PS3 hier!quote:Op zondag 7 september 2008 11:28 schreef luciferist het volgende:
ik voor de xdoos btw
Ik speel niet online en kijk veel blu-ray. Voor de rest speel ik titels die op beide consoles uitkomen.quote:Op zondag 7 september 2008 13:26 schreef luciferist het volgende:
[..]
agh maakt niet uit, je wist toen gewoon nog niet beter
quote:Op zondag 7 september 2008 13:35 schreef luciferist het volgende:
xbox was al om te bouwen, mijn keuze
Je kan hem op de officiele site al wel pre-orderenquote:Op maandag 22 september 2008 20:51 schreef lennartb.nl het volgende:
Edit: lijkt me chill als er een preorder ofzo zou zijn waar je een vingerskateboard bij zou krijgen
Nah ik preorder deze alleen bij een leuke aanbieding of actie.quote:Op maandag 22 september 2008 20:54 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Je kan hem op de officiele site al wel pre-orderen
Alleen hij staat wel voor early 2009
Hoe bedoel je? Als ik goed kijk zijn alle locaties nieuwe hoor.quote:Op maandag 22 september 2008 19:02 schreef Jovatov het volgende:
Zo jammer dat ik alle locaties uit die nieuwe screens gewoon herken
nee zijn ouwe locatie's in de stad die stuk zijn gemaakt door what ever reason that may bequote:Op maandag 22 september 2008 23:08 schreef Milamber_conDoin het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Als ik goed kijk zijn alle locaties nieuwe hoor.
60fps + meer tricks + rondlopen + dingen verplaatsen = zomg this is awesomequote:Op dinsdag 21 oktober 2008 10:20 schreef SuperFruitig het volgende:
Skate helemaal dood gespeeld
Tijd voor deeltje 2! yesplzktnx
5quote:
De eerste niet gespeeld?quote:Op zondag 18 januari 2009 23:16 schreef R_B het volgende:
demo is echt goed...
Echt wel moeilijk om goed onder de knie te krijgen...
Ja die is cool, de intro cinematic is ook weer vet.quote:Op maandag 19 januari 2009 17:49 schreef lennartb.nl het volgende:
http://www.gametrailers.com/player/44477.html
Hele vette trailer
quote:Op woensdag 21 januari 2009 22:40 schreef Devz het volgende:
Ik heb Skate 2 voor de Xbox 360 te koop voor 50 euro, nieuw in plastic. PM me even bij interesse
Heb hem vandaag voor 60eu gehaald bij de Mediamarkt, wou hem toch wel hebben nu, en had geen zin om hem voor een lagere prijs te zoeken of bestellen en wachtenquote:Op donderdag 22 januari 2009 14:50 schreef Evil_Koekje het volgende:
Ligt 'ie toevallig voor een mooie prijs bij de Mediamarkt? En iemand die hem daar toevallig vandaag al gevonden heeft?
En bigquote:Op donderdag 22 januari 2009 22:40 schreef lennartb.nl het volgende:
Ik vind skate 2 een stuk frustrerender dan skate 1, ik heb meer last van de camera en ik ben blijkbaar een stuk slechter geworden. Ik heb heeel lang genoten van skate 1 zonder frustratie enzo, maar skate 2 valt me echt wel tegen.
Maarja ik ga sowieso door, ik wil in ieder geval alles van Rob Dyrdek in de game zien
En big natuurlijkquote:Op donderdag 22 januari 2009 23:08 schreef Moozze het volgende:
[..]
En big
Hij is verzonden btw dus ik heb m morgen, dat wordt genieten!
Ja ik heb ook serieus maar 2 afleveringen gezienquote:Op donderdag 22 januari 2009 23:09 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
En big natuurlijk
Jammer dan hun show zo vroeg is opgehouden
Moet je zeker doen! Die serie was zoo geniaal!quote:Op donderdag 22 januari 2009 23:13 schreef Moozze het volgende:
[..]
Ja ik heb ook serieus maar 2 afleveringen gezien![]()
Het was wel leuk, moet nog maar een keer alles gaan kijken.
Eerst Lost, dan Skate 2, dan iedere week weer Flight of the Conchords en Lost en binnenkort weer Heroes afgewisselt met Skate 2 en dan doe ik het!quote:Op donderdag 22 januari 2009 23:17 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Moet je zeker doen! Die serie was zoo geniaal!
Sterker nog, ik ga hem maar weer kijken
Niet vergeten hèquote:Op donderdag 22 januari 2009 23:27 schreef Moozze het volgende:
[..]
Eerst Lost, dan Skate 2, dan iedere week weer Flight of the Conchords en Lost en binnenkort weer Heroes afgewisselt met Skate 2 en dan doe ik het!
Ja die heb ik volgens mij gezien, of alleen het einde ervan. Toen kregen ze zo'n game thuisgestuurd.quote:Op donderdag 22 januari 2009 23:30 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Niet vergeten hèEn begin dan met de aflevering waar ze naar EA gaan om motion capture op te nemen voor skate
Het viel me ook op dat ze bijna altijd hun xbox 360 controller op hun tafel hebben liggen, wat betekent dat ze vast wel vaker gamenquote:Op donderdag 22 januari 2009 23:31 schreef Moozze het volgende:
[..]
Ja die heb ik volgens mij gezien, of alleen het einde ervan. Toen kregen ze zo'n game thuisgestuurd.
Ja zou me niks verbazen.quote:Op donderdag 22 januari 2009 23:33 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Het viel me ook op dat ze bijna altijd hun xbox 360 controller op hun tafel hebben liggen, wat betekent dat ze vast wel vaker gamen
Het is me ook nog nooit gelukt om in een game mezelf écht lijkend na te maken, al komt dat ook door geduld.quote:Op donderdag 22 januari 2009 23:33 schreef Moozze het volgende:
[..]
Ja zou me niks verbazen.
Wel weird als je jezelf kan zijn in een game zonder dat jij dat met een create-a-whatever hebt gemaakt.
Inderdaad, 10 schuifgevallen voor je neusvleugel enzo, dat wordt m echt niet!quote:Op donderdag 22 januari 2009 23:41 schreef Moozze het volgende:
Ja en sommige editors zijn zo vreselijk uitgebreid.
Nee moet ik goed naar mezelf gaan kijkenquote:Op donderdag 22 januari 2009 23:52 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Inderdaad, 10 schuifgevallen voor je neusvleugel enzo, dat wordt m echt niet!
Ik heb het gevoel dat je in skate 1 meer vrijhad had met de camera zelfs, maar dat weet ik niet zeker.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 00:37 schreef Rikketik het volgende:
Net nog eens gespeeld. Die camera blijft wennen, waarbij het jammer is dat je niet even simpel om je heen kunt kijken. Voor de rest was het wel grappig. Freeride, dus een beetje achter auto's hangen, op je bek gaan en over hekjes grinden. In willekeurige volgorde.
Nee, dat is gedaan wegens realisme, het is nu net alsof iemand je met een camera achtervolgt...quote:Op vrijdag 23 januari 2009 00:49 schreef Moozze het volgende:
Om je heen kijken kon in 1 toch ook niet?
Ik heb het spel niet maar je moet gewoon doen alsof je je board gaat grabben, dus de triggers.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 00:59 schreef Shadeauw het volgende:
[..]
Nee, dat is gedaan wegens realisme, het is nu net alsof iemand je met een camera achtervolgt...
Weet iemand hoe je achter auto's aan skitcht? (Xbox 360)
Thxquote:Op vrijdag 23 januari 2009 01:01 schreef Moozze het volgende:
[..]
Ik heb het spel niet maar je moet gewoon doen alsof je je board gaat grabben, dus de triggers.
Geen idee of dat klopt.
Rob & Bigquote:Op donderdag 22 januari 2009 23:17 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Moet je zeker doen! Die serie was zoo geniaal!
Sterker nog, ik ga hem maar weer kijken
Ah nice, ga 'm vanmiddag wel ff halen.quote:Op donderdag 22 januari 2009 22:24 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Heb hem vandaag voor 60eu gehaald bij de Mediamarkt, wou hem toch wel hebben nu, en had geen zin om hem voor een lagere prijs te zoeken of bestellen en wachten
Zit je nog bij mij op school? Heb je lang niet gezien daar volgens mij
Ik had trouwens de laatste skate 2 volgens mij van de mediamarkt groningen.
quote:Op vrijdag 23 januari 2009 13:23 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Ah nice, ga 'm vanmiddag wel ff halen.
En nee, ik heb me op 8 december oid ziekgemeld, ben sindsdien niet weer geweest en ondertussen gestopt met de opleiding.
Instaleren?quote:Op vrijdag 23 januari 2009 13:08 schreef lennartb.nl het volgende:
Ben hem nu op de xbox aan het installeren, kijken of dat merkbaar is
Bij skate 1 had je soms dat wanneer je terug naar je marked spot ging je best lang moest laden, terwijl je er niet ver vandaan was. Op sommige spots was dat heel tergend want dan moest je elke keer laden als je lijn weer overnieuw wou proberen.
Ja je kan als je wil je games op de harde schijf zetten zodat je kortere laadtijden hebt en geen lawaai van de dvd speler (je moet natuurlijk nog wel de disc erin hebben zitten)quote:
Dat is wel een geile lijnquote:
Ja het was een opdracht voor die franse pro, hij is nu gelukt.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 20:07 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Dat is wel een geile lijn![]()
Ik vind sowieso tailslides en noseslides de chillste slides/grinds in skate
Als je in het hoofdmenu de disc hebt geselecteerd zeg maar, kan je hem starten met A, maar ook meer opties kijken met Y, als je dat doet staat er meteen; install to harddisc.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 20:26 schreef Moozze het volgende:
Hoe moet dat instalren eigenlijk? Klinkt wel als een goed idee.
En duurt het lang?quote:Op vrijdag 23 januari 2009 20:46 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Als je in het hoofdmenu de disc hebt geselecteerd zeg maar, kan je hem starten met A, maar ook meer opties kijken met Y, als je dat doet staat er meteen; install to harddisc.
Bij veel games merk je het verschil niet echt in laadtijden, maar het geluid van de disc drive die weg is is opzich wel lekker
Het installeren duurt wel even ja, 10minuten ofzo.quote:
als je ff gaat pissen aanzetten en dan is het zo gebeurd. Bij de ps3 is het standaard dus dan start ik altijd de ps3. Start de installatie en ga vervolgens drinken pakken en ff naar de pleequote:Op vrijdag 23 januari 2009 20:56 schreef Moozze het volgende:
Doe ik dus niet nu.
Ik heb alleen de mgs4 installaties van de ps3 meegemaakt maar volgens mij duurt dit nog iets langer (dit is ook in één keer ipv een paar keer bij mgs4)quote:Op vrijdag 23 januari 2009 21:02 schreef Paxlie het volgende:
[..]
als je ff gaat pissen aanzetten en dan is het zo gebeurd. Bij de ps3 is het standaard dus dan start ik altijd de ps3. Start de installatie en ga vervolgens drinken pakken en ff naar de plee
Vertel dan iig even welke trickquote:Op zaterdag 24 januari 2009 01:30 schreef Rikketik het volgende:
Ok, ik begin er nu wat meer in te komen. Heb volgens mij een uur op deze trick geoefend, maar toen hij me eenmaal lukte... echt geweldig gevoel. Heb 'm ook geupload, maar in de herhaling valt hij tegen.
Ik hoop dat deze link het doet...:
-
Edit:
Oké, niet dus. Rare website, onder mijn profiel staan opeens hele andere filmpjes.![]()
Ja, I'm dieing to know!quote:Op zondag 25 januari 2009 12:02 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Vertel dan iig even welke trick
Daar heb ik volgens mij gewoon een hele fancy grind gedaanquote:Op zondag 25 januari 2009 13:19 schreef Rikketik het volgende:
Was gewoon een hele lang string aan tricks, weet niet meer precies welke. Het was bij die opgestapelde boeken, waar je 1000 punten moest halen om de spot te killen. En na heel lang oefenen lukte het me.
ik mis de straten ook ja. Nu is het een vlak met challenges. Ik wil een beetje route kunnen bepalen en dat kan nu nietquote:Op maandag 26 januari 2009 01:55 schreef Evil_Koekje het volgende:
Ja gruwelijk vet spel. Ben wel totaal m'n skills kwijt, dus nog weer even oefenen.
Ik vind die Kaart trouwens verdomde irritant, dat was naar mijn idee in 't vorige spel veel duidelijker. Nu teleport ik overal maar gewoon naar toe, best zonde met zo'n stad tot je beschikking. D'r is geen inzoomfunctie oid die ik over het hoofd zie neem ik aan?
En dat lopen gaat nou ook niet dat je zegt van soepel, maar goed het kan da's al heel wat.
O en ingame Skate.reel is wel een uitkomst. Bezocht die site vroeger amper, nu gewoon ingame highlights van anderen kijken.
Ja precies dat, vroeger kon je ff kijken van oh daar bochtje om en dan zo en zo en dan was je d'r. Ondertusen weer nieuwe vette spots vinden enzo. En nu is 't teleport en je bent er. Echt zonde, want die stad is echt enorm uitgebreid. Ook wel vet om weer oude bekende plaatsen tegen te komen uit 't eerste deel trouwens.quote:Op maandag 26 januari 2009 02:00 schreef Paxlie het volgende:
[..]
ik mis de straten ook ja. Nu is het een vlak met challenges. Ik wil een beetje route kunnen bepalen en dat kan nu niet
1 keertje op de xbox is dat gebeurt bij mij.quote:Op maandag 26 januari 2009 02:49 schreef Evil_Koekje het volgende:
O en hij is bij mij al een keer of 4 gewoon totaal vastgelopen, meer mensen last van (PS3)? En de d'r zijn wat framerate probleempjes af en toe.
Die was pittig hequote:Op maandag 26 januari 2009 20:42 schreef lennartb.nl het volgende:
Ik ben nu met de opdracht "oi lets skate" bezig, waarbij je een tweaked handplant moet doen op de rail die boven de coping van de halfpipe hangt. Alleen die rail zit net iets verder van me af dan de coping, en hoe hoog ik ook spring, ik krijg daar geen handplant.
Moet ik in de lucht naar voren met mn linker stick en moet ik ollien of niet? Iemand een tip hoe je dat doet?
Wel net tailslide-gap-noseslide gehaald
Yup enige Trasher opdracht die ik nu nog heb.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 00:29 schreef Moozze het volgende:
[..]
Die was pittig he![]()
Met de rest kan ik je niet helpen, ben die opdracht nog niet tegen gekomen, is zeker van Trasher?
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 01:07 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Yup enige Trasher opdracht die ik nu nog heb.
Nose-gap-tail was inderdaad flink lastigIk had het gevoel dat ik als ik aan de linkerkant een tail of nose wou doen naar de rechterkant werd getrokken en andersom, normaal lukt die truc me best makkelijk (ik vind hem 1 van de mooiste dus doe hem veel). De 3e of 4e keer dat ik hem probeerde had ik hem al maar toen kwam die andere gast net van de andere kant aanzetten en knalde tegen me aan
Daarna weer heel vaak geprobeerd voordat het me nog een keer lukte
Daar was ik al benieuwd naarquote:Op dinsdag 27 januari 2009 08:10 schreef Moozze het volgende:
Oh en ik heb dat Property gekocht van 50000 dollar. Dat is serieus zo'n vette uitbreiding op de mega compound!
Agosh onze pro, je hebt 'm uitgespeeld in 4 uur na aanschaf, alle trophies gehaald, en nu ligt 'ie stof te happen?quote:
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:42 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Agosh onze pro, je hebt 'm uitgespeeld in 4 uur na aanschaf, alle trophies gehaald, en nu ligt 'ie stof te happen?
Dat zijn inderdaad alle challenges waar ik ook niet verder komquote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:26 schreef Evil_Koekje het volgende:
Die Air Up The Windows + handplant challenge kut inderdaad, krijg 'm ook nog niet voor elkaar. Verder lees ik overal dat Blaow en Can You Spell Girl echt belachelijk moeilijk zijn. Nu heb ik Blaow zelf gehaald door een gelukje, ik was aan 't aankutten en opeens Challenge Complete.Maar die ander is dus echt kut. S.k.a.t.e. met 2 gasten die de lastigste shit uithalen, niet te doen.
Can you spell girl is de enige pro missie die ik nog moet doen, die is echt vet kut. Skate spelen tegen Erik Koston en een andere gast zonder dat jij de trick mag setten...quote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:26 schreef Evil_Koekje het volgende:
Die Air Up The Windows + handplant challenge kut inderdaad, krijg 'm ook nog niet voor elkaar. Verder lees ik overal dat Blaow en Can You Spell Girl echt belachelijk moeilijk zijn. Nu heb ik Blaow zelf gehaald door een gelukje, ik was aan 't aankutten en opeens Challenge Complete.Maar die ander is dus echt kut. S.k.a.t.e. met 2 gasten die de lastigste shit uithalen, niet te doen.
Ja vertel mij wat, of ik ga scheef, of ik push ff niet goed, of ik land kut en ben m'n snelheid weer kwijt. Ga zo maar door.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:10 schreef Moozze het volgende:
Air up the windows is met die vert vampire toch? Keisimpel, gewoon dat pushen gebruiken dat je je board vastpakt/loslaat op het goede moment als je de ramp inrijdt.
Eh die ene met die 2 bowls aan elkaar zegmaar met dat stuk in het midden. Dan moet je de linker in, rondje rijden en snelheid maken, transferren naar de rechter door de lucht en grinden.quote:Wat is Blaow? Die heb ik al gedaan namelijk maar weet niet meer welke het was
Can you spell girl kom ik nog het verste mee, ik zat vanavond op:quote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:10 schreef Moozze het volgende:
[..]
Can you spell girl is de enige pro missie die ik nog moet doen, die is echt vet kut. Skate spelen tegen Erik Koston en een andere gast zonder dat jij de trick mag setten...
Air up the windows is met die vert vampire toch? Keisimpel, gewoon dat pushen gebruiken dat je je board vastpakt/loslaat op het goede moment als je de ramp inrijdt.
Wat is Blaow? Die heb ik al gedaan namelijk maar weet niet meer welke het was
Dat 8m grinden in een bowl was wel irritant maar die hip to hip vond ik niet zo moeilijk hoor!quote:Op woensdag 28 januari 2009 01:43 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Ja vertel mij wat, of ik ga scheef, of ik push ff niet goed, of ik land kut en ben m'n snelheid weer kwijt. Ga zo maar door.
[..]
Eh die ene met die 2 bowls aan elkaar zegmaar met dat stuk in het midden. Dan moet je de linker in, rondje rijden en snelheid maken, transferren naar de rechter door de lucht en grinden.
Ik heb er nog maar 2 gedaan en die vond ik nog wel meevallen, maar de latere races in skate 1 waren ook al frustrerend. 1 klein foutje en je kan overnieuwquote:Op woensdag 28 januari 2009 23:35 schreef Moozze het volgende:
Die kutraces mogen ze er in skate 3 uit houden van mij...
Nee man! Dik geld verdienen. Gewoon vol inzetten, je gaat toch alleen maar verder als je wint. Even doorbijten en dan haal je 't wel.quote:Op woensdag 28 januari 2009 23:35 schreef Moozze het volgende:
Die kutraces mogen ze er in skate 3 uit houden van mij...
Waar heb je het over?quote:Op woensdag 28 januari 2009 23:41 schreef lennartb.nl het volgende:
Maar moet ik dat air up to the windows met een footplant doen?
En die handplant boven de halfpipe, heb je daar nog tips voor?
quote:
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:10 schreef Moozze het volgende:
[..]
Maar ik snap niet wat je bedoeltquote:
Je kan met Lb (xbox) je board vastpakken als je rijdt. Als je je board loslaat op het bochtige stuk omhoog ga je hoger/sneller.quote:Op donderdag 29 januari 2009 00:30 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Maar ik snap niet wat je bedoelt
Lt bedoel je?quote:Op donderdag 29 januari 2009 00:31 schreef Moozze het volgende:
[..]
Je kan met Lb (xbox) je board vastpakken als je rijdt. Als je je board loslaat op het bochtige stuk omhoog ga je hoger/sneller.
Yup!quote:
quote:
quote:Op zondag 25 januari 2009 17:13 schreef Moozze het volgende:
Jongens voeg mij op de Xbox even toe, Moozze is de naam.
Ik deed het gewoonquote:Heb hem net gehaald! THANKS!
Nog tips voor hoe ik de rail boven de halfpipe handplant?
Ik heb m'n xbox niet aan internet hangen nu, en heb ook geen xbox live gold.quote:
Al een tijdje terug gehaald trouwensquote:Op donderdag 29 januari 2009 00:55 schreef lennartb.nl het volgende:
Nu Blaaow nog, de grind is makkelijk, maar de hip to hip lukt me niet
Hoe kan dat nou?quote:Op donderdag 29 januari 2009 03:36 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Al een tijdje terug gehaald trouwens
Heb nu ook 'alle' property... had iets meer verwacht
quote:Op donderdag 29 januari 2009 08:09 schreef Moozze het volgende:
[..]
Hoe kan dat nou?
Volgens mij kan dat pas als je hem uitspeeld ofzo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van een dooie koe een paard figuurzagen!
fucking vetste topic ooit bitch
quote:Op donderdag 29 januari 2009 12:32 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]Oh die heb ik nog nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Moet je de goofy vs regular contest winnenquote:
Dat heb ik welquote:Op vrijdag 30 januari 2009 01:27 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Moet je de goofy vs regular contest winnen
Oh misschien moet je ook wel wat bonus challenges doen, iig iets met rob dyrdekquote:
Ja is dat nog een beetje leuk? Ik heb zelf geen gold account op het moment namelijk, is het de moeite?quote:Op zondag 1 februari 2009 06:02 schreef Evil_Koekje het volgende:
Online freeskate activities met vrienden.
't Is eigenlijk een soort van online careermode. Op verschilende locaties allerlei opdrachten. Bijvoorbeeld in een halfpipe @ Slappy's samen 20.000 punten halen. En dan mag je dus beide niet bailen, of te langzaam gaan. Dat is nog vrij tricky kan ik je vertellen. En als je dan met 4 man speelt gaat de score naar 40.000 bijvoorbeeld.quote:Op zondag 1 februari 2009 10:32 schreef Moozze het volgende:
[..]
Ja is dat nog een beetje leuk? Ik heb zelf geen gold account op het moment namelijk, is het de moeite?
Career is kut, wees blij dat je eindelijk niks meer hoeft. Ben zo blij dat ik die races gehad heb nu! Moet alleen nog dat kut potje Skate met Erik Koston en die andere gast maar kan mezelf er niet echt toe zetten.quote:Op zondag 1 februari 2009 13:00 schreef lennartb.nl het volgende:
Heb de 'finish all career paths' achievement alweer
Klinkt tof, wel jammer dat ik niet gewoon online xbox live kan aanschaffen...quote:Op zondag 1 februari 2009 16:02 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
't Is eigenlijk een soort van online careermode. Op verschilende locaties allerlei opdrachten. Bijvoorbeeld in een halfpipe @ Slappy's samen 20.000 punten halen. En dan mag je dus beide niet bailen, of te langzaam gaan. Dat is nog vrij tricky kan ik je vertellen. En als je dan met 4 man speelt gaat de score naar 40.000 bijvoorbeeld.
En zo heb je @ elke locatie een stuk of 7 challenges, heel tof. Dus als je iemand kent die Skate ook heeft zou ik 't wel overwegen.
Morgen ff bluetooth headsetje halen.
edit; En daarnaast kan je natuurlijk gewoon S.K.A.T.E., Spotbattle, en Hall of Meat online doen met anderen en daarmee geld verdienen (wat dus aanvult op je careermode geld).
http://www.jasper1675.com/europeanxbox12gold.htmlquote:Op zondag 1 februari 2009 18:13 schreef Moozze het volgende:
[..]
Klinkt tof, wel jammer dat ik niet gewoon online xbox live kan aanschaffen...
Voeg me even toe!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:13 schreef GilaMonyet het volgende:
Meldt zich..
Ik heb em op xbox360
Echt tof spel hehe
Ik heb al van gamecard.nu maar die post is verwijderd ofzo?quote:Op zondag 1 februari 2009 18:24 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
http://www.jasper1675.com/europeanxbox12gold.html
36 euro voor 13maanden, en je code wordt toegemaild, kan wel een paar uur duren voordat je m in de mailbox hebt.
Gast wtf! Heb je tijd over oid?quote:Op donderdag 5 februari 2009 12:32 schreef BlueEyedNigga het volgende:
Ik heb een paar filmpjes gemaakt van me replays.
Zijn best leuk geworden al zeg ik het zelf.
Check it out!
Ben's Skate Reel:
It's raining men (long version):
http://www.youtube.com/watch?gl=NL&hl=nl&v=aSA2gIuA5Ls
Back to the Future Tribute:
Featured @ Gametrailers.comquote:Op donderdag 5 februari 2009 12:32 schreef BlueEyedNigga het volgende:
Ik heb een paar filmpjes gemaakt van me replays.
Zijn best leuk geworden al zeg ik het zelf.
Check it out!
Ben's Skate Reel:
It's raining men (long version):
http://www.youtube.com/watch?gl=NL&hl=nl&v=aSA2gIuA5Ls
Back to the Future Tribute:
mijn online verbinding is door wireless redelijk vertieft helaasquote:Op zondag 22 februari 2009 11:47 schreef SuperFruitig het volgende:
Deze mag up! Game nu 2 dagen in bezigAwesome,
PS3 gebruikers die online challenges willen doen mogen me adden: SuperFruitig
Gogoogogog
niet zomaar een vriend, Christopher 'BIG BLACK' Boykin!quote:Op woensdag 8 april 2009 16:21 schreef super-muffin het volgende:
Nee hoorDie bewakers zijn er alleen maar in speciale No Skate area's en je kunt een vriend bellen die ze bezig houd.
Als dat het enige is waar je over twijfelt zou ik 'em gewoon kopen
Klopt, maar ze springen wel beter aan de kant dan in 1.quote:Op zondag 19 juli 2009 16:19 schreef Edwinuss het volgende:
Ik begin me nu nog meer te ergeren aan de mensen die op straat lopen terwijl je bezig bent met een challenge of bezig bent met het ownen van een spot.
Ik begrijp dat ze het realistisch willen laten lijken, maar ze falen daar wel in. Het is al frustrerend genoeg dat sommige spots en challenges ( te ) lastig zijn, en het is al helemaal kut dat er van die belachelijke mensen in de weg lopen.
Verder prima game. Maar frustrerend als een gek.
Toegevoegdquote:Op zondag 19 juli 2009 16:21 schreef Moozze het volgende:
Ik verveel me, als er mensen zijn die online willen skaten voeg me even toe op xbl (Moozze)
En als ze er met z'n 5en staan stoten ze elkaar en vallen ze om waardoor ze eerst nog 32993904390034904390439094300943 miljoen seconde op de grond liggen.quote:Op zondag 19 juli 2009 16:23 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Klopt, maar ze springen wel beter aan de kant dan in 1.
quote:Op zondag 19 juli 2009 18:59 schreef Moozze het volgende:
[..]
Ok gelukt, vandaag gaat alleen niet meer lukken. Moet even kijken of ik morgen nog tijd heb
http://skatereel.ea.com/members/1/177809744/198696.aspxquote:Op maandag 7 september 2009 14:23 schreef Edwinuss het volgende:
Ik ben bezig met een Skate "film". Hij duurt rond de 9 minuten en ik heb nog dik 5 minuten beschikbaar voor footage.
Iemand wat tofs gedaan en geüpload?
360quote:Op woensdag 9 september 2009 20:52 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
http://skatereel.ea.com/members/1/177809744/198696.aspx
ik ga binnenkort nog wat nieuws maken.
speel je xbox of ps3?
Je filmpjes zijn nice, ik ga ze zeker gebruiken als je het goed vindtquote:Op donderdag 10 september 2009 11:59 schreef dannbla het volgende:
Hallo,
Hier mijn skatereel:
http://skatereel.ea.com/members/1/171533350.aspx
Speel op de 360.
quote:
is goedquote:Op maandag 5 april 2010 19:40 schreef Edwinuss het volgende:
Ik wil dit keer met het nieuwe skate deel een teamvideo van minimaal 1 uur.
Das wel heel dope, maar xbox je nog dan?!?!?!quote:Op maandag 5 april 2010 19:40 schreef Edwinuss het volgende:
Ik wil dit keer met het nieuwe skate deel een teamvideo van minimaal 1 uur.
quote:Op dinsdag 6 april 2010 07:21 schreef Edwinuss het volgende:
Ja Teun, ik xbox nog. Maar huisbaas heeft internet rekening niet betaald..
Vanaf de 15e ben ik weer op live, heb voor mijn eigen verbinding gezorgd.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |