Als je naar Mart kijktquote:Op zondag 7 september 2008 16:46 schreef Muck het volgende:
[..]
ik had ineens zo'n gevoel...
ik zie... een roze wolk!
nee, als ik naar de begonia's in de tuin kijkquote:
tis daarmee?quote:
quote:
Eensch.quote:Op zondag 7 september 2008 16:51 schreef Muck het volgende:
[..]
tis daarmee?
iedereen jankt daar altijd over, maar ik vind het kei-handig
quote:
quote:Op zondag 7 september 2008 16:55 schreef JortK het volgende:
Einde discussie.
Zo komt hij over en gedraagt hij zich in de korte stukjes die ik zie.quote:
Goh man dan trek je een goede conclusiequote:Op zondag 7 september 2008 17:03 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zo komt hij over en gedraagt hij zich in de korte stukjes die ik zie.
Doen we dus ook nietquote:Op zondag 7 september 2008 17:09 schreef marcb1974 het volgende:
Jullie hoeven me ook geen gelijk te geven
Dat is echt de shitquote:Op zondag 7 september 2008 17:18 schreef marcb1974 het volgende:
Nog nooit gehad? Is dat echt lekker?
Ik wist het al toen ik het posttequote:Op zondag 7 september 2008 17:24 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je maakt het ook wel heel makkelijk
Eet smakelijkquote:
Hier ook. Rendangquote:
Zit er iemand te pissen?quote:
quote:
Mag je nu lekker rommelenquote:
moet je nu zelf nog op bezoek?quote:
WPz. was ook het eerste wat ik dacht jaquote:
FIAquote:Op zondag 7 september 2008 20:03 schreef dndiek het volgende:
[Upd] Hamilton verliest overwinning
nu nog hopen dat de straf blijft staan
Daar zal die foutmelding je vast meer over kunnen vertellenquote:
Foutmelding bij installatie zegt: Kan geen bestand vinden, meer niets.quote:Op zondag 7 september 2008 20:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
Daar zal die foutmelding je vast meer over kunnen vertellen
Dan is je installatiecd redelijk verrotquote:Op zondag 7 september 2008 20:19 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
[..]
Foutmelding bij installatie zegt: Kan geen bestand vinden, meer niets.
Nee, geen krassen, niets.quote:Op zondag 7 september 2008 20:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dan is je installatiecd redelijk verrot
Wat probeer je te installeren? En welk bestand?quote:
Wat is de FIAquote:
Vader heeft ook luizen?quote:Op zondag 7 september 2008 20:45 schreef DR34M3R het volgende:
*weer wast, wast en nog eens wast.... *
Kids zijn weer terug van paps.. samen met de luizen
Ook wassen dan maarquote:Op zondag 7 september 2008 20:47 schreef Fha het volgende:
Ohnee.. niet luizen![]()
* Fha krijgt spontaan jeuk
Nee bij mij is het eczeemquote:
Oh, dat zal wel alleen in bagger zijn.quote:Op zondag 7 september 2008 20:44 schreef JortK het volgende:
Test met nieuwe PI
quote:Op zondag 7 september 2008 20:25 schreef JortK het volgende:
[..]
Fédération Internationale de l'Automobile
Ik probeer Windows Vista te installeren van de officiële schrijf, maar nog steeds zonder succes.quote:Op zondag 7 september 2008 20:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wat probeer je te installeren? En welk bestand?
Dat moet je ook niet willen.quote:Op zondag 7 september 2008 20:56 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
[..]
Ik probeer Windows Vista te installeren van de officiële schrijf, maar nog steeds zonder succes.
Post icoonquote:
Ik heb geen ferrari, dus ik ben geen lid.quote:Op zondag 7 september 2008 20:56 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
[..]
Ferrari Internationale de l'Automobile
wehehequote:
Ik heb hem de vorige keer gesms't toen ze terugkwamen van hem met luizen..of hij zo vriendelijk wilde zijn om bij hem ook alles te behandelen. Beddegeod wassen, bank insprayen noem maar op. Blijkbaar is dat niet gebeurd. Ik heb ze de ochtend dat ze naar hem toegingen nog gekamd om zeker te zijn dat ze luisvrij daarheen gingen..quote:
Is je laptop wel Vista compliant?quote:Op zondag 7 september 2008 21:03 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
[..]
Wat niet? Mijn laptop moet het weer doen!!!
Goh.. wat een volwassen reactie ook zegquote:Op zondag 7 september 2008 21:01 schreef DR34M3R het volgende:
Ik heb hem de vorige keer gesms't toen ze terugkwamen van hem met luizen..of hij zo vriendelijk wilde zijn om bij hem ook alles te behandelen. Beddegeod wassen, bank insprayen noem maar op. Blijkbaar is dat niet gebeurd. Ik heb ze de ochtend dat ze naar hem toegingen nog gekamd om zeker te zijn dat ze luisvrij daarheen gingen..
Toen ze net terugkwamen eerst nog eens de luizenkam erdoor .. en ja hoor, daar waren ze weer.
Dus net weer gesms't of hij nu wel alles wil behandelen zoals ik de vorige keer gevraagd heb. Krijg ik dit terug:
"Wij hebben hier geen last van luizen, en wij hebben alles gedaan wat je voorheen zei, maar misschien dat ze nog bij jou zitten.......je rook straks ook zelf behoorlijk onfris, als de rest ook zo vies is zoek je het probleem op de verkeerde plaats."
pffffff... exen
OMG die kerel is gefrustreerdquote:Op zondag 7 september 2008 21:01 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ik heb hem de vorige keer gesms't toen ze terugkwamen van hem met luizen..of hij zo vriendelijk wilde zijn om bij hem ook alles te behandelen. Beddegeod wassen, bank insprayen noem maar op. Blijkbaar is dat niet gebeurd. Ik heb ze de ochtend dat ze naar hem toegingen nog gekamd om zeker te zijn dat ze luisvrij daarheen gingen..
Toen ze net terugkwamen eerst nog eens de luizenkam erdoor .. en ja hoor, daar waren ze weer.
Dus net weer gesms't of hij nu wel alles wil behandelen zoals ik de vorige keer gevraagd heb. Krijg ik dit terug:
"Wij hebben hier geen last van luizen, en wij hebben alles gedaan wat je voorheen zei, maar misschien dat ze nog bij jou zitten.......je rook straks ook zelf behoorlijk onfris, als de rest ook zo vies is zoek je het probleem op de verkeerde plaats."
pffffff... exen
Maar wat voor bestand kan het niet vinden? En staat het dan ook niet op die cd? En als het er wel op staat, probeer het ene sop een andere pc te lezen (of virusscannen). Dan moet dat ding de hele cd oppervlakte wel uitlezen, dus dan weet je of de cd bagger is.quote:Op zondag 7 september 2008 21:08 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
[..]
Tuurlijk, er is Vista op geleverd, dus ...
Hij meldt bij ongeveer 85% van het uitpakken van de bestanden het volgende: Kan bestanden op de CD niet vinden die nodig zijn voor de installatie... Echt, alles geprobeerd,quote:Op zondag 7 september 2008 21:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
Maar wat voor bestand kan het niet vinden? En staat het dan ook niet op die cd? En als het er wel op staat, probeer het ene sop een andere pc te lezen (of virusscannen). Dan moet dat ding de hele cd oppervlakte wel uitlezen, dus dan weet je of de cd bagger is.
Scan maar, of pak een microvezeldoekje, want je cd is of smerig (kan ook een vetvlek zijn) of je hebt zo'n lelijk illegaal dingquote:Op zondag 7 september 2008 21:12 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
[..]
Hij meldt bij ongeveer 85% van het uitpakken van de bestanden het volgende: Kan bestanden op de CD niet vinden die nodig zijn voor de installatie... Echt, alles geprobeerd,
I know. Ik heb hem in zijn eer aangetast door een scheiding aan te vragen en gelukkiger te zijn dan ooit.quote:
The Truth is in Here...quote:
quote:
quote:Op zondag 7 september 2008 21:17 schreef DR34M3R het volgende:
sorry... hier staat nu alles ondersteboven blijkbaar
quote:Op zondag 7 september 2008 21:17 schreef DR34M3R het volgende:
sorry... hier staat nu alles ondersteboven blijkbaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |