Puik! Op hoeveel zitten we nu (ongeveer)?quote:
196quote:Op dinsdag 9 september 2008 15:05 schreef Jarno het volgende:
[..]
Puik! Op hoeveel zitten we nu (ongeveer)?
je doet automatisch mee iddquote:Op dinsdag 9 september 2008 15:21 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
Ik neem aan dat je automatisch mee doet aan die Wii-actie?
Je hoeft je toch niet aan te melden dmv een mail?
Geweldig.quote:Op dinsdag 9 september 2008 22:14 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
[..]
Dat waren alleen maar animaties, Ik ga nu beginnen aan vijf echte filmheadersBe in touch,
Ok, ik ben aan het werkquote:Op dinsdag 9 september 2008 22:23 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Cloverfield? Pineapple Express? Death Race? Eagle Eye? Saw V?
Bedankt!quote:Op dinsdag 9 september 2008 22:36 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
Hier komen ze dan T_T
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 11 september 2008 16:29 schreef Jo0Lz het volgende:
Ik heb deze background:
[ afbeelding ]
Heb ook nog wat dingen van How I Met Your Mother:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Alleen van die 2e, zoek ik nog een plaatje in hogere resolutie. Misschien kan Marshall dan ook daar bij op.
Template Suit-up!quote:Op donderdag 11 september 2008 16:38 schreef Danny het volgende:
[..]
'header up'
these headers are legen-wait for it-dary!
Hehehe, idem hier. Ik wil wel proberen zo'n ding te maken, maar ben bang dat ik de pixels dan weer nét niet goed heb ofzo, dat gebeurt mij altijd.quote:Op donderdag 11 september 2008 21:08 schreef Danny het volgende:
er staan er al drie
en ik vind het nu al saai als er een in m'n roulatie voorbij komt ZONDER
flauwe manier van hits op je fobo krijgenquote:Op donderdag 11 september 2008 22:29 schreef Hmail het volgende:
Ik ben iets doorgeslagen in de Next Door Nikki banners![]()
http://fotoboek.fok.nl/Hmail
Hmmm.. ik heb het precies zoals het moest gedaan, alleen nu heb ik rechts een witte streep van 15 pixelsquote:Op donderdag 11 september 2008 21:25 schreef superworm het volgende:
[..]
Hehehe, idem hier. Ik wil wel proberen zo'n ding te maken, maar ben bang dat ik de pixels dan weer nét niet goed heb ofzo, dat gebeurt mij altijd.
post 's?quote:Op donderdag 11 september 2008 23:05 schreef Svensational het volgende:
[..]
Hmmm.. ik heb het precies zoals het moest gedaan, alleen nu heb ik rechts een witte streep van 15 pixels.
Zou die ook in roze verkrijgbaar zijn?quote:Op donderdag 11 september 2008 16:29 schreef Jo0Lz het volgende:
Ik heb deze background:
[ afbeelding ]
Zoiets als dit?!quote:Op donderdag 11 september 2008 23:46 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
Zou die ook in roze verkrijgbaar zijn?
http://i.fokzine.net/upload/080911_54859_autumn.png + http://i.fokzine.net/upload/080911_54859_zb-autumn.jpgquote:
Oh. Ze kloppen niet. 2e plaatje, komt niet laag genoeg. Scheelt wat pixelsquote:Op vrijdag 12 september 2008 09:15 schreef Jo0Lz het volgende:
Ok, ook maar eens de nieuwe template geprobeerd.
Even geschikte plaatjes zoeken.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
edit: lol. Tinypic vindt het vast leuk, dat 2e plaatje. bijna 2mb.
Kopieer de locatie van je plaatje, en plak die in de onderste box van je header template opties.'quote:Op vrijdag 12 september 2008 10:13 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
jaaa!
hoe stel je die in als background?
Nou zeg. Hoef ik die dus al niet meer te makenquote:Op vrijdag 12 september 2008 10:50 schreef Danny het volgende:
avi howto: http://www.fok.nl/danny/howto.avi
header:
[ afbeelding ]
background:
[ afbeelding ]
past altijd als je 't op die manier doet. wat je verder nog met de achtergrond doet is aan jezelf natuurlijk. Ik doe meestal onderaan een filtertje zodat het naar het grijs van de achtergrond verloopt.
mwoa, hij kan nog wel wat fraaier. dit was puur een voorbeeldquote:Op vrijdag 12 september 2008 10:58 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Nou zeg. Hoef ik die dus al niet meer te maken.
Zag hem voorbij komen bij google, zoekende op "High resolution wallpapers"
Heb nie grijsquote:Op vrijdag 12 september 2008 10:50 schreef Danny het volgende:
avi howto: http://www.fok.nl/danny/howto.avi
header:
[ afbeelding ]
background:
[ afbeelding ]
past altijd als je 't op die manier doet. wat je verder nog met de achtergrond doet is aan jezelf natuurlijk. Ik doe meestal onderaan een filtertje zodat het naar het grijs van de achtergrond verloopt.
zodra je een background plaatje instelt niet meer. dan revert ie naar lichtgrijs.quote:
op zich welquote:Maar ik had nog geen antwoord op mijn vraag of de banners wel FOK!wide kunnen worden geshowd als de maker van de afbeelding er toestemming voor heeft gegeven?
quote:Op vrijdag 12 september 2008 11:50 schreef Danny het volgende:
[..]
zodra je een background plaatje instelt niet meer. dan revert ie naar lichtgrijs.
quote:[..]
op zich wel
Je kunt dat gewoon in Photoshop oplossen met een gradient van kleur #EEEEEE naar niksquote:Op vrijdag 12 september 2008 11:59 schreef Sally het volgende:
[..]oh, da's nou jammer?! En als je die grote header instelt? Dan heb je dus een stuk van de pagina met je headerachtergrond, en onderaan bij het Quickreply-venster niet meer?
Het is 1 van de dingen waarvoor ik een abo zou nemen, namelijk. Die ads boeien me niet zo.
[..]
Het zou op zich ook wel vet zijn als het mogelijk zou zijn de achtergrondkleur per banner (ik kan er zelf 10 instellen, dus 10 vakjes met #ffffff oid) in te stellen, zodat het goed bij elkaar hoort zeg maarquote:Op vrijdag 12 september 2008 12:18 schreef Danny het volgende:
als je nu een achtergrondkleur ingesteld hebt wordt deze meegenomen als je een custom backgroundplaatje installeert. Je kunt dus gewoon je paarse, roze, zwarte of gele achtergrondkleur instellen en toch een mooi achtergrondplaatje bovenin houden
quote:Op vrijdag 12 september 2008 12:24 schreef superworm het volgende:
[..]
Het zou op zich ook wel vet zijn als het mogelijk zou zijn de achtergrondkleur per banner (ik kan er zelf 10 instellen, dus 10 vakjes met #ffffff oid) in te stellen, zodat het goed bij elkaar hoort zeg maar
Ach het houdt je van de straatquote:Op vrijdag 12 september 2008 12:25 schreef Danny het volgende:
[..]
wat is dit, bezigheidstherapie voor Danny ofzo?
zat net aan ongeveer hetzelfde te denken trouwens
quote:Op vrijdag 12 september 2008 12:25 schreef Danny het volgende:
[..]
wat is dit, bezigheidstherapie voor Danny ofzo?
zat net aan ongeveer hetzelfde te denken trouwens
Tof! (ik durfde het niet te vragenquote:Op vrijdag 12 september 2008 12:18 schreef Danny het volgende:
als je nu een achtergrondkleur ingesteld hebt wordt deze meegenomen als je een custom backgroundplaatje installeert. Je kunt dus gewoon je paarse, roze, zwarte of gele achtergrondkleur instellen en toch een mooi achtergrondplaatje bovenin houden
Ah, het klopt toch wel, hier op een andere computer loopt ie wel mooi overquote:Op vrijdag 12 september 2008 09:29 schreef Svensational het volgende:
[..]
http://i.fokzine.net/upload/080911_54859_autumn.png + http://i.fokzine.net/upload/080911_54859_zb-autumn.jpg
Het is wel moeilijk om goede foto's hier voor te vinden trouwens.
Heb je die ook zonder de subsite knopjes rechts, murp?quote:Op vrijdag 12 september 2008 21:06 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
It's All Part of the Plan!
nee, kan m niet meer vindenquote:Op zaterdag 13 september 2008 02:11 schreef remlof het volgende:
[..]
Heb je die ook zonder de subsite knopjes rechts, murp?
quote:Op zaterdag 13 september 2008 12:22 schreef murp het volgende:
[..]
kan je een screenshot maken hoe dat nou eruit komt te zien?
googlen op hires wallpaper werkt primaquote:Op zaterdag 13 september 2008 19:59 schreef Svensational het volgende:
[ afbeelding ]
Moeilijk om goeie foto's te vinden nog steeds.
D'r zit wat in de wegquote:Op zaterdag 13 september 2008 19:59 schreef Svensational het volgende:
[ afbeelding ]
Moeilijk om goeie foto's te vinden nog steeds.
Ja, maar als je celebs wil gaat het moeilijker, het hoofd mag maar 212 hoog zijn en dan is de afb zelf vaak nog maar 800-900 breed.quote:Op zaterdag 13 september 2008 20:02 schreef Danny het volgende:
[..]
googlen op hires wallpaper werkt prima
Nog slimmer is om gewoon zoals ik te doen, en een extra layer in de template te gooien, zodat dat vlak standaard leeg blijftquote:Op woensdag 10 september 2008 09:19 schreef Danny het volgende:
Je kunt de bg qua filesize kleiner krijgen door in het midden een strook van 770 pixels leeg te maken. Deze zie je op de pagina niet omdat het forum hier overheen valt.
Thx !, zelf niet tevreden is.quote:Op zondag 14 september 2008 11:25 schreef Haaibaaike het volgende:
Hoe doen jullie dat toch ? wel mooi kleinzusje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |