Puik! Op hoeveel zitten we nu (ongeveer)?quote:
196quote:Op dinsdag 9 september 2008 15:05 schreef Jarno het volgende:
[..]
Puik! Op hoeveel zitten we nu (ongeveer)?
je doet automatisch mee iddquote:Op dinsdag 9 september 2008 15:21 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
Ik neem aan dat je automatisch mee doet aan die Wii-actie?
Je hoeft je toch niet aan te melden dmv een mail?
Geweldig.quote:Op dinsdag 9 september 2008 22:14 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
[..]
Dat waren alleen maar animaties, Ik ga nu beginnen aan vijf echte filmheadersBe in touch,
Ok, ik ben aan het werkquote:Op dinsdag 9 september 2008 22:23 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Cloverfield? Pineapple Express? Death Race? Eagle Eye? Saw V?
Bedankt!quote:Op dinsdag 9 september 2008 22:36 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
Hier komen ze dan T_T
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 11 september 2008 16:29 schreef Jo0Lz het volgende:
Ik heb deze background:
[ afbeelding ]
Heb ook nog wat dingen van How I Met Your Mother:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Alleen van die 2e, zoek ik nog een plaatje in hogere resolutie. Misschien kan Marshall dan ook daar bij op.
Template Suit-up!quote:Op donderdag 11 september 2008 16:38 schreef Danny het volgende:
[..]
'header up'
these headers are legen-wait for it-dary!

Hehehe, idem hier. Ik wil wel proberen zo'n ding te maken, maar ben bang dat ik de pixels dan weer nét niet goed heb ofzo, dat gebeurt mij altijd.quote:Op donderdag 11 september 2008 21:08 schreef Danny het volgende:
er staan er al drie
en ik vind het nu al saai als er een in m'n roulatie voorbij komt ZONDER
flauwe manier van hits op je fobo krijgenquote:Op donderdag 11 september 2008 22:29 schreef Hmail het volgende:
Ik ben iets doorgeslagen in de Next Door Nikki banners![]()
http://fotoboek.fok.nl/Hmail
Hmmm.. ik heb het precies zoals het moest gedaan, alleen nu heb ik rechts een witte streep van 15 pixelsquote:Op donderdag 11 september 2008 21:25 schreef superworm het volgende:
[..]
Hehehe, idem hier. Ik wil wel proberen zo'n ding te maken, maar ben bang dat ik de pixels dan weer nét niet goed heb ofzo, dat gebeurt mij altijd.
post 's?quote:Op donderdag 11 september 2008 23:05 schreef Svensational het volgende:
[..]
Hmmm.. ik heb het precies zoals het moest gedaan, alleen nu heb ik rechts een witte streep van 15 pixels.
Zou die ook in roze verkrijgbaar zijn?quote:Op donderdag 11 september 2008 16:29 schreef Jo0Lz het volgende:
Ik heb deze background:
[ afbeelding ]
Zoiets als dit?!quote:Op donderdag 11 september 2008 23:46 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
Zou die ook in roze verkrijgbaar zijn?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |