Nog kleiner dan de bezemkast van Vindicat?quote:Op zondag 7 september 2008 19:53 schreef maok het volgende:
Ik was een keer bij iemand in de Aquamarijnstraat en daar woonde iemand in de keuken kast. Die was 1x2 meter en er paste precies een matras in. Hij sliep geloof ik wel met de deur op een kier.
Die persoon logeerde tijdelijk tot hij een kamer had bij de persoon die de huiskamer had als kamer, maar vond dit handiger om te slapen als ze niet op het zelfde tijdstip opstonden. Overdag gebruikte hij wel de woonkamer.quote:Op zondag 7 september 2008 19:55 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Nog kleiner dan de bezemkast van Vindicat?
Ga je m op youtube zetten?quote:Op zondag 7 september 2008 12:10 schreef nietzman het volgende:
Jesus.
Ik vind gewoon een filmpje terug op m'n mobiel van Jitiizer die "Ik ben vandaag zo vrolijk" van Alfred in het Fries speelt.
Wat briljant eigenlijk..
Yup, ze werd wat ziek zaterdag, dus ik wilde haar niet met de trein naar huis laten gaan.. ff gebracht dus, en meteen blijven slapen.quote:
Je bent veel te goed voor deze wereld.quote:Op zondag 7 september 2008 20:15 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Yup, ze werd wat ziek zaterdag, dus ik wilde haar niet met de trein naar huis laten gaan.. ff gebracht dus, en meteen blijven slapen.
Wil je je bier er opslaan?quote:Op zondag 7 september 2008 20:07 schreef JH87 het volgende:
Zo, wat een bijleeswerk. Ik heb een interessante middag gemist zie ik.
En Nietz, hou die kelderbox maar vrij.
In wat voor hokje zit je nu dan?quote:Op zondag 7 september 2008 20:18 schreef JH87 het volgende:
Volgens mij is dat niet zover lopen vanaf hier, zou wel praktisch zijn. Ik heb nogal ruimtegebrek hier.
± 13 m2.quote:Op zondag 7 september 2008 20:20 schreef nietzman het volgende:
[..]
In wat voor hokje zit je nu dan?.
Ik ook, maar ik heb gelukkig youtube, want als ik een liedj in mn hoofd heb moet ik hem gewoon veel luisteren, dan ben ik er op den duur vanaf.quote:Op zondag 7 september 2008 20:25 schreef maok het volgende:
Ik heb een liedje in mijn hoofd en ik krijg hem niet meer weg..
Weet ik.quote:Op zondag 7 september 2008 20:16 schreef JH87 het volgende:
[..]
Je bent veel te goed voor deze wereld.
vast neit slechter dan hetgebler van Jitiizerquote:Op zondag 7 september 2008 20:18 schreef nietzman het volgende:
[..]
Ik loop er zelf doorheen te blêren..
waar heb jij het over in hemelsnaam, of heb ik iets gemist?quote:
Ik had hem ook op op youtube gevonden:quote:Op zondag 7 september 2008 20:27 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik ook, maar ik heb gelukkig youtube, want als ik een liedj in mn hoofd heb moet ik hem gewoon veel luisteren, dan ben ik er op den duur vanaf.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet storen, ik ben al gestoord genoeg!
Dat is wel kut voor je.quote:Op zondag 7 september 2008 20:37 schreef JH87 het volgende:
Dat is zo'n stom liedje met van die barkrukken in de lucht. Ik word nu al een week wakker met dat deuntje in m'n hoofd.
Je komt maar kieken.quote:Op zondag 7 september 2008 20:36 schreef JH87 het volgende:
Nietz, als je 'm upload krijg je een biertje van me.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |