987) zou gaan bevallen van Vladimir Puta O-Linggerynnov, beter bekend als O-Linggerynn II.

Hoewel zijn vader O-Lynggerynn als stamvader van de latere Xlafuuzshinaren zou worden aangemerkt, zou zijn zoon O-Linggerynn II de echte basis leggen van het volk der Xlafuuzshinaren op Glavoetje.

Opkomst der Linggerynn-dynastie
Prins P*lleke Poxx de Derde, die de grootmoeder van O-Linggerynn II ooit onsuccesvol had bezwangerd, en haar door een mislukte abortus indirect had doen sterven, was indertijd namelijk zijn favoriete hoed vergeten op Glavoetje, en keerde terug naar deze planeet. Als geschenk bracht hij 3 vruchtbare vrouwen mee van zijn planeet Xorh-Xoxx: Kelly, Destiny en Zegerdien. Destiny, de domste van de drie stierf echter aan smetvrees, Kelly en Zegerdien bleken over een zeer vruchtbare schoot te beschikken, en brachten maar liefst 13 kinderen (6 jongens, 6 meisjes en een (geslachtloze) kwee ter Glavoetje. Door onderlinge huwelijken, waarvan 1 "moetje" werd langzaam de basis gelegd voor de uitdijende Glavoetje-bevolking, en was de Linggerynn-dynastie veilig gesteld.
.
Ik ga naar huis.
  zondag 7 september 2008 @ 23:30:48 #297
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_61463379
Maar erger nog; hoe verfilm je het?
Ik ga naar huis.
pi_61463446
Tja, dat doe je jezelf aan.

Geen bier in huis.

Wel whiskey.
  Redactie Frontpage / Sport zondag 7 september 2008 @ 23:34:33 #299
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_61463489
That'll do I think
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_61463625
quote:
Op zondag 7 september 2008 23:30 schreef nietzman het volgende:
Maar erger nog; hoe verfilm je het?
Kleipoppetjes. Uit de navel van je adamskostuum gepeuterd.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')