ow!quote:Op zondag 7 september 2008 09:34 schreef Troel het volgende:
En, iets waarvan je hart echt drie keer zo snel gaat kloppen, hij weet heel goed wie zijn mama is. Hij noemt me geen mama, maar "Hana"
Heerlijk he? Ik vind het op zich wel jammer dat dat hier zo snel afgelopen was. Ik vond dat flessen toch veel minder intiem dan het borstgeven. Maarja, voor Bert was dat wel veel intiemer natuurlijkquote:Op zondag 7 september 2008 09:37 schreef freecell het volgende:
[..]
ow!
Hier af en toe wat übercute lachjes, maar nog niet naar ons. Wél uit pure tevredenheid, vooral na het voeden.
Sten weigerde dit ook. Daarom slaapt hij 's nachts in de wagenbak naast ons bed. Dat gaat prima.quote:Op zondag 7 september 2008 09:40 schreef freecell het volgende:
Leander weigerde trouwens gisteren het tweede deel van de nacht en vannacht de hele nacht te slapen in zijn wiegje.
Overdag slaapt hij prima in de kinderwagen, maar in het wiegje naast ons bed, ho maar. Hij was vannacht alleen stil als hij (met zijn eigen dekentje en kruikje, niet onder ons dekbed) bij ons in bed, binnen 'ik kan mama ruiken' bereik mocht liggen. Situatie die ik niet ideaal vind, want dan slaap ik alleen oppervlakkig.
Als hij dit nog een nacht doet, zet ik de kinderwagen ipv het wiegje naast ons bed neer!
Eigenwijs mormeltje!
Ja, dat denk ik ook haast wel. Hij kwijlt als een bezetene en ik mag zijn bovenkaak niet bekijken. Ook niet poetsen, onder wel.quote:Op zondag 7 september 2008 17:37 schreef Deepfreeze het volgende:
BE, tikte jij in het vorige topic niet iets over oortjes-frutten van sasha? Chris plukt ook regelmatig aan zijn oortjes als er tandjes op komst zijn.. Dan zijn ze ook vatbaarder voor verkoudheden. Misschien is dat het?
Bedoel je de eerste keer, de tweede keer of deze keerquote:Op zondag 7 september 2008 18:36 schreef Brighteyes het volgende:
Oh, en krentenbaard heerst hier in de buurt enorm en nu heeft hij ook al een paar dagen rode vlekjes bij zijn mondhoeken en op zijn kin, maar aangezien hij ook zo vreselijk kwijlt denk ik eigenlijk dat het gewoon schraal is.
Troel, hoe snel brak die Krentenbaard bij Ruben door? Hoe begon het?
Een beetje maar eigenlijk, maar tochquote:Op zondag 7 september 2008 18:36 schreef Brighteyes het volgende:
Wat raar zeg... Vervelend ook.
Hoeveel te laag zit hij dan?
Mwah, ik vind het wel meevallen. Hij heeft er compleet geen last van en het is niet te vergelijken met de foto's waar je op kan googlen.quote:Op zondag 7 september 2008 18:52 schreef freecell het volgende:
[..]
Een beetje maar eigenlijk, maar toch![]()
Hij hoort tussen de 36,8 en 37,3 en zit nét aan op 36,7.
Het is niet idioot koud oid, maar wel onder z'n ondergrens...
En krentenbaard ziet er altijd zo zielig uit!
Ja, warm houden inderdaad. Kruikje ertegenaan en lekker strak instoppen in bed.quote:Op zondag 7 september 2008 18:54 schreef Brighteyes het volgende:
Gelukkig niet zo heel veel dan idd, maar hebben ze ook nog gezegd of je iets moet doen als hij eronder zakt? Of is het dan gewoon 'warm houden'.
Wat altijd erg goed werkt is huid-op-huid. Dus gewoon hij in zijn luier bij jou op je blote borst. Lekker samen in bed onder een dekentje.
Maar ja. Dat ga je ook niet de hele dag volhouden natuurlijk.
Dat scheelt alweer danquote:Op zondag 7 september 2008 18:59 schreef Troel het volgende:
[..]
Mwah, ik vind het wel meevallen. Hij heeft er compleet geen last van en het is niet te vergelijken met de foto's waar je op kan googlen.
Whehequote:Op maandag 8 september 2008 14:21 schreef Brighteyes het volgende:
En idd, in slaap vallen vlak voor we bij de tandarts waren en daar lekker doorgeslapen.
Uiteraard thuis wel wakker, maar ik vond 1 uurtje slaap toch echt te weining, sinds 8 uur vanmorgen. Dus onder luid protest in bed gelegd en nu is het toch wel stil.![]()
Dat heb ik me ook afgevraagd dit weekend. Afgelopen vrijdag zijn we bij het CB geweest en hij was enorm! Maar liefst 7,7 kg en (schrik niet) 70 cm! En hij is nog niet eens 5 maandenquote:
Oh, gelukkig maar. Door je posts in het mamatopic dacht ik dat het al veel langer aan de gang was.quote:Op maandag 8 september 2008 20:49 schreef Ticootje het volgende:
Ja, Jen is nu nog steeds op. Ze is gewoon zo vreselijk verkouden... (Normaal doet ze ook wel moeilijk, maar als ze moe is dan slaapt ze echt wel)
Ik heb het hoofdeind al op boeken gezet... Maar zodra ze ligt loopt haar neus weer vol.
Dromen doet ze zeker weten. Soms heeft ze wel een vervelende droom dan hoor ik haar heel erg snikken in haar slaap. Dan maak ik haar wel even wakker, anders wordt ze helemaal overstuur wakker.quote:Op dinsdag 9 september 2008 10:30 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
en schrikt ze dan ergens van wakker denk je? droomt ze ofzo?
Dan weet ik zéker dan ik geen nachtrust meer krijgquote:Op dinsdag 9 september 2008 10:59 schreef Troel het volgende:
En als je hem 's nachts ook in de woonkamer legt dan![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |