quote:
Dank V. op jou kan ik vertrouwenquote:Op zaterdag 6 september 2008 22:18 schreef Verbal het volgende:
Ik zal je helpen met het eliminatieproces.
Ik ben het niet. Die FOK!ster dan. Ja, ook niet je broer, maar dat wist je al. Maar da's dan toch weer twee minder. Of een dan. Hoe je het bekijkt.
V.
WTF? En dat is nog niet in het Boebiedoelijstje gemeld?quote:
Ik weet niet of ze dat doet... maar dat hoop ik toch ten stelligste van niet (teminste, niet zonder bit iig...)quote:
Check jij je zoon even.quote:Op zaterdag 6 september 2008 22:22 schreef yvonne het volgende:
Wel snotver!
Sanne!!!
Oh, die post al
Check z'n fobo even dan?!
quote:
Hij weet zich daar wel te vermaken.quote:
Owja, dat pakket, sgoe, deal.quote:
dat wil ik nou ondertussen ook wel eens wetenquote:Op zaterdag 6 september 2008 22:36 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Kee
Maar wie neukt Bart nou?
Met Poolse Wodka jaquote:Op zaterdag 6 september 2008 22:30 schreef Sanne het volgende:
[..]
Hij weet zich daar wel te vermaken.
Nou ja, veilige gok: Pridemeidquote:Op zaterdag 6 september 2008 22:37 schreef Jumparound het volgende:
[..]
dat wil ik nou ondertussen ook wel eens weten
Heb je z'n fobo al gecheckt?quote:Op zaterdag 6 september 2008 22:37 schreef Jumparound het volgende:
[..]
dat wil ik nou ondertussen ook wel eens weten
yarp, geen foboquote:
quote:
Uhuhquote:
Daar maken we nou die tijdelijke subfora voorquote:Op zaterdag 6 september 2008 22:45 schreef Swetsenegger het volgende:
Waarom weet ik dan verdomme niet wie het is
Ik ga er ff heen maar dan verwacht ik wel antwoord op mijn vargen jahquote:Op zaterdag 6 september 2008 22:46 schreef yvonne het volgende:
[..]
Daar maken we nou die tijdelijke subfora voor
Foksters kun je toch ook gewoon in het wild tegen komen?quote:Op zaterdag 6 september 2008 22:43 schreef Smash-it het volgende:
Posthistorie is een en al DGK en SHO, dus het antwoord zou daar dan toch ergens moeten liggen..
http://forum.fok.nl/user/history/157749
dieenebartquote:Op zaterdag 6 september 2008 22:48 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik ga er ff heen maar dan verwacht ik wel antwoord op mijn vargen jah
1. Wat is zijn account
2. Wie neukt ie.
god god gloeiende.....
Goed punt.quote:Op zaterdag 6 september 2008 22:55 schreef svann het volgende:
Foksters kun je toch ook gewoon in het wild tegen komen?
In de kroeg ofzo?
Het is vast -Blurk- die vond knevel ook al leukquote:Op zondag 7 september 2008 14:33 schreef blomst het volgende:
Bart heeft veel fantasie denk ik.
Ohoooo ze overruled me !quote:Op zondag 7 september 2008 13:57 schreef yvonne het volgende:
Ik neem het even mee naar ONZ, we móeten het weten
Zou misschien helpen als je geen topics dichtsmijt die je niet snaptquote:Op zondag 7 september 2008 14:38 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Ohoooo ze overruled me !![]()
![]()
Nu wil ik potjanzevenkwartjes ook weten waar het over gaat!!!
Wat hij zeg!quote:Op zondag 7 september 2008 14:44 schreef Verbal het volgende:
[..]
Zou misschien helpen als je geen topics dichtsmijt die je niet snapt
V.
Passief neukgedrag dus, je laten pijpen and that's it? Subject ook nog aan haar trekken gekomen?quote:Op zondag 7 september 2008 17:11 schreef dieenebart het volgende:
U wilt details? U krijgt details. Subject kan bijzonder goed pijpen. Vol overgave ook. Shakin' that ass all the way.
tijd zat tot februari...quote:Op zondag 7 september 2008 17:11 schreef dieenebart het volgende:
Ja wat nou!?
Net alsof ik nu ga zeggen: het was die en die. Toch een beetje publiekelijk stenigen. (hoewel het natuurlijk wel ubercool zou zijn om zo iemand erbij te naaien).
U wilt details? U krijgt details. Subject kan bijzonder goed pijpen. Vol overgave ook. Shakin' that ass all the way.
Edit: Snorro, jij haalt oma's volgende verjaardag niet.![]()
Gewoon een naam, Bart. En niet zomaar een naam: dé naam.quote:Op zondag 7 september 2008 17:11 schreef dieenebart het volgende:
Ja wat nou!?
Net alsof ik nu ga zeggen: het was die en die. Toch een beetje publiekelijk stenigen. (hoewel het natuurlijk wel ubercool zou zijn om zo iemand erbij te naaien).
Edit: Snorro, jij haalt oma's volgende verjaardag niet.![]()
Juist. Yvonne, je was geweldigquote:Op zondag 7 september 2008 18:51 schreef Verbal het volgende:
[..]
En blijf van Jump af, inderdaad. Oldbies are thick
V.
Zei je niet dat je moeder ook op Fok zat?quote:Op zaterdag 6 september 2008 22:14 schreef Jumparound het volgende:
Zo zielig he...
zegt ie vandaag... hey sjoerd, ik neuk iemand van fok, maar ik ga je niet vertellen wie...
Dat is verdomme zo een rotstreek...
Elke keer als ik in pub kijk denk ik...zou die het zijn, of die, of die...
Klacht: Broer die op fok zit
Klacht2: Broer die foksters neukt
Klacht3: Broer die foksters neukt en niet zegt wie het is
quote:
Misschien is het wel een hint!quote:sjoerd, ik ben niet je kut broer, ik ben......
.....
....
Je omaaaaaaa
Speel het eens achterstevoren terug?quote:Op dinsdag 9 september 2008 12:48 schreef Jumparound het volgende:
had net een voicemail van bart...
[..]
Misschien is het wel een hint!
OMG dat is het!quote:Op donderdag 11 september 2008 10:40 schreef yvonne het volgende:
[..]
Speel het eens achterstevoren terug?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
lekker zegquote:Op donderdag 11 september 2008 10:35 schreef valek het volgende:
hij neukt gewoon niemand. Het enige wat hij neukt is een appeltaart.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |